Posted 6 Jan 2013 (edited) · Report post Salut tuturor! Volvo S60 an 2002 D5 163 CP 179.000 Km :Dupa ce am schimbat volanta (august 2011) am observat furtunasul de la Vacum scos din tampon(tamponul de langa turbina), in octombrie 2012 la service a observat cineva si l-a bagat la loc, de atunci porneste putin mai greu si pana la viteza de 100 km/h trage normal, dupa ce depasesc 100 se inmoaie, accelerez si nimic, chiar daca scad la 50 km/h si incerc sa accelerez brus, nimic. Am mai observat ca pa senzor presiune inalta, cred(cel din parte dreapta a motorului, cel cu mufa cu fir), picura motorina. Ce e de facut? Edited 6 Jan 2013 by CarpeDiem07 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jan 2013 · Report post Salut tuturor! Volvo S60 an 2002 D5 163 CP 179.000 Km :Dupa ce am schimbat volanta (august 2011) am observat furtunasul de la Vacum scos din tampon(tamponul de langa turbina), in octombrie 2012 la service a observat cineva si l-a bagat la loc, de atunci porneste putin mai greu si pana la viteza de 100 km/h trage normal, dupa ce depasesc 100 se inmoaie, accelerez si nimic, chiar daca scad la 50 km/h si incerc sa accelerez brus, nimic. Am mai observat ca pe la senzorul de presiune inalta, cred(cel din parte dreapta a motorului, cel cu mufa cu fir), picura motorina. Ce e de facut? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Feb 2013 · Report post Colegule daca nu ai rezolvat te pot informa ca si eu am avut ceva asemanator si a fost din cauza lipsei de freon din instalatia de aer conditionat. Spunea cineva la o reprezentanta ca la modelele 2002 daca lipseste freonul scade din putere. Din cauza unei erori de soft la modelele noastre intra protectia, daca nu are masina freon(citeste eroarea ca pe ceva grav). Astept sa vad ce raspuns imi dai. Merci Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Feb 2013 · Report post Si masina mea asta vara nu avea presiune de freon dar masina tragea bine . Nu are treaba presiunea scazuta de freon cu lipsa putere. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Mar 2013 · Report post Am rezolvat problema, era de la turbina, am curatat-o si i-am reglat debitul de aer si acum trage de rupe, era foarte imbacsita si se blocasera palele, imi baga presiune prea mare si intra motorul in protectie, totul m-a costat 150 lei. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Mar 2013 · Report post unde ai curatato ?sau cine tia curatato? e mult de lucru ?merita? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Mar 2013 · Report post Daca nu ai probleme mai bine o lasi asa. Eu ca sa "curat" turbo, cand ies pe autostrada o las pe pilot la 3300 Rpm. Dupa cele 10 minute masina trage altfel. Diferenta o vei simtii in momentul cand mergi 200+ km fara sa mai iesi pe drumuri unde iti permit "forje". Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Mar 2013 · Report post nu am probleme si eu ii dau peste 3.5rpm destul de des... la ce turatie intra turbo la s60d5 ?ai vreo idee? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Mar 2013 (edited) · Report post La 700 rot/min 10% pana la 1500rot/min peste 1500rot /min 16% pana la 100%la 5000rot/min adica e VNT Edited 11 Mar 2013 by adrian mangalia Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Mar 2013 · Report post aham...Mersi mult am vazut ca au un turbo lag imens...nu se poate reduce din pacate....oricum mersi Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Mar 2013 · Report post unde ai curatato ?sau cine tia curatato? e mult de lucru ?merita? In Craiova am curatat-o, maxim 2 ore(demontat, montat si curatat), de meritat merita, eu de ex. aveam palele blocate de la mizerie, era foarte imbacsita, am reglat si wastegate-ul si acum mananca pamantul. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Mar 2013 · Report post Sunt curios cum ai curatat wastegate-ul din moment ce D5-ul nu are asa ceva . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Mar 2013 · Report post Pai scrie mare an 2001 cu wastegate iar masina din semnatura e 2002 fara wastegate. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Mar 2013 · Report post Nu stiu de unde ai tu informatia aia mr Ciocan dar nu este corecta, stiu ca e din VIDA dar este gresit pt ca daca te duci in parts nu ai decat un singur cod de turbina . Daca te uiti in VIDA scrie clar, TURBOCHARGER (TC) with variable nozzle turbine . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Mar 2013 · Report post Cel putin la cluj daca masina e din 01 06 2000 ...masina e trecuta in talon 2001 ...chiar eu am inmatriculat un golf asa Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Mar 2013 · Report post La Volvo modelul se schimba odata cu terminarea vacantei de vara adica in septembrie. Daca masina a fost produsa in septembrie 2000 de ex este model 2001. Unele masini stau la dealeri o gramada si pot aparea "neconcordante". VIN-ul in schimb in mod normal este edificator. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Mar 2013 · Report post Al meu este v40 phaze 2 inmatriculat la data de 2000 12 13 prima inmatriculare in germania la noi am 2001 in talon Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Mar 2013 · Report post Ce legatura are MY cu topicul nostru ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Mar 2013 (edited) · Report post Am mai gasit neconcordante in VADIS mai ales pe la 850 (care ma intereseaza direct)---dar deviem Edited 14 Mar 2013 by Cristian Scutaru Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Mar 2013 · Report post @DOC, greseli se mai gasesc in VIDA/VADIS, important este sa verifici din 2, 3 surse si ai elucidat misterul . Wastegate are numai D5254T . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Mar 2013 · Report post Parca si-a rezolvat defectul anuntat in acest topic si isi "traieste clipa " de bucurie . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Mar 2013 · Report post Pai sa lasam omul sa se bucure iar noi sa despicam firul in 8 ca asa ne place . Share this post Link to post Share on other sites