Posted 2 Nov 2013 · Report post Vanzatoarea de la BTA (noua) n-a inteles se pare ce caut eu. Asa ca m-a pus pe drumuri si degeaba ca n-are ce-mi trebuie. In plus se pare ca garniturile astea amarate, de 2 bani, nu se mai produc. "Traim in Romania (doar)..." Deci cautarile continua... Pana m-oi supara intr-o zi, o trag pe dreapta, si imi iau altceva mai puternic de la nemti. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Nov 2013 · Report post Ce part no. au garniturile astea? 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Nov 2013 · Report post Nu stiu. Nu am VADIS iar la Domar unde am intrebat mi-au spus ca nu figureaza in program decat supapa, colierele de la furtun si furtunul de vacuum dintre galerie si supapa. Garnitura rotunda cu 2 gulere nu ar fi in program... Stiu sigur ca e identica ca dimensiuni si forma cu cele de Dacia 1310, atat garnitura cat si supapa. Nu tin neaparat sa fie noua. Poate fi si second hand dar sa nu aiba crapaturi cum are a mea. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Nov 2013 · Report post Asta e? http://www.skandix.de/en/spare-parts/brakes/brake-booster/valve-brake-booster/1018133/ 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Nov 2013 · Report post Multumesc pentru link (sursa). Aceea e garnitura, ma rog, ei vand kit-ul format din supapa si garnitura. Dar 20 euro + expediere, ajunge cam mult pentru o amarata de garnitura de cauciuc... Voi cauta o varianta mai accesibila ca pret deocamdata. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Nov 2013 (edited) · Report post Fara Vadis instalat, cam greu sa vorbim de o restaurare ca la carte. http://www.autoeco.r...43-CP-art-6016/ http://www.epiesa.ro...125/art-455473/ https://www.google.ro/search?q=270596&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-a&rlz=1R1GGHP_en___RO434&gws_rd=cr&ei=Elt1UuXGFMqp4ATk4ICYBA#cr=countryRO&q=Volvo+270596&tbs=ctr:countryRO Da un PM si cand am timp te ajunt cu info cum sa il instalezi. Edited 2 Nov 2013 by Adi2727 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Nov 2013 (edited) · Report post Asa mai merge, cu variantele BOSCH de la noi. Sa nu uitam totusi ca traim in Romania si ca avem veniturile pe care le avem, si ca e vorba de masini de serie, nu comanda! Unele piese marunte au preturi cam foarte mari (afara). Nejustificat! OK. P.S: Deocamdata e un fel de rolling resto', ca nu am trecut-o pe dreapta si inceput reconditionarea. La cate "ispite" sunt pe piata la ora actuala (in afara) la super preturi (ca doar suntem in plina criza) e greu sa rezist tentatiei de a nu face un "salt" la ceva mai puternic, usor si ceva mai tanar. L.E: Se poate face o restaurare chiar si fara programul de piese originale instalat, spun asta din proprie experienta, in cazul Renault-ului 25, nu am nici acum Dialogys (acum i-au schimbat denumirea) dar cunoscand franceza mi-a fost usor sa ma inteleg cu amicii din hexagon si sa aduc astfel piese. In cazul Volvo, cam greu cu suedeza... pt mine cel putin. Si 25-urile au fost mult mai putine produse decat 240-urile! Sau ca s-o zic pe aia dreapta, pe sleau, am bagat destui bani in dansa, in 20 de ani. Te saturi la un moment dat sa alergi pana iti ies ochii pt orice maruntis... Edited 2 Nov 2013 by Volvo240Dl Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Nov 2013 · Report post Am comandat deja kit-ul de reparatie pentru servofrana. Multumesc, inca odata, Adi. Asa arata & referinta BOSCH pentru cei interesati. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Nov 2013 · Report post Cu placere! De curiozitate, cum se manifesta de ai ajuns la concluzia ca trebuie schimbata valva asta? 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Nov 2013 · Report post Garnitura trebuie schimbata pentru ca are multiple crapaturi in exterior (e "coapta"). Valva e ok. Au mai cedat in trecut garnitura (s-a rupt in 2) si valva (fisurata) dar asta a fost cu mai mult de 16 ani in urma si atunci au fost puse de Dacia, pentru ca altceva nu am gasit (pe atunci greu se gaseau piese originale in Romania pentru o asemenea masina). 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Nov 2013 · Report post Azi am schimbat rotile de vara cu cele de iarna, ocazie cu care am scos pietricelele din cele de vara, le-am spalat si dat cu silicon. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Nov 2013 · Report post Azi a beneficiat de putin (mai multa) atentie decat de obicei: - spalata (exterior, compartiment motor) si curatat interior; - polishata; - ceruita. Acum e cu adevarat gata sa infrunte iarna. 3 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Nov 2013 · Report post Inlocuit garnitura si supapa de la servofrana. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Nov 2013 · Report post Supapa si garnitura de la servofrana, once in place si furtunul de benzina gasit azi dupa indelungi cautari. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Nov 2013 · Report post Schimbat si filtru de aer. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Nov 2013 · Report post Profitand de vremea buna si insorita, am iesit cu "tancul" la o plimbare pana in Poiana Brasov, pe drumu vechi. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Nov 2013 · Report post Prin bunavointa unui pasionat Dacia 1300, caruia tin sa ii multumesc si pe aceasta cale, am acum 2 garnituri pentru supapa de la servofrana, impecabile, de rezerva. Nu se mai comercializeaza la bucata, in prezent, la noi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Nov 2013 · Report post Anul acesta, in noiembrie, se implinesc 20 de ani de cand am Volvo, si il utilizez zilnic! Iata cadoul unui cunoscut, stiindu-mi atasamentul fata de Volvo (240). 5 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Nov 2013 · Report post multi ani inainte! chiar ca "for life" ! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Nov 2013 (edited) · Report post Multumesc asemenea! Nu intamplator am postat fotografia sepcii Edited 27 Nov 2013 by Volvo240Dl Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Dec 2013 · Report post Azi radiatorul si-a dat duhul (aproape): cand parcam in Brasov pt o prima oprire la Politie vad abur iesind de sub capota Ridic capota si vad lichid de racire in partea dreapta a compartimentului motor, stopita si capota pe interior Se rupsese "gatul" pe care intra furtunul de sus de la radiator Noroc ca a mai ramas putin si am putut monta la loc furtunul sa nu mai curga si apoi am dat fuga pana la cel mai apropiat magazin de piese auto (Dacia evident) de unde am luat 2L antigel tip G12 si 2L apa distilata. Am completat cat s-a scurs pe acolo (1.5L) si apoi am continuat deplasarea. Radiatorul fiind de varsta masinii (27 ani) si cu capacele din plastic (asa le-au facut) e "copt". Asa ca am comandat unul nou si pe langa termostat. Maine urmeaza revizia circuitului de racire. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Dec 2013 · Report post Piesele au ajuns azi dupa amiaza. Asa ca am tras tare si masina e deja gata (din nou functionala). Fotografii mai tarziu si maine (cu radiatorul nou once in place). Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Dec 2013 · Report post Pozele de azi. 3 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Dec 2013 · Report post Odata montate, dupa aerisire. 5 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Dec 2013 · Report post Noile becuri. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites