Posted 16 Jan 2013 · Report post Salut! De ceva timp am urmatoarea problema: Bujia nr 2 o gasesc uda de ulei. De la ce ar putea sa fie?A mai patit cineva aceasta problema? Eu ma gandesc ca nu functioneaza un injector corect dar cei din service au dat vina pe garnitura de chiuloasa. Compresia am verificat-o si este egala si in valori normale la toate cele 5 pistoane. Astept pareri si sugestii inainte de a ma apuca sa desfac motorul. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jan 2013 · Report post Pai ai segmenti de "foc" ,"radere" si " ungere" asa sa le zic mai atehnic.Deci nu e musai sa ai compresie buna data de segmentul de "foc" cit timp uleiul mai ramine un pic in camera de ardere si iti umezeste bujia.Iar la motor turbo oricum iti papa ulei asa ca nici daca verifici nivelul uleiul ca posibila cauza de consum ulei datorat segmentilor de" radere" nu stii foarte exact.Fiecare segment are rolul sau. In fine e doar o idee. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jan 2013 · Report post cred ca trebuie sa i faci un pic motorul Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jan 2013 · Report post Pai ai segmenti de "foc" ,"radere" si " ungere" asa sa le zic mai atehnic.Deci nu e musai sa ai compresie buna data de segmentul de "foc" cit timp uleiul mai ramine un pic in camera de ardere si iti umezeste bujia.Iar la motor turbo oricum iti papa ulei asa ca nici daca verifici nivelul uleiul ca posibila cauza de consum ulei datorat segmentilor de" radere" nu stii foarte exact.Fiecare segment are rolul sau. In fine e doar o idee. Nu am zis nimic de consum de ulei,consumul de ulei este cam de 0.5l la 10.000 de km ceea ce este mai mult decat normal la un motor turbo. Daca ar scapa comresie pe langa segmenti ar baga ceva presiune in baie si s-ar vede la joja si ar scoate ceva fum. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jan 2013 · Report post Te salut! 1.Schimba bujia de la 2 cu cea de la 4 si vezi daca o mai uda ! 2.Schimba intre ele fisele 2 cu 4 3.Schimba intre ele bobinele ! Asta e o metoda cu ajutorul careia , ramai murdar pe maini ceva mai mult timp dar daca face la fel.....este din alte cauze! Altele ?!! Pai...poti sa ii iei o compresie ! Apoi....sa te gandesti la supape....sau mai jos ! Succes ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jan 2013 · Report post Domnu Saphir le zice foarte bine dar vad ca nimeni nu intelege sau nu vrea sa inteleaga, compresia buna nu inseamna ca segmentii sunt buni, daca ai un segment de "radere" defect pur si simplu ramane ulei pe camasa cilindrului iar pana in varful bujiei sunt cativa pasi milimetrici . Oricum daca ai ulei pe bujie trebuie sa fie combustia proasta iar de aici rezulta fum pe esapament .Am un D5 cu aceiasi problema asa ca se poate si la Volvo segmenta un motor de numai 100.ooo km . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jan 2013 · Report post Compresia e buna, am masurat-o impreuna. Eu spun ca uleiul pe bujie vine de la supape, un semering dus permite uleiului sa intre in camera de ardere.. si astfel ai si ardere proasta in acel cilindru. Pot fi uzate ghidajele, axul supapei... Apoi injectorul respectiv de suspectat...Ai simtit uneori ca motorul merge ca si cum ar fi "in mai putine pistoane" ? Se mai poate sa te pasca o segmentare.... uleiul nu are ce cauta in camera de ardere (asta daca supapele si semeringurile de supape sunt ok). Tie parca ti se mai aprinde (cam des) si martorul de Lambda/check, nu? Uite si o lista de probleme ale bujiilor - in engleza insa. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jan 2013 · Report post Te salut! 1.Schimba bujia de la 2 cu cea de la 4 si vezi daca o mai uda ! 2.Schimba intre ele fisele 2 cu 4 3.Schimba intre ele bobinele ! Asta e o metoda cu ajutorul careia , ramai murdar pe maini ceva mai mult timp dar daca face la fel.....este din alte cauze! Altele ?!! Pai...poti sa ii iei o compresie ! Apoi....sa te gandesti la supape....sau mai jos ! Succes ! Bujiile le-am schimbat astazi intre ele. Fisele nu pot sa le schimb intre ele deoarece au lungimi diferite. Bobine - nu am decat una Compresie am luat deja Compresia e buna, am masurat-o impreuna. Eu spun ca uleiul pe bujie vine de la supape, un semering dus permite uleiului sa intre in camera de ardere.. si astfel ai si ardere proasta in acel cilindru. Pot fi uzate ghidajele, axul supapei... Apoi injectorul respectiv de suspectat...Ai simtit uneori ca motorul merge ca si cum ar fi "in mai putine pistoane" ? Se mai poate sa te pasca o segmentare.... uleiul nu are ce cauta in camera de ardere (asta daca supapele si semeringurile de supape sunt ok). Tie parca ti se mai aprinde (cam des) si martorul de Lambda/check, nu? Uite si o lista de probleme ale bujiilor - in engleza insa. Ne auzim maine la telefon si poate iesim la un cico sa vorbim mai multe. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Jan 2013 · Report post vali nu te mai amagi ... trebuie sa i faci motorul ... nu ai alta sansa Share this post Link to post Share on other sites