Salman

Se poate modifica turatiile la care intra turbo ?

11 posts in this topic

Cu respect,

Rog doar cei care se pricep sa comenteze ,sa nu umplem topicul cu baliverne!!! :offtopic:

Detin un T6 si consider ca nu am nevoie de prima turbina in oras, iar daca vreau putere o rezolv cu kick down si asta rar.As dori ca prima turbina sa-mi intre mai tarziu (la cate turatii intra ?) deoarece consider consum de carburant inutil pt mers in oras.Iar bineinteles din cei 272 as dori sa stiu cati ponei ,cuplu as putea adauga din soft !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai un cuplu de 380 Nm de la 2000 RPM pana la 5000 RPM si puterea maxima pe la 5000RPM. Din cate stiu T6 e automat si banuiesc ca nu schimba la 1200 RPM in oras deci..... ??

T6-le era parca twin-turbo cu turbinele lucrand in paralel, nu secvential, adica ambele "lucreaza" 50-50 de la aceeasi turatie, nu una la turatie mai mica si cealalta de la turatie mai mare, deci nu stiu daca e posibil sa faci doar o turbina sa lucreze pe alta plaja.

Doar din software, pe site-urile de profil observ cresteri la Stage 1 pe la 225kw si 440 Nm.

T6 de aproape 2 tone si consum bun in oras nu stiu cat de bine se impaca.

IMP-S80-T6.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roberto ms. pt raspunsul promt nu stiam ca lucreaza in paralel turbinele , deci banuiesc ca a cazut si treaba asta.Sau reformulez se poate modifica turatia la ambele in loc de 2000 sa fie 2400 la ambele?

Cineva si-a marit puterea la un logan din soft si spune ca i-ar fi scazut si consumul,se poate intampla ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Compari logan de 1.5 pe motorina cu T6 twin-turbo pe benzina :smile:

Si eu mi-am facut remapare singurel la Smart, si nu a scazut niciun consum. Astea sunt basme. Iti scade consumul DOAR daca ii scazi puterea (de aceea exista "eco-tuning").

Ca sa nu mai zic ca la diesel daca ii dai mai mult aer sau mai putina motorina, masina merge doar mai prost. La benzina arzi supape si topesti pistoane.

La 2000/2200/2400/cat vrei tu iti intra turbina doar daca o calci BRUSC. Altfel management-ul motorului te lasa sa mergi "aspirat". Pune-ti un ceas de turbo si o sa vezi exact ce-ti spun acum.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine a scazut consumul la viteze peste 140 in treapta 6. Mai precis : inainte de remapare la 160 fix pe cruise arata instantaneu intre 10.8 si 12.2, dupa remapare intre 8.5-10.4, exact pe aceeasi portiune de drum. Si la pompa a scazut consumul ( inainte de remapare aveam - pe 5000 km - 7.8 % , dupa remapare 7.2 % - tot pe aprox 5000 km tot in aceeasi perioada , aprilie -iulie).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iulirx asta ar insemna sa dau la spagi de-mi sar capacel,la peste 140 doar pe autostrada ar insemna sa merg cu ea :( si nu ca nu mi-ar placea .Dar am tras concluzia ca la un consum de 20% nu este o masina de prestigiu,o spun pt ca fosta masina un cl 55 amg 2001 manca 22% si aveam 500 de ponei sub capota.Diferenta fiind doar ca aia a costat 12000 E,iar T6 2000E.La banii astia nu am ce comenta si de aceea as dori sa-i fac ceva in care sa merg cu un consum ca de 2.9 ,iar in caz de forta majora sa-i dau COX la adevarata ei forta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Consumul la T6 (daca nu are lambda ,debitmetrul sau alti senzori dusi ) este de 16% in oras si 9-10 in afara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vadimutz, vorbim de T6-le VECHI.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am scos consumul de mai sus pe cel nou care avea AWD + A/C pornit . Nu cred ca cel vechi fara AWD poate consuma mult mai mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

T6-le nou este de 3L si este alt motor .

Evident cu alta cutie . :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa facem o paranteza ,din cauza : 2 sonde lambda,un furtun cel gros(circa 20-30 mm) imediat dupa debitmetru sa afecteze consumul cu 4-5 lintri in plus?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now