Posted 9 Sep 2013 · Report post Terosonarea e gata. ... Asa trebuie sau doar pe "burta" se da strat mai gros? 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Sep 2013 · Report post Ideal ar fi sa aplic 2-3 straturi de teroson, apoi conservant. Dar, deocamdata ramane asa. Anul viitor continui cu spatele si completez pe fata cu inca 2 straturi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Sep 2013 · Report post Maine urmeaza schimbul de ulei 7 filtru + bujii. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Sep 2013 · Report post Schimb efectuat. E acum gata pentru inca un an de rulaj. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Sep 2013 · Report post Ultimele 3 fotografii facute de un amic caruia tin sa ii multumesc si pe aceasta cale, in semi obscuritate din nefericire... 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Sep 2013 · Report post :hello2: Felicitari! Si eu sunt infectat de acest microb dar momentan nu am suficient timp. Totusi am reusit anul acesta sa-mi construiesc un garaj destul de spatios (6x4m) in care bestiuta mea va avea parte de un tratament regesc. Pacat de un incident nefericit (o groapa) prin care a trecut saracuta si care a scuturat-o destul de puternic. Dar VOLVO a facut caroserii f. bune si pagubele au fost minime. Oricum masinuta ta arata f.f.bine. Eu as insista mai mult la compartimentul motor. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Sep 2013 · Report post Te ajut si eu cu cateva poze. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Sep 2013 · Report post Multumesc Marian78 si Adi2727. Voi insista mai mult in compartimentul motor (cu curatarea, presupun ca te refereai Marian), dar, avand in vedere ca este masina de zi cu zi nu se pastreaza o curatenie imaculata, din nefericire. Astazi am schimbat furtunele de la radiator (cel de sus si cel de jos) GATES, lichidul de racire (HEPU) si racordul flexibil din aluminiu dintre carcasa filtrului de aer si priza metalica de pe saxofon. Asa arata acum, compartimentul motor. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Sep 2013 · Report post Este mult de munca pentru un compartiment motor cat mai "clean" avand in vedere vechimea masinii si unele zone in care se observa putina rugina. Pentru a realiza acest lucru este necesara demontarea motorului si ................ bla,bla ,bla ........ munca de artist (multa rabdare si meticulozitate) cu fiecare piesa in parte. Eu am incercat sa reconditionez complet compartimentul motor dar m-am plictisit si am spus "pas" pe altadata. Ai dreptate ca nu se pastreaza daca utilizezi masina zilnic. Oricum la un moment dat ai sa faci si lucrul asta daca vrei sa arate cum era de noua. Sunt tare curios cum arata Renaultul care este in conditie de showroom. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Sep 2013 (edited) · Report post Ai perfecta dreptate! Cat voi circula cu ea zilnic nu pot sa o reconditionez complet si nici nu ar merita daca dupa terminarea restaurarii as reincepe sa o utilizez curent. In momentul in care il voi "pensiona" va incepe restaurarea. Demontata integral (interior, motor, punte spate, tren fata etc) sablata, tinichigerie, vopsire la cuptor, reconditionat motorul integral, refacut tapiteria - noua va fi din piele neagra, refacut instalatia electrica, chedere noi samd. Pana atunci voi continua intretinerea ei intr-o stare generala cat mai buna si cautatul & cumpararea pieselor necesare reconditionarii. Renault-ul la care lucrez de 9 ani este un 25 Turbo-Dx din 1990. Arata cum se poate observa in fotografiile urmatoare. Pentru cei mai putin toleranti in ceea ce priveste off-topicul scuze anticipate Oricum vroiam sa fac de mult timp aceasta prezentare. A-propos de masini reconditionate/in curs de reconditionare (purtand semnatura mea) acum se afla in procesul de definitivare un Renault 21 GTS Symphonie din 1991. Edited 14 Sep 2013 by Volvo240Dl 3 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Sep 2013 · Report post Mda ,nu am comentarii! Una dintre masinile mele preferate prin 97-98. Un singur exemplar care sa arate asa bine am mai vazut .Era visiniu metalizat ,V6 Baccara cu un interior fantastic pentru anii 90. BRAVO pentru munca si pasiunea depusa! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Sep 2013 (edited) · Report post Multumesc! E rezultatul a multe ore de munca, multe nopti "pierdute" cautand pe net piese in afara (Franta), multe licitatii cu "emotii" pe ebay tot pentru piese si bineinteles mult suflet pus. Cu toate ca arata cum se poate observa mai am inca de lucrat la ea. Fiind perfectionist din fire nu imi dau pace inca cateva detalii pe care le voi corecta pana vara viitoare. Am refacut la ea pana si autocolantele care erau usor deteriorate. Iata cateva dintre ele. Acum 21-le, in starea actuala. Anul viitor il voi termina iar apoi ma gandesc la o italianca (de mult imi fac cu ochiul o Lancia Delta Integrale HF si un Maserati Biturbo 2.24V). Vreau ca urmatoarea "jucarie" sa fie una "turbata" (motor benzina, turbo sau biturbo) dar italainca, cu piele, ornamente din lemn si in 2 usi preferabil. "Jucaria" suprema, pentru mine e un S1. Ceva care sa te trezeasca cand o conduci nu sa adormi la volan... )) O "bruta" cu alte cuvinte. Edited 14 Sep 2013 by Volvo240Dl 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Sep 2013 · Report post Maine urmeaza: - inlocuirea bucselor din fata a bratelor superioare spate (antitorsiune daca am retinut bine); - ungerea rulmentilor fata cu vaselina pt rulmenti de la Liqui Moly cu MOS2; - verificarea echilibrarii rotilor de vara; - verificarea echilibrarii rotilor de iarna. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Sep 2013 · Report post Avand in vedere ca inca nu am reusit sa montez radio casetofonul original in Volvo dar il am deja in Renault 21 (si 25) postez un mic filmulet "stangaci" realizat (fiind primul de acest gen inregistrat cu o camera digitala in loc de camera video) in 21. https://www.dropbox.com/s/65li1o70bukyfiq/R21.MPG 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Sep 2013 · Report post Demontand astazi bratele superioare spate aka "antitorsiune" am constatat ca bucsele din partea din spate a lor sunt identice cu cele din fata. Asa ca am mai comandat 2, pe Moog de aceasta data, in loc de Febi (nu am mai gasit Febi in reteaua Autonet si Unix) iar miercuri termin cu ele. Azi am uns rulmentii fata. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Sep 2013 · Report post da sunt identice necesar 4 buc daca ai modelul nou de brat numai asa se pot schimba 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Sep 2013 · Report post Din fericire, am modelul nou de brat. Maine vor veni in Bv si apoi vor fi schimbate toate 4. Multumesc pentru informatie! Raman dator (cu cel putin o bere/vin bun) urmand a ma revansa cu prima ocazie. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Sep 2013 · Report post Am luat burdufuri pentru amortizoarele fata pe care le voi inlocui anul viitor cu unele pe gaz, de cea mai buna calitate. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Sep 2013 · Report post Am terminat (in sfarsit) cu bucsele. Fiind ridicata pe elevator am observat ca teava care face legatura dintre intermediara si finala e in 2 locuri "ciupita" si saxofonul usor corodat asa ca luna viitoare va veni randul evacuarii (inlocuita integral cu una BOSAL). La amortizoare, pentru fata, pe gaz, am gasit doar Monroe. Am mai avut si sunt ok pt uzul meu asa ca le voi lua saptamana viitoare. Cam atat pentru moment. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Sep 2013 · Report post Pentru fata mai ai optiuni pe gaz: - Sachs 100 597 ( e pe la 300 lei) - Bilstein B6 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Sep 2013 · Report post Sau KYB Premium 665008 - undeva la 210RON/buc 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Sep 2013 · Report post Pentru fata mai ai optiuni pe gaz: - Sachs 100 597 ( e pe la 300 lei) - Bilstein B6 Multumesc pentru variante! Prefer Bilstein B6, Sachs si KYB (in aceasta ordine) dar negasind intr-un loc de unde iau piese de obicei am zis ca merg si Monroe cu toate ca mi-a zis un amic mecanica ca nu e multumit de ele. Unde gasesc la noi Bilstein B6? Sau KYB Premium 665008 - undeva la 210RON/buc Multumesc Midnight Caller si pentru aceasta alternativa. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Sep 2013 · Report post KYB este o singura bucata la pretul asta, probabil o ramasita printr-un stoc... deci nu te baza foarte tare pe pretul asta... 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Sep 2013 · Report post Ma gandeam ca pretul e pe bucata. Raman la Bilstein B6 sau Sachs. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Sep 2013 (edited) · Report post Avand in vedere ca anul viitor voi incepe micile reparatii la caroserie, an luat deja, sa am (de rezerva) - just in case, 2 arcade spate si cele 2 spatii de depozitare din lateralele portbagajului (unde sta roata de rezerva) ->Klokkerholm. Edited 19 Sep 2013 by Volvo240Dl Share this post Link to post Share on other sites