Posted 5 Apr 2013 · Report post A ajuns si radio casetofonul Grundig. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 May 2013 · Report post Am gasit, in sfarsit, proiectoare de ceata HELLA 181 cu geam transparent, modelul proiectat pentru montare sub bara, nu deasupra ca marea majoritate. ...cu tot cu capace! Asa arata. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 May 2013 · Report post dupa o curatare amanuntita 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 May 2013 · Report post Superb ! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Jun 2013 · Report post Azi am luat placutele de frana pentru fata care vor fi inlocuite curand alaturi de placutele metalice (din inox) situate intre pistonasele de la etrieri si placutele de frana. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Jul 2013 · Report post Fisa centrala originala Volvo + placutele de frana si cele metalice (inox) sunt deja pe masina. In rest merge ceas, ca orice 240. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jul 2013 · Report post Mai devreme i-am schimbat amortizoarele spate ca "dansa" deja pe drum. Fostele Monroe Gas Reflex, actualele Kayaba Premium. Poze pe seara. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jul 2013 · Report post nu stiu cat o sa te tina ale mele au cam 10 luni sdi nu ma mandresc cu ele poate ai noroc 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jul 2013 · Report post Felicitari! Pe viitor nu mai misca fara Boge/Sachs sau Bilstein, care la numerice se preteaza foarte bine. Asta nu inseamna neaparat buget in plus, daca iti aloci suficient timp de vanatoare. Cand s-a lansat onauto.ro am luat Sachs pe fata cu 100 si ceva de lei (un milion si ceva) bucata, piesa care acum se vinde cu 400. Spor si la multi kilometri! 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jul 2013 (edited) · Report post Vad cat vor rezista. Am gasit Bilstein B6, in afara, pe ebay, dar nu mi-am propus sa o fac sport (cu un set de arcuri mai scurte si tari, impreuna) deci deocamdata e bine. Ideea e ca o intretin pentru a circula cu ea in conditii bune, onorabil. Nu merita sa cheltui cu ea (piese) pentru a fi top (showroom) intrucat nu ar fi rentabil. Plus ca mai am 2 pe care le intretin, una din ele in showroom condition si cealalta aproape de. Acum e 21-le in reparatii. Cand "lupti" pe mai multe fronturi mai faci si compromisuri. Edited 29 Jul 2013 by Volvo240Dl 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jul 2013 · Report post Ti-am dat informatia asta tocmai pentru ca e greu pe mai multe fronturi. Ce pare economie pe o parte, e paguba pe alta. Si eu sper sa te tina mult si bine astea de acum. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Aug 2013 · Report post Deocamdata sunt ok. Vedem. Intre timp am comandat deja bucsele din partea din fata a bratelor superioare din spate, urmeaza cele din spate (in programul de piese pt Volvo, pe baza VIN-ului nu le-a dat pe cele din spate dar maine le comand si pe acelea). In rest functioneaza bine. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Aug 2013 · Report post daca ai modelul mai nou de brat (antitorsiune ) atunci gasesti bucsi la ea daca e modelul vechi are bucsile vulcanizate in ea stiu; ca eu aleea modelul vechi le-am rupt si am pus astea din 91 care sunt mai tari si se schimba bucsile 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Sep 2013 · Report post Am profitat de vremea buna de ieri pt a-l spala si astazi am facut cateva fotografii. Felicitari inca odata pentru munca depusa. In realitate masina arata mult mai bine decat in poze. Probabil printre cele mai ingrijite si in starea cea mai originala, din multe cate am vazut. Sper ca intr-o zi sa avem ocazia sa discutam mai pe larg despre hobby-ul comun. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Sep 2013 · Report post daca ai modelul mai nou de brat (antitorsiune ) atunci gasesti bucsi la ea daca e modelul vechi are bucsile vulcanizate in ea stiu; ca eu aleea modelul vechi le-am rupt si am pus astea din 91 care sunt mai tari si se schimba bucsile Multumesc pentru informatie! Inca nu am reusit sa demontez bratul pentru a vedea despre ce e vorba. Cum reusesc, te tin la curent. Felicitari inca odata pentru munca depusa. In realitate masina arata mult mai bine decat in poze. Probabil printre cele mai ingrijite si in starea cea mai originala, din multe cate am vazut. Sper ca intr-o zi sa avem ocazia sa discutam mai pe larg despre hobby-ul comun. Multumesc! Cu cea mai mare placere, oricand. Astazi a beneficiat de toata atentia mea timp de 4 ore. Dupa o spalare ca la carte (exterior, compartiment motor, interior, si portbagaj) mi-am indreptat atentia catre sistemul de aprindere: - inlocuit: rotor, capac delco si fise bujii. Iata rezultatul (in imagini). Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Sep 2013 · Report post Dupa 3 ore de lustruit, asa arata ornamentele din inox pentru jante ("cercurile"). 3 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Sep 2013 · Report post Arata foarte bine. Felicitari pentru munca depusa! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Sep 2013 · Report post Multumesc! Voi face tot posibilul, ca si in conitunare, sa ii imbunatatesc starea si aspectul pentru a fi atat functional cat si estetic cat mai aproape de starea de nou. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Sep 2013 · Report post Si, cu cat o vinzi? ;D Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Sep 2013 · Report post Mai ai putin de asteptat, pana va fi vehicul istoric cu acte in regula, apoi ti-o vand cu cea mai mare placere. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Sep 2013 · Report post De azi dupa amiaza "tancul" a intrat in lucru, din nou, de aceasta data la caroserie. Pana acum am curatat pasajele rotilor fata de resturile de teroson vechi, apoi aplicat "o mana" de Evipass (Deruginol) urmeaza maine terosonul (Blackson - Franta). Apoi va "suporta" putina tinichigerie. Foto maine.Am devansat putin in ceea ce priveste fotografiile. Una de inceput. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Sep 2013 · Report post Terosonarea e gata. Ca bonus a primit vaselina&ulei (nears) in stalpi si praguri (6L). 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Sep 2013 · Report post felicitari! masina arata EXTRAORDINAR! va deranjez cu o intrebare: ornamentele din inox pentru jante de unde le-ati achizitionat? aveti idee daca exista si pentru jante pe 15' ?multumesc! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Sep 2013 (edited) · Report post Multumesc! Cu toate ca este in stare foarte buna pentru varsta ei mai am inca mult de lucrat la ea pentru a ajunge in starea in care doresc sa fie (cat mai apropiata de noua). Ornamentele pentru jante le-am cumparat de pe ebay. Am avut sansa sa gasesc un set din inox, originale Volvo. Se gasesc in SUA, NOI, pe ebay.com. Pentru jante de 14, 15 si mai mari. Mai gasiti de altfel ornamente mai late decat cele pe care le am eu. Depinde de latimea jantelor. Succes! Edited 9 Sep 2013 by Volvo240Dl Share this post Link to post Share on other sites