Ovidiu XC90

Scade Nivel Antigel

13 posts in this topic

Dupa problemele cu scartaielile, care inca nu s-au rezolvat complet, acum am alta problema: nivelul antigelului scade. Prima data mi-a dat mesaj masina ca este sub minim. Intr-adevar, era sub minim. Am completat. Dupa cam doua luni, lichidul era intre min si max, pe la jumatate.... Este normal sa scada asa de repede ? Am trecut prin Timisoara la Volvo si mi-au spus ca nu ar fi nicio problema. Mie totusi mi se pare ca scade prea repede. Mai am 2 masini, un Tucson si un Logan Van. N-am avut problema asta pana acum cu niciuna. Multumesc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu prea e normal sa scada , verifica sub presul din partea pasagerului fata si vezi daca e ud

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti verifica si busonul de la vasul de antigel. Poate are garnitura dusa....pentru ca la tine este o pierdere mica care pare sa fie prin evaporare....dupa parerea mea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intai te rugam sa ne spui daca s-a umblat la motor, instalatie cu apa?. Apoi, de cate orii ai completat si cat ai pus?

Daca sunt cantitati neglijabile, nu cred ca e cazul sa iti faci grij.

Intradevar, nici noi nu completam des. Poate o data la 2 ani.

Deci, de cate ori si cu cat ai completat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In primul rand, va multumesc pentru raspunsuri.

Am schimbat radiatorul in vara, la Primus, in urma lovirii unui pietroi cand faceam o intoarcere. Am completat cam 7-800ml prima data, apoi 400-500ml a doua oara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E cam mult intradevar.

Vezi daca esti nevoit sa mai completezi si a treia oara, daca da, cam ai o problema.

Din ce vad, masina e noua deci, nu cred ca se pune problema de motor stricat.

Cred ca ai doar o problema de etanseitate. Verifica traseul dupa ce mergi putin cu ea si inca e rece.

Daca se incalzeste motorul, e mai greu sa gasesti pe unde ar curge pentru ca se evapora si usuca de la caldura .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand am schimbat radiatorul, totul era perfect, nu a pierdut lichid deloc. Radiatorul nu era spart, de fapt...era putin indoit in partea de jos. Dar daca tot am casco, l-am schimbat. O sa incerc sa analizez mai bine pe unde ar putea pierde, desi mi-e destul de greu sa-mi dau seama. La service daca ma duc, imi spun ca masina e perfecta !!! (cei de la Timisoara asa mi-au zis)....

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pierderea de apa ai observat-o dupa ce ai montat instalatia de GPL?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand am schimbat radiatorul, totul era perfect, nu a pierdut lichid deloc. Radiatorul nu era spart, de fapt...era putin indoit in partea de jos. Dar daca tot am casco, l-am schimbat. O sa incerc sa analizez mai bine pe unde ar putea pierde, desi mi-e destul de greu sa-mi dau seama. La service daca ma duc, imi spun ca masina e perfecta !!! (cei de la Timisoara asa mi-au zis)....

Pe Lugojului la Todorut ai dus masina ? Posibil o fisura in chiulasa si antigelul sa ajunga in capul piston apoi pe evacuare. sa nu te puna ,, michiduta'' sa lasi masina la aia pentru ceva ca ajungi sa schimbi motorul. :rant:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost la o revizie la Todorut, in Timisoara si au verificat si pb. cu antigelul. Ei ziceau ca nu e nimic, sa mai completez.... Le-am zis sa-mi ridice putin mai sus faza scurta, si cand s-a facut noapte mi-am dat seama ca farurile "bateau" undeva spre cer.... primeam numai faze lungi de la cei din fata. Noroc ca am avut in fata o masina cu mecanicii de la firma si au avut scule la ei si am reglat-o singuri. Altfel eram cu grad ridicat de risc pe strada, din cauza ca ii orbeam pe cei din fata.... Am tras concluzia ca au reglat-o asa, la ochi....

Mai am 13-14.000 km si o sa-i fac urmatoarea revizie...sper sa ajung la Primus, sa vad ce rezolv. Seful de service de acolo mi se pare un bun profesionist. Va spun ce a avut masina dupa ce sper ca o s-o rezolve.....

Ia uitati ce am gasit pe un forum:

About a year and a half ago when I first got my '03 XC90 T6 used, on several occasions I got the coolant low message. Not spending the time to check it out I would refill it and in a few weeks I would get the coolant low message again.

Anyways, I was busy at the time and didn't put much though into it. Later .... on several occasions while sitting idle I would hear a what I would decsribe as a "constant soft pitched" belt squeal (I wish I had a better description). So I decided I better take it in for a checkup.

Here is what they find -:

The timing belt was rubbing against the thermostat housing and created a small hole. This caused fluid to escape and leak onto the timing belt. The mechanic did not stop telling me how lucky I was that the timing belt did not snap or slip because it was so spongy due to all the coolant that leaked onto it. Needless to say, I did not feel lucky $1200 later and car only had 85000 miles on it.

Bottom line - If you don't know where the coolant is going, have them check it out early before you end up with a costly repair as I did.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa cateva luni, am rezolvat problema. Am fost la Szeged la service-ul volvo si au gasit pompa de apa cu probleme. Acum am alta problema. Am constatat ca in partea dreapta, vine numai aer rece la picioare. Tot la Szeged au gasit si ce s-a intamplat.... Todorut service cand mi-a schimbat filtrul de polen, a rupt plasticul capacului in zona a doua suruburi si l-a lasat numai in doua.... Bineinteles ca pe acolo iese aer rece...

halal service romanesc....nu mai am cuvinte.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai putea sa mergi sa le spui macar. Stiu din experienta ca reprezentata Volvo din Timisoara sucks, si daca aia nu fac cum trebuie, de la Todorut ce te astepti.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat si capacul de la filtrul de polen in Nurnberg. Am platit 40 euro. Mecanicul de acolo a ras cand a vazut si a zis ca nu a mai vazut asa ceva in 14 ani de lucru la Volvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now