Posted 3 Mar 2013 · Report post Astazi am schimbat rotile de iarna cu cele de vara, ocazie cu care am spalat-o si facut 2 fotografii. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Mar 2013 · Report post Azi au ajuns difuzoarele galbene pt becurile din faruri. Back to "IODE" dupa mai bine de 20 de ani. Si prima agrafa confectionata pt ornamentele din inox ale jantelor. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Mar 2013 · Report post 2 fotografii cu difuzoarele galbene once in place, cu primele 5 agrafe din otel confectionate de subsemnatul pentru ornamentele din inox pt jante si una bonus cu bordul. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Mar 2013 · Report post Buna treaba! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Mar 2013 · Report post Multumesc. Astazi am terminat de confectionat celelalte 15 agrafe pt ornamentele jantelor. Poze cu ornamentele maine. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Mar 2013 · Report post O emblema reconditionata. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Mar 2013 · Report post Ornamentele pt roti cu toate agrafele noi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Mar 2013 · Report post Astazi m-am ocupat de confectionarea partii din plastic pentru fiecare agrafa. 20 de agrafe in total. Acestea (partile imbracate in plastic) au rolul de a preveni alunecarea ornamentelor pe jante, in timpul rularii si in acelasi timp impiedica iesirea lor de pe jante, tot in timpul mersului. Nu e de neglijat forta centrifuga... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Mar 2013 · Report post Vreau ca pana in vara sa rezolv micile imperfectiuni pentru a o putea "scoate in lume" la un raliu al masinilor de epoca. Pentru aceasta am dat deja "in urmarire generala" la alti pasionati unde piata ofera mult mai multe oportunitati privind gasirea pieselor de schimb, a accesoriilor samd mai rapid si la preturi mult mai mici decat la Volvo pentru cele care nu se mai gasesc in reteaua Volvo ofc. Prin bunavointa unui pasionat din Polonia (tot intre noi Esticii ne ajutam cel mai bine, cunoscand fiecare din noi situatia pieselor de schimb pt masinile "vechi" pe aceste meleaguri) voi avea curand incuietoarea pt torpedo, un radio casetofon original Volvo la un pret mai mult decat decent (la noi imi cerea cineva pe un forum de 2 ori mai mult decat se comercializeaza pe piata poloneza asa ceva, deh traim in Romania ...) si, cu putin (mai mult noroc) placutele din inox (sper eu) daca nu din otel dintre pistonasele etrierilor fata si placutele de frana noi/in stare f buna si cele 2 ornamente din lateralul parbrizului. Cu acestea as incheia in sfarsti, dupa ani buni de cautari lista de piese necesare urmand sa imi mai confectionez eu stifturile din plastic care fixeaza mocheta din portbagaj si o cheie cu patrat interior de 12 mm pt busonul de golire a diferentialului. Dupa ce ma voi ocupa putin si de interior, instalatia electrica si monta proiectoarele de ceata va fi gata de prezentare. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Mar 2013 · Report post Una din prelatele facute de mine, cu emblema Volvo (cea "veche" prezenta pe grila de la 200, 700 si 900) a ajuns la destinatie (U.K.). Proprietarul ei si al masinii nu e chiar darnic la fotografii cel putin (rezolutie) asa ca postez fotografia facuta si trimisa de el. Va urma o alta fotografie cu prelata impermeabila. Volvo it's all around the world! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Mar 2013 · Report post Azi au venit fisele de bujii QH fabricate in Anglia. Ceea ce m-a surprins in mod placut este faptul ca sunt mai bine facute decat cele originale produse de BOUGICORD si decat cele BERU de asemenea. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Mar 2013 · Report post Sper sa aiba mai mult de 10 litze obosite prin ele Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Mar 2013 · Report post Chiar maine le montez si fac o proba. Nu vad de ce ar fi inferioare celor franceze sau italiene. Oricum vechi nu sunt. De asta te pot asigura si de inca un lucru: in 20 de ani de cand am aceasta masina, care nu a fost prima si nici nu e singura (mai am inca 2) mi-au trecut cateva piese prin mana incat sa pot diferentia ce e de calitate de ce e slab. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Mar 2013 · Report post Probabil dar crede-ma ca in 6 ani de cand vand piese auto s-ar putea sa imi fi trecut mai multe piese prin mana totusi Facet si QH, HQ, CI (Commercial Ignition) sunt printre cele mai slabe calitativ produse de pe piata. Dupa N probleme cu ele inclusiv dupa teste pe propria-mi masina am renuntat la a le mai comercializa. Restul e alegerea fiecaruia. Mi se pare ciudat totusi ca ai cautat cu ardoare proiectoare hella dar i-ai pus fise de...ma rog. Iti dau un singur exemplu. Senzor NOU Facet de pozitie clapeta acceleratie. A crapat dupa 6 luni. Luat unul SH de pe o masina dzmembrata din 1996. Vanduta masina mea in 2009 cu senzorul SH inca functional. E drept senzorul nou era HELLA. Your car,your choice Samsung Galaxy S on JellyBean Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Mar 2013 (edited) · Report post Nu voi discuta in contradictoriu cu tine. Le voi supune probei timpului. Ramane de vazut cum va functiona motorul cu ele. Te tin la curent. Au fost singurele fise pe care le-am gasit disponibile la noi. Oricum sunt consumabile. Proiectoarele HELLA nu sunt consumabile. Iata motivul alegerii. Referitor la senzorul pt clapeta, ai afirmat initial ca a fost FACET si a crapat. Apoi ai luat unul SH original. Si in final ai spus ca cel nou era HELLA. FACET sau HELLA a fost cel nou? Edited 23 Mar 2013 by Volvo240Dl Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Mar 2013 · Report post Scriam de pe tel la o ora tarzie...scuze. Cel SH pus din nou vroiam sa scriu era Hella,si era echiparea de fabrica (scria si volvo si era si cod de hella pe el) Samsung Galaxy S on JellyBean Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Mar 2013 · Report post Am inteles acum. Nu e nici o problema. Pentru a compensa greseala facuta cu fisele am facut rost de un radiocasetofon original Volvo 100% functional. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Mar 2013 · Report post Mai devreme am castigat la licitatie acest radiocasetofon Grundig WKC 2830 CD identic cu cel pe care l-a avut masina in '93 cand am cumparat-o. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Mar 2013 · Report post Super ! Sa-l folosesti sanatos, asa da achizitii 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Mar 2013 · Report post Mai devreme au ajuns si proiectoarele de ceata HELLA 181 cu geam galben. Sunt de vis! Fotografii pe seara. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Mar 2013 · Report post Putin mai devreme decat am estimat, fotografiile. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Mar 2013 (edited) · Report post Am profitat de vremea buna de ieri pt a-l spala si astazi am facut cateva fotografii. Edited 31 Mar 2013 by Volvo240Dl 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Mar 2013 · Report post Draguta masina.Trebuia un pic de grija la anvelope sa ti le rasuceasca pe janta mai bine si limitai sau scapai de tot ,de contragreutatile lipite pe exterior care un pic strica aspectul pentru frumoasele jante.Poate contragreutatile "clasice" erau binevenite. In rest sa o mentii asa cum iti doresti ,ca merita. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Mar 2013 (edited) · Report post Personal, nici cand am avut jante noi si anvelope Vredestein tot noi, la aceasta masina, nu am avut "privilegiul" de a nu necesita echilibrare. Jantele din ultimele fotografii au fost cumparate NOI de la VOLVO in 2006. De atunci au rulat NUMAI in ROMANIA care e binecunoscuta pentru drumurile impecabile Recent (anul trecut) le-am sablat si vopsit in camp electrostatic. Nu le-am roluit. Au acum anvelope noi tot Vredestein, de vara. Eu am ales plumbii adezivi in locul celor "clasici" intrucat nu doresc sa sara vopseaua de pe marginea jantelor cand sunt batuti plumbii pe jante si in plus nici sa se adune praf, noroi care sa conduca la ruginirea rapida a jantelor sub locul in care se afla plumbii "traditionali". Aspectul estetic il voi rezolva rapid cand voi monta ornamentele ("cercurile") din inox pe jante. Atunci nu se va mai vedea nici un plumb. Voila! Edited 31 Mar 2013 by Volvo240Dl Share this post Link to post Share on other sites