Posted 7 Jan 2013 (edited) · Report post Salut, am o problema cu un volvo s80 din 2007 D5244T4, adica 2.4 d5 diesel, problema e un pic cam mare. imi amesteca apa cu uleiul si nusiu din ce motiv ar putea fi. ma puteti ajuta? practic uleiul intra in apa iar apoi iese pe toba de esapament. simptomele sunt ca nu merge mai mult de 120, scoate un fum incredibil si... se incalzeste repede. Edited 7 Jan 2013 by Razvan89 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jan 2013 · Report post Păi, după cum tu însuţi suspicionezi, judecând după titlul pe care l-ai ales, se pare că e fisurată garnitura de chiulasă. Ai mers cumva fără lichid de răcire sau cu ventilatorul motorului defect? Ai supraîncălzit motorul în vreun fel? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jan 2013 · Report post Apa cu ulei ? Eu nu imi aduc aminte sa fi pus vreodata apa in vreun recipient din compartimentul motor... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jan 2013 · Report post Pui apa distilata in vasul de expansiune, Marius. Aici nu e vorba de pus apa in motor, ci de o garnitura de chiulasa care lasa apa din circuitul de racire sa intre in uleiul care circuia prin chiulasa, si invers. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jan 2013 · Report post Ahaaa, vrei sa spui antigel, iar nu apa chioara. Asta e altceva. Am inteles acum. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jan 2013 · Report post Salut, am o problema cu un volvo s80 din 2007 D5244T4, adica 2.4 d5 diesel, problema e un pic cam mare. imi amesteca apa cu uleiul si nusiu din ce motiv ar putea fi. ma puteti ajuta? practic uleiul intra in apa iar apoi iese pe toba de esapament. simptomele sunt ca nu merge mai mult de 120, scoate un fum incredibil si... se incalzeste repede. Segmentii compromisi (uzati de temperatura ridicata) duc la fum pe evacuare iar incalzirea excesiva si rapida a apei inseamna neetansare chiulasa adica garnitura arsa si posibil ulterior vei constata si neplaneitate a chiulasei. Solutia este :rectificare chiulasa dupa care verificare presiune pe fiecare cilindru.Daca totul e ok atunci drum bun dar daca nu ai presiunea data de fabricant la compresie atunci si schimbare de segmenti. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jan 2013 (edited) · Report post Dupa ce s-a desfacut chiulasa trebuie planata inainte de inlocuirea garniturii, dar inainte de asta se verifica la presiune sa nu aiba vreo fisura, asta e procedura standard la schimbarea garniturii de chiulasa; urmeaza verificarea presiunii la cilindri; dar de unde stii ca baga antigel in ulei? pe joja se vad un fel de clabuci si uleiul e galben si apos? zici ca baga ulei in apa : se vede ulei in rezervorul de antigel ? Edited 7 Jan 2013 by alexpopeystar68 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Jan 2013 · Report post verifica incalzitorul de ulei,este fixat pe baia de ulei. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Jan 2013 · Report post Dupa ce s-a desfacut chiulasa trebuie planata inainte de inlocuirea garniturii, dar inainte de asta se verifica la presiune sa nu aiba vreo fisura, asta e procedura standard la schimbarea garniturii de chiulasa; urmeaza verificarea presiunii la cilindri; dar de unde stii ca baga antigel in ulei? pe joja se vad un fel de clabuci si uleiul e galben si apos? zici ca baga ulei in apa : se vede ulei in rezervorul de antigel ? da, se vede ulei in rezervorul de apa. daca merg cu 80 km/h nu intra uleiul in apa dar daca depasesc aceasta viteza incepe sa fie puturoasa si amesteca apa cu uleiul si ma gandesc ca ar putea sa fie de la turbina, am demontat-o iar. stiti cumva unde as putea gasi un service unde ar putea sa-mi controleze chiuloasa sub presiune?? Păi, după cum tu însuţi suspicionezi, judecând după titlul pe care l-ai ales, se pare că e fisurată garnitura de chiulasă. Ai mers cumva fără lichid de răcire sau cu ventilatorul motorului defect? Ai supraîncălzit motorul în vreun fel? nu, nu am supraincalzit motorul, doar dupa ce depaseste 80km/h devine puturoasa si incepe sa amestece Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Jan 2013 · Report post Daca se intampla numai la viteze mari, chiulasa ar trebui sa fie in regula, cel mai probabil garnitura are ceva pori sau chiar e arsa si la o presiune mai mare trece prin ea uleiul si intra intrun cilindru si in antigel; oricum trebuie schimbata, planata chiulasa si tot tacamul, ... etc. In Bucuresti sunt buni baietii de la Gieuroservice, ei se ocupa sa verifice si sa planeze chiulasa la niste meseriasi adevarati ... mai aproape de Buzau nu stiu, poate altcineva, bafta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Jan 2013 · Report post mersi mult verifica incalzitorul de ulei,este fixat pe baia de ulei. nu este nici termoflotul, l-am eliminat. cred ca este de la turbina mai repede, tu ce zici Daca se intampla numai la viteze mari, chiulasa ar trebui sa fie in regula, cel mai probabil garnitura are ceva pori sau chiar e arsa si la o presiune mai mare trece prin ea uleiul si intra intrun cilindru si in antigel; oricum trebuie schimbata, planata chiulasa si tot tacamul, ... etc. In Bucuresti sunt buni baietii de la Gieuroservice, ei se ocupa sa verifice si sa planeze chiulasa la niste meseriasi adevarati ... mai aproape de Buzau nu stiu, poate altcineva, bafta. am sunat la ei si au zis ca nu au. cel mai repede cred ca e stricata chiuloasa. stie careva de unde as putea gasi? Modelul e Volvo s80 D5244t4 2,4 diesel 185cp an fabricatie 2007 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Jan 2013 (edited) · Report post Da cati km are nene masina asta din 2007? ai luat-o de noua sau a forjat-o cel de la care ai cumparat S80-ul asta? ma mira tare sa se intample asa ceva la o astfel de masina ..., imi pare tare rau, mai incearca la Packard un tel : 0723 158 052 totusi nu cred ca e chiulasa ... PS. vezi la dezmembrari Edited 8 Jan 2013 by alexpopeystar68 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2013 · Report post Da cati km are nene masina asta din 2007? ai luat-o de noua sau a forjat-o cel de la care ai cumparat S80-ul asta? ma mira tare sa se intample asa ceva la o astfel de masina ..., imi pare tare rau, mai incearca la Packard un tel : 0723 158 052 totusi nu cred ca e chiulasa ... PS. vezi la dezmembrari am luat-o noua, are vreo 80.000 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2013 · Report post nu inteleg cum ai reusit tu sa iti dai seama ca uleiul intra in apa si de acolo pe toba Exact combinatia asta? Daca apa ajunge in ulei, asa cum a zis si alex, trebuie sa gasesti uleiul de culoare albicioasa, chiar spumos, in cazul asta masina s-ar fi stricat de ceva vreme. sau poate e cantitate mica Daca uleiul ajunge in apa, atunci ar trebui sa gasesti ulei in vasul de expansiune. De ce esti convins ca ele se amesteca si ajung in evacuare.. aici nu inteleg. Scade nivelul uleiul si a apei? Pentru ca spui ca asta se intampla doar la turatie, tind sa zic si eu ca se intampla pe la turbina... dar asta ne poate confirma cineva care a desfacut turbina. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2013 · Report post Apa poate ajunge in esapament pt ca : 1. turbina este racita cu apa 2. chiulasa si blocul motor sunt racite cu apa, iar apa poate intra in cilindrii iar de acolo ....... Masina nu trage pt ca DPF-ul este infundat de atata antigel si ulei iar in acest caz motorul functioneaza in regim de protectie . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2013 · Report post poate pe teava de esapament iese condensul cand ai dai forja mai ales iarna cand afara e frig si inauntrul topei e cald si se face condens si cand ai dai forja iese condensul afara am observat cel mai mult la logan asa ceva la straine mai rar Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Jan 2013 · Report post Apa poate ajunge in esapament pt ca : 1. turbina este racita cu apa 2. chiulasa si blocul motor sunt racite cu apa, iar apa poate intra in cilindrii iar de acolo ....... Masina nu trage pt ca DPF-ul este infundat de atata antigel si ulei iar in acest caz motorul functioneaza in regim de protectie . Mi-am dat seama ca se consuma si apa si ulei pentru ca scade nivelul, iar pe toba de esapament iese fum ca la raba iar in vasul de expansiune uleiul este amestecat cu apa Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Jan 2013 · Report post Garnitura de chiulasa prajita Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Jan 2013 · Report post garnitura e noua si originala Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Jan 2013 (edited) · Report post Bun , o luam altfel , ai schimbat-o din acelasi motiv ? Edited 14 Jan 2013 by Brava Share this post Link to post Share on other sites