Posted 8 Jan 2013 · Report post Salut, Sunt curios daca a alimentat cineva cu carburantul efixs de la Rompetrol, in special motorina. M-ar interesa pareri dupa prima utilizare si respectiv utilizare mai indelungata - daca este cazul. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Jan 2013 · Report post Buna, Eu am facut un plin cu motorina de-asta, dar am parcurs pana acum abia vreo 400 km. Nu am remarcat ceva deosebit, merge bine dar nu am simtit nicio diferenta fata de Alto55 sau OMV MaxxMotion pe care le-am folosit pana acum. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Jan 2013 · Report post Salut Daniel, eu am alimentat consecutiv (3 sau 4 ori) dar nu am observat nici o inbunatatire cu acest carburant. Cred ca este frectie la picior de lemn ;D ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Jan 2013 (edited) · Report post eu folosesc de citiva ani (cu mici intreruperi) si mi se pare ca este cum zic ei poate e placebo dar parca trage mai bine oricum am incredere in ei, si vad acum ca mai multi au creat ceva similar cu efix (cu aditiv pentru injectoare) Edited 8 Jan 2013 by costinell_mc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Jan 2013 · Report post Multumesc frumos pentru opinii - eram curios cum se "comporta" acest aditiv nou si daca merita sa schimb MaxxMotion. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Apr 2013 · Report post Salutare. Eu personal am alimentat numai cu motorina efixs (cifra cetanica 55) din simplu fapt ca acest lucru este mentionat in manualul masinii (masina adusa din Germania). Acolo scrie clar sa-i pui motorina cu cifra cetanica 55. Motorina de la Petrom sau OMV (la restul nu m-am uitat) are cifra cetanica 51 (chiar si cea scumpa) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Apr 2013 · Report post Mie imi consuma mai mult D5-ul cand alimentez cu EFIX . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Apr 2013 · Report post Eu alimentez numai cu efixs sau cu diesel tech (Agip). Daca bag motorina standard este mai galagios motorul, vibreaza mai tare masina...si parca trage mai greoi.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Apr 2013 (edited) · Report post Efixs are cifra cetanica 55, deci motorina se aprinde mai repede. Daca motorul face compresie buna, se poate aprinde prea repede - adica o sa ai turatie mai mare, inclusiv la relanti. Turatie mare = consum marit, cel putin asa pateam eu la Lancia Thema tds 2.5. Alt aspect mi se pare insa mai important: aditivii de curatare a injectoarelor/supapelor pot desprinde impuritati care sa dauneze - mie mi s-a stricat un injector la Citroen C3 (avea 5 luni!!!) fix dupa ce am alimentat la Rompetrol (dristorului) cu benzina Efix. Noroc ca era masina in garantie. Nici acum nu stiu daca a fost coincidenta sau nu, dar ocolesc Rompetrolul, de atunci. Edited 3 Apr 2013 by ovidiu xc 70 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Apr 2013 · Report post E coincidenta....eu am bagat mai multe soiuri de aditivi atat de motorina in s80 dar si de benzina in kalos. Amandoua merg cu combustibil premium si n-au patit nimic pana acum. Vineri plec la Galati. Xc90-ul o sa "haleasca" o sticulta de aditiv de curatat injectoarele de la STP sau Casite + un plin de motorina efixs. O sa revin cu o concluzie. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Apr 2013 · Report post Eu chiar am simtit pe pielea mea ca sunt si aditivi buni la ceva, acum multi ani aveam un pasat si ma vaitam ca consuma si parca pornea greu, etc. Am cumparat (din pacate nu mai stiu ce marca) ceva pentru curatat injectoare, imediat cam doua-trei saptamani m-am si speriat ca intrerupea, mergea in trei, dupa care a inceput sa mearga de ma ungea la suflet si a scazut si consumul, pornire mai rapida, etc. Acum nu bag mana in foc eu nu cred in povesti, dar asa am patit eu. PS parca din franta am luat de la ceva magazin specializat. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Apr 2013 · Report post Eu de obicei daca scrie pe flacon "se dilueaza in 50 litri combustibil"eu am grija sa fie in masina 30-35 ca sa fie mai puternica curatarea. Ca la detergentul masinii de spalat...niciodata nu pui cat spune pe cutie deoarece efectul este mai slab. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Apr 2013 · Report post Span gasesc...de provenienta lui nu sunt 100% sigur. Oricum la 190k e normal Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Apr 2013 · Report post Uite ca la mine la 303k km nu gasesc si nici nu vad ca ar fi normal. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Apr 2013 · Report post Vom vedea in curand (mai am 1k) cand fac revizia cum se mai prezinta. Va tin la curent. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Apr 2013 · Report post S-a facut curat Samsung Galaxy S on JellyBean 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Apr 2013 (edited) · Report post Minune: fara ulei,aditivi sau mai stiu eu ce puse in rezervor, motorina luata de la un peco din austria fara nume (1,297€/l), mers pe pilot 110km/h la un parcurs de 310km consum 7,59%, concum la pompa nu calculator bord. Romania + ungariaparcurs 980km - 9,56%(mers haotic munte, gropi, viteza de la 50 la 130 km/h, ploie,noapte,etc). PS doua persoane si ceva bagaje, nu multe (mai putin DOI litri palinca confiscati la unguri + amenda de rigoare 80€). Edited 5 Apr 2013 by mariusb Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Apr 2013 (edited) · Report post Vorbeşti de aditivii prezenţi în combustibil la pompă, nu de cei adăugaţi, ulterior, de proprietar, nu? Da, despre aditivii folositi "la pompa"... Nu pot fi sigur ca injectorul meu a cedat din cauza Efix, desi intamplarea a avut loc la 10 minute dupa ce am alimentat... Oricum, cert este ca fiecare producator aditiveaza cu o reteta proprie combustibilul, iar eu m-am hotarat sa folosesc constant un singur furnizor, pentru orice eventualitate. Probabil ca daca Rompetrolul avea o statie langa mine,in loc de Petrom, alimentam de acolo... Edited 5 Apr 2013 by ovidiu xc 70 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Apr 2013 (edited) · Report post Aici trebuie un chimist nu un fizician - oricum aditivii sunt adaugati in statie, in functie de furnizor carburant. Scopul topicului nu a fost sa mergem la aditivi, ci la continutul de sulf din carburant - unele motorine, pretind producatorii, ca nu au continut de sulf - iar specificatia de livrare a noului efixs nu o gasesc. Edited 5 Apr 2013 by maverick Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Apr 2013 · Report post Eu am constatat acelasi lucru ca Bogdan: scade "autonomia" unui plin de la 1200 la 1000km...Clar, imi creste consumul cu Efix!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Apr 2013 · Report post Efix-ul de acum parca nu mai e ala care a fost inainte de adoptarea E10 sau de schimbarea sursei petrolului folosit in rafinarie; oricare s-a intamplat prima. Ultima oara am alimentat cu efix anul trecut dupa o pauza de ~ 1 an jumate si nu mai era deloc combustibilul pe care il stiam. Inainte cel mai bine mergea cu efix, acum nu m-a impresionat in nici un fel. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Apr 2013 · Report post Multumesc tuturor pentru raspunsuri. Ramanem asa cu OMV MaxxMotion Diesel, cat o mai tine si asta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Apr 2013 · Report post Motorina de la Mol ii place mult Cobaiului, XC70-ul iubeste Lukoil . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Apr 2013 · Report post E aceeasi stema ca e aceeasi regiune instorica - ai dibuit-o . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Apr 2013 · Report post Am alimentat odata cu efixs - s-a dus plinul de zici ca avea rezervorul o gaura, si nici nu am simtit ca ar fi mai sprintena sau ceva. Asa ca, am ramas pe OMV si Lukoil, cu ambele masina merge cam la fel, consuma cam la fel. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites