marius10

motorul tremura la rece si accelereaza in sincope

18 posts in this topic

Salut!

Astazi am intalnit o mica problema la motor in sensul ca imediat dupa pornire motorul tremura apoi, mergand si urcand un pod a aparut mesajul "Try slow down or shift up" pe BC, iar martorul de motor clipea intermitent, am schimbat in treapta superioara mesajul a mai ramas aprox 1 min apoi a disparut. Am incercat sa o forjez, i-am dat in prima instanta 4500 RPM sa o incalzesc apoi am mers in a 4-a cu 6000 RPM, a accelerat normal, iar zgomotele disparusera. De la ce erau oare acele trepidatii si oare de ce venea in nas cand urcam podul? ca doar la acceleratie era ok.

O fi fost benzina murdara? De la ce o fi aparut acel mesaj?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca este cazul sa faci o diagnoza (iti recomand pe colegu' Bogdan G). Fara sa fiu un specialist, as zice ca este vorba de misfire - bujie/ bobina... Oricum, ca sa primesti informatii cat mai pertinente, incearca si tu sa iti completezi profilul cu mai multe date despre masina. Auto: Volvo 2002 este destul de ... generic ;)

Incearca sa vezi si ce erori ai in meniul de auto-diagnoza al masinii.Cu butonul READ apasat, apesi repede si scurt de 2 ori consecutiv pe butonul de ceata spate. Vezi ce erori iti afiseaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am trecut mai sus motorul este un 2.4 i de 170 CP, pe un S60, facelift 2002, pana acum nu a mai avut probleme, bujiile au fost schimbate anul trecut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu am mai auzit de mesajul ala pe BC sincer... iar in 2002 nu a existat niciun facelift la S60

Galaxy S on IceCream Sandwich

Share this post


Link to post
Share on other sites

e fabricata la sf anului 2002 spune ca ar avea modif alea introduse in 2003, in fine, o sa opresc la Brasov (Iatsa) sa vad ce imi zic aia, am mai fost si e super ok ca te lasa sa stai langa masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar unde ai mers tu cu 6000 rpm in a 4a? Adica 200 km/h :D. Si cum spunea colegul mai sus, facelift a aparut in 2004. si nici eu nu am auzit de acea eroare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia vedeti voi AICI ce-i cu mesajul ala la s60. Se exista sau nu se exista? ;)

Edited by Mihaipg
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am incercat azi acea auto-diagnoza, cu butonul read+stop ceata(*2), apoi au aparut mesaje de genul SRS checked, BCM checking, BCE, ICM mai multe abrevieri, nu le mai stiu pe de rost, unele au ramas in checking altele au aparut ok, dar nu a mai aratat nicio eroare, azi a mers bine toata ziua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi au fost o gramada de grade cu plus. Sa fie si asta un motiv de mers bine?

Eu la benzinar (alta natie) am avut astfel de probleme si nu le dadeam de cap neam. Tremura urat la rece, iarna. Dupa o rechemare la dealer totul s-a rezolvat. Rechemarea a avut ca topic bobinele de inductie :P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa vad ce imi spun si cei de la Iatsa, azi a fost oricum mai cald

Share this post


Link to post
Share on other sites

Colegi,@marius10 probabil se refera la prima faza de facelift(cam impropriu spus) atunci cand la cele dupa 2002 au pus ceasuri cu inele cromate,stema volan Volvo cu sageata,RTI cu ecran mare si probabil si alte imbunatatiri minore aduse modelului fata de primele S60-uri iesite din 2001.

@marius10,daca la vreunul din module(acele prescuratri de 3 litere) era alaturat SET inseamna ca aveai eroare pe ele.Ma indoiesc sa nu fi fost pe niciunul.Oricum o diagnoza iti poate spune clar unde e problema,fiind vorba de un motor aspirat cat de cat simplu. Pentru diagnoza vezi ca este Bogdan G de pe forum,care este si bucurestean pe deasupra. Spor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am sa merg sa fac o diagnoza la ea cat de repede, nu sunt in Bucuresti, o sa ma opresc la Iatsa Brasov, cel mai aproape de mine acum, nu am retinut foarte exact datele luate la self diagnoze, dar cert e ca acum, cand s-a mai incalzit afara, nu mai apare eroarea.

Cat despre facelift asa am auzit si eu de la alte persoane ca ar avea imbunatatiri, ce-i drept putine fata de modelele din 2001. (Mai corect cred ca ar fi sa-i spunem "model 2002" decat facelift)

ms fain oricum

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MC, Cum sa nu existe acest mesaj in bord ? :D Exista si exact asta spune sa reduci turatia motorului pt ca au fost depistate detonatii la 1 sau mai multi cilindrii, este sigur o problema de bobina sau bujie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi se parea prea mic display-ul din BC pt atata text, dar unde nu stiu,nu stiu,mea culpa :-)

Galaxy S on IceCream Sandwich

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are 2 randuri dragule, deci incape mesajul fara probleme .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inseamna bobina sau bujie defecta/ defecte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now