tehnicdvd

mesaje la bord

210 posts in this topic

Dle GB...sa inteleg sa sunteti atotcunoscator, dar nu aveti habar unde se afla un simplu modul DTSC??...Inseamna ca v-am deranjat cultura automobilistica degeaba!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu de ceva ce nu exista .

Nu exista modul DSTC, exista BCM dar asta e alta discutie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.ebay.com/itm/05-10-S40-XC70-VOLVO-DSTC-ABS-BRAKE-CONTROL-MODULE-30672504-60-DAY-WARRANTY-/111025406504?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item19d9a14228

Ai aici profesore un modul cu care rezolvi problema cu Anti-Skid-ul!!!!

P.S. ----Daca tu faci diagnoze pentru Volvo nu ma mir ca multa lume are probleme cu masina!!!

http://www.jimellisvolvoparts.com/showAssembly.aspx?ukey_assembly=1052963&ukey_product=700712

Iar aici ai tot ansamblul,insa nu trebuie inlocuit complet!!!.....Asta asa sa nu te mai creda lumea vreun mare meserias de volvo...si sa isi strice masina mai rau!!!

O seara bunaaa!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omu' care incerci discreditari pe aici...modulul ala aratat de tine e de STC,nu de DSTC. Iar modulul ala e de control al pompei de ABS. Daca tu crezi ca modulul aratat de tine e acelasi cu BCM-ul atunci te invit sa imi arati mufele in care intra senzorii de abs si semnalul dat de spira de la volan+accelerometrul. Apoi te invit sa imi zici de ce se face BCM reload dupa schimbarea unitatii de DSTC daca sunt acelasi lucru...

Daca esti de la vreo reprezentanta cumva si ti-au trecut macar 50 de masini prin mana la diagnoza,sau ai pe mana un S40/V50/C30 pentru experimente, m-as bucura si te-as crede.

Pana atunci usurel cu tonul,prima data e avertisment,a doua oara e pauza. Ar fi pacat dupa doar 3 mesaje.

Samsung Galaxy S on JellyBean

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domnule sau doamna.....eu am un S40 care a avut aceeasi problema, v-am dat un sfat.Nu vreti sa il aplicati sau sa verificati nu e nici o problema. Iar cat priveste avertismentul pastrati=l pentru dvs!!!

A si sa nu uit e o mufa destul de mare care face legatura cu BCM-ul, dar intai trebuie sa gasiti modulul de DTSC ca sa aflati si de existenta mufei!!!

Asa ca sa trecem la treaba, Spor!!!

Sau aici de fapt vreti doar sa vindeti niste piese pentru niste necunoscatori, care prefera sa cumpere de pe internet in loc sa se documenteze inati la Volvo service, chiar si numai pentru informatie!!!

Si ca sa va convingeti, luati un S40,C30, V50 dati jos bateria si carcasa de plastic, indepartati protectia de la parpriz, si surpriza...apare modulul cu tot cu mufa!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domnule sau doamna.....eu am un S40 care a avut aceeasi problema, v-am dat un sfat.Nu vreti sa il aplicati sau sa verificati nu e nici o problema. Iar cat priveste avertismentul pastrati=l pentru dvs!!!

A si sa nu uit e o mufa destul de mare care face legatura cu BCM-ul, dar intai trebuie sa gasiti modulul de DTSC ca sa aflati si de existenta mufei!!!

Asa ca sa trecem la treaba, Spor!!!

Sau aici de fapt vreti doar sa vindeti niste piese pentru niste necunoscatori, care prefera sa cumpere de pe internet in loc sa se documenteze inati la Volvo service, chiar si numai pentru informatie!!!

Si ca sa va convingeti, luati un S40,C30, V50 dati jos bateria si carcasa de plastic, indepartati protectia de la parpriz, si surpriza...apare modulul cu tot cu mufa!!!

Această dezbatere a plecat de la:

Detin un S40 1.6 D din 2007. In iarna inainte de anul nou mi-au aparut 2 mesaje la viteze de peste 120mii/h

acestea sunt:

1. ANTI-SKID SERVICE REQUIRED(ANTI-PATINAGE REPAR DEMANDEE) am menu in franceza.

2. Engine Performance Reduced.

Motorul nu se mai tureaza mai mult de 2900 rot/min.

iar rezolvarea a fost:

- clapetele de bypass si acceleratie erau cu mizerie, ulei negru cu ceva impuritati, una dintre clapete era destul de blocata:

- electrovalva(indicata de Volvo 244) care se afla in spatele motorului a fost desfacuta si era cu ulei si impuritati; pentru inceput a fost curatata bine si peste colierul care a fost taiat s-a pus altul. Masura este una provizorie, urmeaza sa cumpar piesa, am gasit-o pe la 280 lei. Geometria turbinei este ok, asa si furtunasele de vaccum/vid.

- au fost sterse erorile dupa care i-am dat talpa. Masina s-a comportat excelent iar cele 2 mesaje nu au mai aparut nici la viteza de 180km/h.

@ delpi101 nu stiu de ce tot îi dai tu cu modul ala, ca nu asa se poate rezolva problema ce am avut-o....????

Nu i-au apararea nimanui dar @Bogdan G a fost pe diagnostic, asa si @Volvo 244, ma folosesc de ocazie si le mai multumesc inca odata!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu v-am spus ca aceea e rezolvarea!! Eu v-am spus ca am un S40 din 2006 si am avut problema cu Anti-Skid-ul, pe care am rezolvat-o cu acel modul!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dan Untea: Cum ? Nu te-ai uitat sub protectia de la "parpriz" ? Dar in "maşalier" iti aparea eroarea ? Scuze, nu pot sa ma abtin.

@delpi101: Una e cum ti-ai rezolvat TU problema, alta e sa incepi sa arunci cu noroi in cineva care cu asta se ocupa ZILNIC.

Ai fost la BogdanG cumva si ti-a zis sa schimbi altceva decat ai schimbat tu ca sa rezolvi problema, sau doar iti place sa postezi ?

Daca veneai si ziceai "Nu stiu la voi ce problema a fost, dar la mine s-a rezolvat (scump) prin inlocuirea controller-ului de pompa" nu avea nimeni nimic cu tine. Dar de aici si pana la ce ai scris mai sus e cale lunga. Daca zici ca dai UN SFAT, da UN SFAT, ca toti avem nevoie si le primim cu multumiri. Dar

ASTA : "P.S. ----Daca tu faci diagnoze pentru Volvo nu ma mir ca multa lume are probleme cu masina!!!"

si

ASTA: "Asta asa sa nu te mai creda lumea vreun mare meserias de volvo...si sa isi strice masina mai rau!!!"

sunt cele care ti-au atras prima avertizare.

Succes !

Eu nu v-am spus ca aceea e rezolvarea!! Eu v-am spus ca am un S40 din 2006 si am avut problema cu Anti-Skid-ul, pe care am rezolvat-o cu acel modul!

Si ce e mai important, accentuezi ca BogdanG ar da tepe si face diagnoze de 2 lei. Ai luat deja groapa, acum incearca sa ai un comportament adecvat te rog daca iti place pe forum.

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema e alta, omul habar nu are ca BCM-ul este de fapt modulul ce cuprinde DSTC-ul, pe langa alte sisteme cum sunt "brake assist" sau "traction control" , mai spune ca exista o mufa intre BCM si DSTC. Cred ca asta spune multe despre acest individ pe care nu-l cunosc dar arunca cu noroi .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Judecând după gafele majore pe care le face, cred că e angajat la reprezentanţă... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oare nu ne spune si de la ce reprezentanta e?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aia e irelevant, important e ce funcţie are acolo. Din nou, judecând după gafele făcute, probabil e ceva şef...

... prin Suedia...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara . Sunt nou pe acest forum si vreau sa va cer o informatie . Imi spune la bord(din cate am tradus eu din olandeza) ca am un mesaj . Dar nu stiu cum sa-l citesc , unde sa-l vad . Imi puteti spune si mie ? Multumesc anticipat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

macar fa o poza si ataseaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca iti spune literalmente ca ai un mesaj (adica daca te notifica despre faptul ca AI UN MESAJ in asteptare), trebuie sa apesi butonul 'READ' din varful manetei de semnalizare.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut comunitatea! Sunt un proaspat posesor de Volvo V50, din 2004, 2.0 D si destul de dotat.

Sunt destul de incantat de masina si pana acum singurul lucru care i-l pot reprosa este stabilitatea in curbe, eu venind de pe un Astra H hatchback, care mi se pare ca sta lipit de sosea fata de Volvo, insa recunosc ca in acelasi timp, Volvo e mult mai confortabila, fiind mai moale pe articulatii si simtind gropile mai lin.

serge are dreptate! Toate mesajele din computerul de bord pot fi citite dupa apasarea butonului din varful manetei de semnalizare.

Am si eu 2-3 mesaje de eroare in bord in limba italiana, insa mi-e greu sa le reproduc acum. Unul din ele e referitor la una din centurile de siguranta din ce inteleg eu, altul la un bec si altul la baterie. Le voi posta aici dupa ce le notez, ca sa nu scot ineptii din taste :thumright:

Edited by FBogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca Astra H este stabila in comparatie cu V50-ul iti recomand sa mergi cu un V50 in mintile lui .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut tizule!

O sa incerc sa aduc ambele masini la o intalnire, ca sa facem comparatia! Tu cunosti Volvo V50 pe care eu l-am achizitionat de vreo luna de zile doar. A trecut recent prin mana ta din ce stiu. Mie unul, mi se pare ca Opel Astra H hatchback (atentie, nu vorbesc de Astra break), este mult mai stabila pe curbe in comparatie cu Volvo V50, care se apleaca mai mult si da mai repede senzatia de supravirare. Ideea e ca Volvo are si toate amortizoarele noi 3-4000 km, in timp ce pe Astra au minim 70.000 km amortizoarele.

Imi pare rau de off topic, o sa revin cu mesajele de eroare din bord-ul meu, ca sa-mi spal pacatele :smile:

P.S. Mi-am amintit unul din mesaje: GUASTO LAMPADA = bec ars, insa eu n-am identificat nici un bec ars la masina, m-am invartit in jurul ei cu toate luminile aprinse si nu mi-am dat seama despre care bec e vorba.

Exista cumva si o detaliere a erorii care sa idice mai detaliat becul ars ? Cum vad acest detaliu ? Nu sunt foarte famliarizat inca cu utilizarea manetei din care se acceseaza computerul de bord, poate ca acolo este problema. Stiu ca pe varful manetei apas pentru a vizualiza mesajele, apoi cu ajutorul rotitei vad parametrii de consum, range etc.

Edited by FBogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut tizule!

O sa incerc sa aduc ambele masini la o intalnire, ca sa facem comparatia! Tu cunosti Volvo V50 pe care eu l-am achizitionat de vreo luna de zile doar. A trecut recent prin mana ta din ce stiu. Mie unul, mi se pare ca Opel Astra H hatchback (atentie, nu vorbesc de Astra break), este mult mai stabila pe curbe in comparatie cu Volvo V50, care se apleaca mai mult si da mai repede senzatia de supravirare. Ideea e ca Volvo are si toate amortizoarele noi 3-4000 km, in timp ce pe Astra au minim 70.000 km amortizoarele.

Imi pare rau de off topic, o sa revin cu mesajele de eroare din bord-ul meu, ca sa-mi spal pacatele :smile:

P.S. Mi-am amintit unul din mesaje: GUASTO LAMPADA = bec ars, insa eu n-am identificat nici un bec ars la masina, m-am invartit in jurul ei cu toate luminile aprinse si nu mi-am dat seama despre care bec e vorba.

Exista cumva si o detaliere a erorii care sa idice mai detaliat becul ars ? Cum vad acest detaliu ? Nu sunt foarte famliarizat inca cu utilizarea manetei din care se acceseaza computerul de bord, poate ca acolo este problema. Stiu ca pe varful manetei apas pentru a vizualiza mesajele, apoi cu ajutorul rotitei vad parametrii de consum, range etc.

Platforma P1 poate avea 3 tipuri de suspensie Comfort, Dynamic si Sport. Eu am avut Sport pe S40 T5 (2004 - 180.000 km) si am avut la servici un Astra H 1.6 (cel de 110 cai sau cat) 66.000 km din 2007 si Opelul era HOVERCRAFT pe langa Volvo.

Probabil ai Comfort pe V50.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@FBogdan, nu conteaza numai amortizoarele, conteaza starea suspensiei si tipul acesteia . Cati km are masina ?

In legatura cu mesajul de bec ars trebuie identificat daca e vb de un bec de faza scurta sau de un bec de pozitie, pune pozitia si vezi daca mai apare eroarea .

Oricum trebuie sa fie mai lung mesajul de genul :

GUASTO LAMPADA INDICATORE SX GUASTO LAMPADA INDICATORE DX GUASTO LAMPADA LUCE ANABBAG. GUASTO LAMPADA DIVERSE LUCI GUASTO LAMPADA RETRONEBBIA CONTROLLARE LUCI STOP GUASTO LAMPADA LUCE ANABBAG

Cand vezi mesajul complet vei afla ce bec ai ars . Mai sus ai toate mesajele de bec ars pe care le poate da un V50 2004 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc tizule, GUASTO LAMPADA LUCE ANABBAG , acesta este mai precis mesajul si sa mor daca imi dau seama ce inseamna ANABBAG, nici pe dictionar online nu mi-l gaseste. Daca e vorba de bec de far, e posibil sa dea eroare pentru ca in loc de instalatia stock, are un kit Xenon ?

Habar n-am ce tip de suspensie are masina, pare a fi Comfort la prima vedere pentru ca nu e deloc rigida la gropi, insa fostul proprietar, care mi-e prieten bun si vecin, mi-a spus ca se intareste la viteze mari deci probabil este Dynamic. N-am apucat sa testez viraje luate in forta cu ea la viteze mari, pentru ca majoritatea drumurilor le-am facut cu sotia si kinderii si nu mi-am permis sa risc. Am testat doar prin Bucuresti oleaca, dar nu la cine stie ce viteze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este becul de faza scurta.

Daca tot ai zis ca ai xenon aftermarket, eu cred ca acolo e problema. Ai balasturi ieftine?

Edited by serge

Share this post


Link to post
Share on other sites

@serge, multumesc de implicare si hint, banuiam eu ca e de la kitul xenon. N-am avut niciodata masina cu xenon, nu ma pricep, nu cunosc produsele. Nu cred ca-s ieftine, probabil sunt medium class, fostul proprietar nu era adeptul ieftiniturilor, mai ales ca le-a montat cand inca mergea el personal cu masina, deci pentru propriul uz. O sa-l intreb totusi ce model de kit xenon a montat.

Acum cateva zile am tras o tura cu masina prin oras si am cam fugarit-o in treptele inferioare deoarece intarziam la o intalnire. Am ajuns, am parcat si am asteptat persoana pe care trebuia s-o intalnesc in masina. Vine persoana, se suie in masina si dau sa plec in alta directie si surpriza, masina troncane, boncane si face ca toti dracii, iar pe bord mesaj BATTERIA SCARICA (baterie descarcata). Scot cheia din contact, astept cateva secunde, dau iar la automat si porneste excelent, ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat si fara nici un alt mesaj de eroare. Wtf, masina asta isi bate joc de mine ? :dontknow:

Mentionez ca n-am avut consumatori porniti in cele 4-5 minute cat am asteptat persoana. Eu am pus eroarea pe seama talpii pe care i-am tras-o ca sa ajung la timp la intalnire.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grija mare cu mesajul ala, ca sunt probleme cu alternatoarele pe S40/V50 ! Adica de obicei crapa. In ultimii 2 ani am vandut cam 10 bucati... uita-te pe el daca ai modelul de 120A sau 150A, pt. ca cel de 120A stiu ca de obicei se arde... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si de asemenea trebuie sa ai grija, ca la S40/V50 apar multe probleme de la baterie descarcata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now