skipper2oo6

Turbo "jos". Sfaturi?

6 posts in this topic

Salut baieti!

Am avut acum 4 zile o mica problema, conducta de la cilindru 4 a crapat; bineinteles pana am apucat eu sa o schimb am pierdut cam 10l motorina, va inchipuiti si voi ce miros era atat in masina cat si afara. Pun conducta, fericit ca masina merge cum trebuie, la nici 48 ore imi apare eroare in bord si motoru' nu mai tragea. Ajung la service, binteinteles diagnoza nu arata mare lucru, se gaseste pana la urma buba, si anume o mufa de la turbo care nu facea contact cum trebuie. Se conecteaza tot cum trebuie, o accelereaza ala de-i sar capacele, si ii atrage atentia turbina, cum ca dupa ce revine din acceleratie scoate un sunet putin ciudat, cica ar fii pe duca.

Masina mi-au luat-o parintii anul trecut (83k km) venita din Germania, made in Belgia. Acum am 93k km, si tin sa precizez ca masina se comporta foarte bine, dar ca orice om imi pun anumite semne de intrebare.

In legatura cu turbina: ce sfat imi dati, sa o reconditionez, sa cumpar una originala? Iar cat despre masina, e de tinut, sau ...?

Mersi mult pt orice opinie, o seara buna!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai asta depinde de buzunarul tau. Probabil cel mai ieftin este reconditionatul, urmat de achizitie sh de pe la noi ori extern apoi cumparat o alta turbina ceva aftermarket si in ultima solutie pe original. Preturile sunt intre 800-4900 lei . dupa cum a spus MC la turbina OEM. Daca nu a picat eu zic sa mai astepti pana pica. Nu face ca mine care am boala aia de la cea mai mica scartaitura schimbam tot de la amortizare, flanse, brate etc . :smile:

Masina este buna. Daca pica ceva nu inseamna ca e gata...trebuie vanduta. Mai ales in perioada asta si la preturile care sunt acum pe piata crede-ma ca nu faci nicio afacere.

Edited by nionut76

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Ori cei de la service vor sa te faca de bani ori turbina chiar o fi pe duca. inainte sa o repari/schimbi, mai apeleaza la un alt service sa fii sigur de o treaba. Si pe mine m-a lasat turbina si am reparat-o! In vara se fac doi ani si merge fara probleme. Dac vrei sa o repari, tii recomand pe cei de la Robnec, care au si service pentru montat/demontat turbo: http://www.robnec.ro/

Despre masina ce sa-ti spun in afara ca motorul de 1.6 D pe care-l ai este cam pacatos (dar te poti documenta pe forum de problemele ce apar la el)! Bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si turbina care este noua la randul ei este reconditionata, adica este tot un cu axul rupt care se vinde OEM sau aftermarket.

Sunetul putin ciudat seamana cu cel de aici?

Daca da, stai linistit! asa facea turbina mea veche cand o accelarm pe loc tare , la fel face si turbina nou cand e turata in gol in jur de 4000rpm.

Banuiesc ca la fel face si in mers numai ca nu o aud.

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am auzit la masina P1 cu 1.6D sa pice turbina la sub 100.ooo km, probabil ca masina are de 2x mai multi km .

Share this post


Link to post
Share on other sites

G-ule unde ai vazut tu masina de germanica adusa sub150k + km ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now