kenji

Am pierdut cheia...

44 posts in this topic

Salutare, uite ca am facut-o si pe asta...mi-am pierdut cheia+telecomanda de la alarma si nu am altele de rezerva, celelalte fiind pierdute acum cateva luni... Ce ma sfatuiti sa fac ? :crybaby: . Masina e un S80 din 2000, cheile le-am pierdut pe aici, prin jurul blocului, iar cand sa imi trimita de acasa celelalte chei de rezerva, mi-am adus aminte ca si alea le-am pierdut... Alarma e pusa la o firma din Baia Mare...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca reprezentanta,cu un act de proprietate al masinii iti poate face o cheie.Da un telefon la una din reprezentantele din tara si fa o intrebare.

Foarte nasola treaba...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar trebui sa aibe master-key-ul dupa care sa-ti poata face o copie, iar apoi mergi la ei sa-ti stearga celealte chei pe care le-ai pierdut din imobilizator sau ce modul se ocupa cu gestiunea lor. Cam nasol, si eu am pierdut una in fata usii de la bloc, dar a gasit-o un vecin si m-a anuntat, norocul meu. Aveam totusi casco si cheie de rezerva, dar e neplacut oricum sentimentul.

Pana atunci masina ta nu e in siguranta, mai ales daca ai actele in ea! Blocheaz-o cumva sau gaseste o cale sa o imobilizezi sau sa o transporti intr-o curte pazita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru inceput, ii poti lua numerele de inmatriculare.

Am patit asta.

pierdut acte plus cheie... doar ca aveam celalalt rand.

Am scos bateria si am luat numerele de inmatriculare de pe masina.

Ma gandesc ca hotii nu or sa stea sa repare masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va scriu azi sau maine ce se mai intampla... deocamdata am chemat 2 baieti, recomandati de zack... astept sa vad ce mai urmeaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zicea tipu ala ce urmeaza sa monteze cipul ca apoi nu se mai poate multiplica. E posibil asa ceva ? Sau vrea sa scoata mai multi bani pe langa cei 600 pe care i-am dat pt faptu ca mi-a deschis masina si mi-a luat cititorul ala sa imi faca un cip...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pt. moment masina este in siguranta !Si-a montat un nou set de butuci ,ramanand sa-i scrie cipul pe noile chei ,2 la numar .

Apropo faina palinca :) :) :) si inca un lucru baieti buni maramuresenii :) :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai schimbat si contactul? Daca da, sa nu te mai complici cu scrisul cheilor, iei si calculatorul motor de la aceiasi masina si mergi la Bogdan G sa-ti mute partea de imobilizare dintr-un calculator in altul si ai rezolvat problema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai schimbat si contactul? Daca da, sa nu te mai complici cu scrisul cheilor, iei si calculatorul motor de la aceiasi masina si mergi la Bogdan G sa-ti mute partea de imobilizare dintr-un calculator in altul si ai rezolvat problema

Ce sfat "meserias" ii dai. :smile: Dar daca are bani trebuie sa dea la toata lumea,nu. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu da bani la toata lumea,este baiat destept si alege varianta ieftina si cea mai buna !Problema este ca masinile nu au aceeasi motorizare si nu se potriveste calculatorul motor,daca s-ar potrivi ai ofer calculatorul la pretul unui chip, mai exact 400 ron .Dar se pare ca sunt multi dornici sa agate si nu stiu daca pot duce treaba la bun sf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu da bani la toata lumea,este baiat destept si alege varianta ieftina si cea mai buna !Problema este ca masinile nu au aceeasi motorizare si nu se potriveste calculatorul motor,daca s-ar potrivi ai ofer calculatorul la pretul unui chip, mai exact 400 ron .Dar se pare ca sunt multi dornici sa agate si nu stiu daca pot duce treaba la bun sf.

Logic ca ii dadeai ce trebuie daca existau motorizari identice.Banuiesc ca l-ai ajutat cit ai putut ceea ce este foarte frumos.Se gasesc multi sa la bricoleze .Asta ziceam.Incepi cu unul pai termini pentru ca treaba amestecata nu e de bine. :smile:

Scuze de offtopic

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar se pare ca pe langa mutatul imobilizatorului din calculatorul motor, mai trebuiesc scrise si cheile in CEM, lucru pe care nu-l stiam :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

da si fara PIN cum se face???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deocamdata nu s-a rezolvat nimic . Si nici nu vad cum o sa se rezolve ceva ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai sa punem o vorba buna pe la cei care se pricep si sa-l ajutam pe om !Fac apel la cei care au mai intalnit astfel de cazuri sa-l indrume pe om mai ales ca nu este din Buc.Fiti ospitalieri ca roata se intoarce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu drag ,dar nu vad alta rezolvare decit :pe platforma si la reprezentanta cu ea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deocamdata nu s-a rezolvat nimic . Si nici nu vad cum o sa se rezolve ceva ...

De ce nu mergi la reprezentanta in Baia Mare sau chiar sa telefonezi la Bucuresti sa le expui problema.De ce cauti alta solutie ?!Ai Volvo si apoi pierzi chei pai trebuie sa cam te scotocesti de bani daca se mai intimpla si mici neatentii.Facuta sau nefacuta asta este si incearca sa o rezolvi cum zic sau cum au zis 2 colegi mai sus.

In alta ordine de idei chestia cu pierdut cheile si facutul de X persoana neautorizata e pe riscul tau pina la urma.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omul si-a asigurat masina schimbandu-si butuci toti ,deoarece cheia a fost pierduta prin zona resedintei.Cele doua chei de la mine trebuiesc cipuite dupa imobiliatorul masini,iar baietii care s-au batut cu pumnul in piept au zis:,,Iti trimitem imobilizatorul sau cum naiba ai spune la Craiova azi si maine venim si ti-l montam " .Dupa cunostintele si experientele cu curierul dureaza 3 zile dus intors astia in 2 zile cu tot cu transport si au mai dat si rateu deoarece masina nu a pornit.Dar sunt niste semne de intrebare deoarece baietii lucreaza in domeniu ,probabil se ajuta cu altii in astfel de situati ca sa puna mana pe lucrare si se perinda pe forum ba chiar mai suna anumiti mebri sa intrebe .Tot respectul dar baieti in caz de nu reusiti si provocati si ceva stricaciuni sunteti buni de plata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saptamana asta astept sa o rezolve baietii astia, daca nu, ma reorientez...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu prea vad cum te poti reorienta pt ca reprezentantele Volvo nu umbla la o masina la care a fost umblat in CEM(soft) si mai ales la o masina la care s-a umblat pe partea de imobilizare .

Din cate stiu la masina ta dupa rescrierea softului in CEM si remontarea CEM-ului nu s-a mai aprins bordul sau cel putin eu asa am auzit .

Rezolvarea era extrem de simpla, comanda cheie la Volvo dupa seria de sasiu, venea cheia gata pt masina ta si era cel mai elegant si ieftin . Dureaza cam 2 saptamani toata treaba dar este 100% sigur ca merge .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si pana venea, putea lua masina din fata blocului cel care gasea cheia, nu ? Daca eram la mine acasa, in Baia Mare, eram mai linistit, dar aici, nu... N-am cum, ma mai trezesc noaptea si merg sa vad masina daca e ok... Poate ca nu am luat cele mai inspirate decizii, dar omul din greseli invata. Tot ce pot sa spun e ca, sper sa aud vesti bune si sa reusesc sa aduc masina eu, nu tractata precum am dus-o asta-seara.

Nu prea vad cum te poti reorienta pt ca reprezentantele Volvo nu umbla la o masina la care a fost umblat in CEM(soft) si mai ales la o masina la care s-a umblat pe partea de imobilizare .

Din cate stiu la masina ta dupa rescrierea softului in CEM si remontarea CEM-ului nu s-a mai aprins bordul sau cel putin eu asa am auzit .

Rezolvarea era extrem de simpla, comanda cheie la Volvo dupa seria de sasiu, venea cheia gata pt masina ta si era cel mai elegant si ieftin . Dureaza cam 2 saptamani toata treaba dar este 100% sigur ca merge .

Da, nu s-a mai aprins bordul ,nu merg anumite functii, unele merg eronat. Din pacate nu stiu prea multe, dar am incredere in omul la care am lasat masina, stiu ca o sa o faca.. Incredibil cata bataie de cap pentru un "pierdut de cheie". N-as fi zis ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am un prieten care se ocupa de chei auto. E destul de priceput. Si a prins însă urechile cu un S60. Proprietarul era in situația ta. Pana la urma după câteva zile de chin tot la reprezentanță s a rezolvat.

Cat despre hoti cred ca se gaseau metode sa o blochezi. Blocat volan, dezumflat toate rotile, sau demontat doua de pe ea etc. Lucruri necostisitoare.

Sper sa o rezolvi repede.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si se pare ca masina a pornit :),felicitari pt. nervii de otel KENJI dar si celui care a resuscitato....... Te rugam sa postezi numele si numarul de contac acestui Doctor in Volvo :downtown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now