Vicu

C30 T5 performant

29 posts in this topic

Pai da dar si cand isi va lua m3-ul se va satura sa fie luat la misto de Lotusuri elise si gt3-uri deci niciodata nu e de ajuns :smile:

Ca despre aspirate nici nu trebuie sa ne referim la m3, vedeti cum trage un audi a4 b6 3.0 v6 manual sau mai grav Alfa Romeo 3.2 v6 GTA, mai ales dupa 100 km/h.

Edited by Chris

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdan, eu doar am dat exemple de masini care fac un timp bun 0-100 si in rest sint ascutitori. N-am spus ca aspiratele , toate, sint ascutitori.

Exista motoare aspirate foarte bune, insa , la masinile care au motoare aspirate trebuie neaparat sa fie indeplinite 2 conditii : sa fie masina cit mai usoara si sa aiba motorul muuulti cmc.

Pe circuit de indeminare - cum este n-ring - conteaza mai mult soferul decit masina in limite de bun simt. Un C30 de 380 cp , cu un sofer cit de cit obisnuit cu n-ring si talentat, e aproape imposibil de ridiculizat de catre un m3 cu un sofer echivalent.

Daca n-ai "singe in veioza" si/sau nu prea le ai cu curbele poti sta si pe scaunul unui gtr ca tot vei fi depasit in curbe de masini mult mai putin puternice si mult mai putin manevrabile.

In general, la n-ring se face diferenta intre soferi, nu intre masini. Nu vorbim aci de teste facute de piloti, ci de cei 95 % care alearga acolo. Doar 5% din cei care alearga acolo dezactiveaza toata electronica ca sa mearga mai tare. Daca ai dat de unul din asta nu inseamna ca esti umilit.

Edited by iulirx
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vad ca mai nou e si EURO 5 motorul desi Volvo nu a reusit sa-l faca decat EURO 4 . :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now