Posted 5 Aug 2013 · Report post Chiar deasupra alternatorului . De obicei se sparge furtunul si evident se infunda DPF-ul daca mergi mult cu acel furtun spart . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Aug 2013 · Report post Daca ai noroc si masina NU are DPF, am si acel furtun langa mine pe stoc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Aug 2013 · Report post Ia vezi tu furtunul din dreapta (cum stai la volan) care iese de jos din motor si se duce pe langa pompa de servo, de intra in intercooler... Am o banuiala Pfuai...sper sa imi dau seama ce si cum cand ajung acasa la masina. Sincer habar nu am care e intercooler-ul sau pompa de apa . O sa caut o schema sa vad daca imi dau seama Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Aug 2013 · Report post Atentie, n-a zis nimeni nimic de pompa de apa. S-a mentionat doar cea de servo (cu referire la furtunul care merge pe langa ea si intra in intercooler). Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Aug 2013 · Report post Atentie, n-a zis nimeni nimic de pompa de apa. S-a mentionat doar cea de servo (cu referire la furtunul care merge pe langa ea si intra in intercooler). Da, asa este... am gresit eu Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Aug 2013 (edited) · Report post Daca ai noroc si masina NU are DPF, am si acel furtun langa mine pe stoc Da asa este, e vorba de furtunul de deasupra alternatorului care era spart. Ai zis ca ai acel furtun. Imi spui te rog la ce pret? Problema a doua este ca a curs ulei pe alternator (de acolo era fumul) si nu mai incarca. Acum masina este in service...sper sa nu fiu nevoit sa schimb alternatorul. Edited 7 Aug 2013 by melciu Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Aug 2013 · Report post alternatorul se repara daca ii dusa puntea. daca nu iei altul la 750lei Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Aug 2013 · Report post Tocmai am zis "DACA AI NOROC SI MASINA NU ARE DPF". M-ai sunat si ti-am dat pret la furtunul pentru DPF, dar ai uitat Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Aug 2013 · Report post Problema este ca trebuie curatat si DPF-ul pt ca mai mult ca sigur este infundat de la mersul cu furtunul spart . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Aug 2013 (edited) · Report post Tocmai am zis "DACA AI NOROC SI MASINA NU ARE DPF". M-ai sunat si ti-am dat pret la furtunul pentru DPF, dar ai uitat Eu sigur nu . Ai zis daca am noroc sa nu aiba DPF. Exista sansa asta? Cum imi dau seama? Bogdan G care e proceduura de curatare? Oare mecanicul care se ocupa de masina stie acest lucru? Am mers cu masina mai putin de 10 KM conteaza sau nu? Edited 7 Aug 2013 by melciu Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Aug 2013 · Report post Inseamna ca m-a mai sunat tot cineva cu acelasi furtun problema, tot cu S40 1.6D din 2006. Nu te cheama Bogdan ? Daca nu, scuze ! Ca sa vezi daca ai DPF, te uiti sub filtrul de aer si vezi daca iti ies doua conducte subtiri care ti se duc in jos spre evacuare. Sau da-mi o serie de sasiu si aflu eu 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Aug 2013 · Report post Inseamna ca m-a mai sunat tot cineva cu acelasi furtun problema, tot cu S40 1.6D din 2006. Nu te cheama Bogdan ? Daca nu, scuze ! Ca sa vezi daca ai DPF, te uiti sub filtrul de aer si vezi daca iti ies doua conducte subtiri care ti se duc in jos spre evacuare. Sau da-mi o serie de sasiu si aflu eu Nu sunt Bogdan Nu am talonul la mine acum. Ajung in cateva ore acasa si o sa iti dau seria. Sa inteleg ca furtunul difera la masinile cu DPF fata de cele fara? multumesc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Aug 2013 · Report post Da, difera... la cele cu DPF e un pic mai scurt si are o ranforsare de plastic pe el. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Aug 2013 · Report post Inseamna ca m-a mai sunat tot cineva cu acelasi furtun problema, tot cu S40 1.6D din 2006. Nu te cheama Bogdan ? Daca nu, scuze ! Ca sa vezi daca ai DPF, te uiti sub filtrul de aer si vezi daca iti ies doua conducte subtiri care ti se duc in jos spre evacuare. Sau da-mi o serie de sasiu si aflu eu seria e YV1MS765262206162 Cred ca are DPF totusi. Stii un pret pentru furtunul buclucas? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Aug 2013 · Report post Din pacate e Emission Code 5 (YV1MS765.....). Este 340RON furtunul, livrabil in 3-5 zile lucratoare. Restul pe PM te rog. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Dec 2013 · Report post Salutare Acum o ora cand am pornit masina m-ia aparut un mesaj in bord (scadenza tagliando) este in italiana, am tradus pe google translator si (tăiere termen limită) știe cineva ce inseamna? Mașină merge bine nici o problema se comporta normal Știe careva cum să sterg mesajul din bord? Salutare Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Dec 2013 · Report post Cred ca se refera mai degraba la... revisione periodica per la tua auto. Clicca Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Dec 2013 · Report post Te indeamna ca ar trebui sa faci revizia(schimb de ulei ).Din cate stiu un asemenea mesaj intra destul de prematur , tu putand sa mai faci linistit cateva sute de km . Spre exemplu la E220-ul meu , am depasit cu 1900 de km acel mesaj . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Dec 2013 · Report post Cu al meu volvo am depasit 28.000 de km cu becul de service aprins si nu are nimic. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Dec 2013 · Report post Schimbul ulei este anuntat in functie de trei factori 1-km parcursi 2-timpul calendaristic 3-ore functionare motor La depasirea oricaruia, masina isi face treaba si te anunta si dupa schimbul de ulei trebuie resetata si "alarma". Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Dec 2013 · Report post @mariusb Si in cazul in care nu merge alarma resetata cum este la mine cam ce as putea sa-i fac ? Mi s-a spus ca este bateria din spatele acelor terminata si de-aia nu poate sa-mi stearga alarma aia. E adevarat? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Dec 2013 · Report post Nu se refera la revizie k e făcută si La ulei nici nu are 10000 km Revizie e făcut. Normal nu a fost pusa pe calculator Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Dec 2013 · Report post @mariusb Si in cazul in care nu merge alarma resetata cum este la mine cam ce as putea sa-i fac ? Mi s-a spus ca este bateria din spatele acelor terminata si de-aia nu poate sa-mi stearga alarma aia. E adevarat? La intrebarea ta eu nu stiu sa raspund, poate alti colegi care stiu iti vor raspunde. Nu se refera la revizie k e făcută si La ulei nici nu are 10000 km Revizie e făcut. Normal nu a fost pusa pe calculator Nici nu am spus ca se refera la schimbul de ulei(mesajul). Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jan 2014 · Report post Buna ziua, Detin un S40 1.6 D din 2007. In iarna inainte de anul nou mi-au aparut 2 mesaje la viteze de peste 120mii/h acestea sunt: 1. ANTI-SKID SERVICE REQUIRED(ANTI-PATINAGE REPAR DEMANDEE) am menu in franceza. 2. Engine Performance Reduced. Motorul nu se mai tureaza mai mult de 2900 rot/min. Am pus-o pe tester si mi s-a spus sa-i fac regenerarea filtrului de particule. Mi s-a recomandat sa merg minim 25 de min cu motorul la 3000 de ture in viteza a 2-a sau a 3-a(Am pus-o pe pilot automat). Dupa 30 de min am oprit motorul, apoi am alergat-o trecand prin toate vitezele ajungand la 180 km/h si mesajele nu au mai aparut. De curand mi-au aparut iarasi acele 2 mesaje la viteze mai mari de 125km/h. Opresc motorul si mesajele dispar. Când sunt active motorul nu depaseste 2900 ture. Ce imi puteti spune ? Oricum intentia mea este sa o pun din nou pe tester si sa vad ce erori apar!!! Pana la urma a fost defecta Electrovalva control turbina, am inlocuit-o si nu mai am nicio problema(290 lei total piesa si manopera). Pe tester dadea multe erori, multe au fost colaterale, singura problema reala era ca avea prea multa presiune in turbina(nu mai regla corect aerul in turbina). Cand ma gandesc ce aberatii debitau aia din Service Volvo de la Timisoara sau din alte service ma ia groaza. Sfaturile reale si adevarate le-am primit de pe acest site, multumesc lui Volvo 244(Oliver), Bogdan G, Saphir si altii. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 May 2014 (edited) · Report post Salut, Mi-a aparut astazi mesajul "soot particulate filter full". Din ce am vazut, e DPF-ul imbacsit si trebuie regenerat/curatat. Pentru asta, am inteles ca trebuie atinsa o temperatura mare, ca sa se arda mizeria de pe acolo, deci mers cu masina undeva intre 2200 si 3000 rpm intr-o treapta superioara (a 5-a / a 6-a) timp de 10-20 minute. Va rog sa ma corectati daca gresesc. Masina are acum 72.680 km, eu am luat-o la 69.000. Din pacate, fostul propietar nu a facut service-urile la Primus decat in primii 2 ani de garantie, iar la 60.000 km nu a fost completat aditivul (Eolys?) pt DPF. Intrebarea mea: daca acest lucru este strict necesar (in manual zice "a fuel additive may be required to promote regeneration", deci nu "must be") sau ma pot duce pe autostrada si sa incep regenerarea ? Vreau cea mai safe varianta sa evit orice alta problema care poate aparea. Daca trebuie completat, unde pot face asta? C30 - > 2.0d (2009): Powershift ( ) Multumesc, Edited 4 May 2014 by flaviuscristea Share this post Link to post Share on other sites