Giovannis40

volvo s40 cutie de viteza

20 posts in this topic

Salut baieti la volvo meu s40 2.0D a.n. 2006 cu 110.000 km am probleme sa cuplez viteza 2 intra greu nustiu de ce ???? Care este problema ? Multumesc din timp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce inseamna "intra greu"?Simti ca agata ceva,caraie?La rece(cu motorul oprit)intra la fel de greu?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai degrabă de la cablurile de timonerie

Galaxy S on IceCream Sandwich

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare prieteni.de ceva vreme îmi cam face cutia de viteze probleme . Adică are momente (mai mereu de 2-3 zile)care nu intra deloc în viteză decât cu sprituri ca la raba nu contează dacă e cald sau rece. Ambreiajul este schimbat nu are 20 de mii (nu am schimbat volanta din lipsa de bani).lichidul hidraulic este în același vas cu cel de frână,are o culoare ciudata verde - maroniu.Pedala de ambreiaj când nu intra în viteză este mai moale Si rămâne blocata la jumate ca sa revină la normal trebuie sa bag piciorul sub pedală.

Este vorba de un v50 din 2006 motor 2.0d

Aștept un răspuns sau păreri mulțumesc

Edited by ClauVolvo460

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astfel de probleme ti le dau pompa de ambreiaj sau rulmentul de presiune.

Lichidul trebuie sa fie verde daca este original si trebuie schimbat odata la maxim DOI ani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rulmentul e schimbat.lichidul nu l-am schimbat niciodată de 4 ani doar completat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci incepi sa aduni bani pentru pompa de ambreiaj, nu ai fi primul la care pica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A naibii mașina a început să pice toate odată Si injectoare nu îmi mai indica nici bine motorina acum Si asta .am avut un 460 din '95 am tinut-o 5 ani Si mai mult decât consumabile Si o data bucsile nu i-am făcut nimic în schimb asta mai am oleacă Si îmi cumpăr alta la cat am băgat in ea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odata cu : electronica , performanta motoarelor , confort  gata cu fiabilitatea ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/27/2012 at 9:09 PM, Midnight Caller said:

Mai degrabă de la cablurile de timonerie

@Midnight Caller

E posibil să am și eu aceeiași problemă.

Intră mai greu în viteze (1 + a 2-a) în special când e frig afară dar am observat că și atunci când se merge bară la bară.

Cuplezi, punct mort, cuplezi, punct mort. Primele două viteze intră mai greu: îți dă senzația fie că se agață de ceva.

Pentru moment am comandat un nou ulei de cutie, să văd dacă are vreun efect. În cazul în care nu trece și ar putea fi de la cablurile de timonerie, se schimbă toate, sau doar cele afectate? Ai putea să ne indici și un preț pentru ele?

Mersi și numai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate si cablurile sa fie intinse... in acest caz sunt undeva la 500-700RON. Uleiul ar afecta la rece nu la cald...

Vezi ce se intampla cu un ulei nou. Apropo, a ajuns :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am avut aceasi problema la S40 si am rezolvat-o cu inlocuirea tampoanelor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Midnight Callerexistă și posibilitatea de a ”întinde” cablurile respective? Se amorsează cumva sau trebuie înlocuite complet?

@CataPce simptome ai avut mai exact de ai înlocuit tampoanele și s-a rezolvat totul?

La mine agață și uneori intră mai greu viteza 1 + 2 (vreme rece + trafic intens -bară la bară). Dar, suprinzător, uneori merge de zici că e unsă treaba.

Merg sâmbătă la mecanic să schimb uleiul de la cutie și o să vă țin la curent dacă s-a rezolvat sau nu :)

Cu respect

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Kronborg cand era rece/frig afara intra greu in treapta 1 si 2, iar la temperaturi normale gen 10/12 grade erau aceleasi sintome doar la scara mai mica, dupa ce am inlocuit tamponul motor dr, cel de la cutia de viteze si cel central, am scapat de problema :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu prea are legatura, avand in vedere ca (,) camasile de la cabluri sunt prinse pe cutie iar antibalansul intra in discutie doar la accelerari.

Daca sunt tampoanele duse ar trebui la accelerare / decelerare sa se plimbe putin inainte-inapoi maneta de la schimbator dar fara sa impiedice schimbarea vitezelor.

Cutiile astea mai au ceva probleme cu cautatoarele si din pacate nu prea ai ce le face.

Share this post


Link to post
Share on other sites

MC tu stii mai bine despre ce este vrb, eu povestesc problema care a fost la mine si am schimbat tot kitul de ambreiaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare băieți,

Așa cum am promis în postul precedent, revin cu un update legat de schimbul de ulei de la cutia de viteze.

În ciuda faptului că se simte o îmbunătățire în funcționarea ei, schimbul nu a rezolvat acea ”agățare”.

Acestea fiind zise, mergem mai departe cu investigațiile.

I'll keep you posted.

O săptămână faină să aveți.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti-am zis ca din pacate s-ar putea sa nu se rezolve...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now