Posted 1 Feb 2013 · Report post Buna seara , Am o problema cu S40 ,nu se mai tureaza motorul mai mult de 1200 RPM. Masina a functionat normal ,nici o problema ,nici un mesaj la bord si mergand cu 40km/h am simtit ca dintr-o data nu mai trage motorul.Am fost la un Service si mi-au spus ca are o problema pe partea electrica ,au remediat-o ,au fost cu ea in probe ,pe tester nici un mesaj.Totul ok.Am fost si mi-am luat masina ,mergea foarte bine si dupa ~5 km patesc aceiasi chestie,nu se mai tureaza motorul si tripideaza usor la relantiu.Vreau sa va intreb daca i s-a mai intamplat cuiva asa ceva ,eu cred ca nu-i o problema pe partea electrica ,cred ca e vreun senzor.Multumesc anticipat Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Feb 2013 · Report post sa nu fie ceva de pe la senzorul de la pedala de acceleratie.contact imperfect ceva Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Feb 2013 · Report post La mine a fost aceeasi problema acum vreo 3 ani si a fost de la o siguranta.Care cum si ce fel nu as mai sti sa iti spun acum.Nu te apuca de schimbat piese pana nu vezi exact de unde este buba. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Feb 2013 · Report post Pai in primul rand despre ce motorizare este vorba? Poate fi de la turbo! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Feb 2013 · Report post Banuiesc ca diesel 2.0 pentru exact asa facea la mine.Asteptam sa ne spuna colegul. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Feb 2013 · Report post Cred ca daca ar fi din turbina se auzea un zgomot metalic in sarcină. Exact asa am patit eu cand am pus turbina de 2l pe masina si am incercat sa obturez una din clapete cu o coada de lopata, bineinteles ca a mers vreo 100km dupa care a sarit acel dop si nu urca mai mult de 1200rpm. Nici macar turata pe loc... Si scotea un fummmmm de 200m in spate. E posibil sa ai un furtun sarit, senzor de pe rampa de injectie, filtrul extra-mega incarcat. Nu ai nici un martor aprins la bord? Sent from Nokia 3310 using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Feb 2013 · Report post Buna seara , Am o problema cu S40 ,nu se mai tureaza motorul mai mult de 1200 RPM. Masina a functionat normal ,nici o problema ,nici un mesaj la bord si mergand cu 40km/h am simtit ca dintr-o data nu mai trage motorul.Am fost la un Service si mi-au spus ca are o problema pe partea electrica ,au remediat-o ,au fost cu ea in probe ,pe tester nici un mesaj.Totul ok.Am fost si mi-am luat masina ,mergea foarte bine si dupa ~5 km patesc aceiasi chestie,nu se mai tureaza motorul si tripideaza usor la relantiu.Vreau sa va intreb daca i s-a mai intamplat cuiva asa ceva ,eu cred ca nu-i o problema pe partea electrica ,cred ca e vreun senzor.Multumesc anticipat Daca scoti debitmetru din ecuatie cum iti merge?La conector ma refer. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Feb 2013 · Report post Daca scoti debitmetru din ecuatie cum iti merge?La conector ma refer. Daca-l scoate nu intra in limp mode? Dar chiar daca intra ar trebuii sa mearga pana in 3000rpm Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Feb 2013 · Report post Motroul este de 2000 cm3. Am fost cu ea la Volvo si am descoperit ca un injector (injectorul 4) nu lucra bine . E foarte ciudat pentru ca inainte sa-l inlocuiasca mi-a resetat-o si dupa aceea am mers cu ea in probe si dupa cativa km am ramas iar cu ea in drum si nu puteam s-o turez mai mult de 1200 RPM.Mi-e greu sa cred ca injectorul ala are o problema mecanica,poate fi o problema de contact?In fine, am mers cu masina aproximativ 100 km si am simtit ca nu mai accelereaza decat foarte lent (ca un motor clasic).Am fosr la service si mi-au inlocuit o piesa mica de la sistemul turbo,mi-au spus ca aia nu lucreaza bine,ca nu inchide si nu deschide cand trebuie.Am luat masina si dupa doua zile mergea la fel,acceleratie foarte inceata si simt ca motorul nu merge la capacitatea lui ,nu trege .Masina merge asa ,am facut in ultimele zile vreo 1500 km dar nu-mi place deloc .Dupa fiecare oprire-pornire merge putin mai bine ,dar la inceput in suturi .Posibil sa fie probleme cu turbina ?De mentionat ca nu tot timpul merge prost acceleratia (inceata),de exemplu cand am fost acasa pe o distanta de 650 de km a trebuit sa opresc de 7-8 ori pentru a o resete,inschimb cand m-am intors n-a mai aparut problema asta decat o singura data.Astazi de exemplu, am fost in oras si dupa 200 m nu mai mergea normal.Nu mai stiu ce sa-i fac,daca mai are cineva si alte idei si ma poate ajuta ,va rog.Multumesc .Nu am nimic aprins in bord si acuma am observat ca la prima pornire dimineata scoste un fum,n-am m-ai vazut asa ceva dupa care totul e aparent normal. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Mar 2013 · Report post De vreo saptaman am si eu o problema cu masina nu se tureaza mai mult de 3000 , nu imi da nici o eroare,inainte sa se intample imi aparea o eroare si numai avea putere,opream motorul si reporneam nu mai aveam probleme,la drum lung nu aveam probleme deloc doar cand o bruscam mai aparea eroarea ,am facut Bucuresti-Barlad doar odata s-a intamplat,si atunci cat am stat la semafor in relanti.am puso pe tester si imi dadea: Reglare recirculare gaze esapament semnal prea mic/jos Supapa reglare presiune combustibil Supapa de bypass racire gaze de esapament recirculate semnal prea mic/jos Acuma nu imi apare nici o eroare in bord,doar ca am f din nou la tester si am erorile din nou,am schimbat EGR de la Ionut si electrovalvele control turbina si aia de la EGR ,a dat sa mearga o data se accelera bine cand am mai umblat sa schimb supapa aia de la EGR aia de langa AC dar nu am apucat sa o probez in mers ca nu a mai mers ,am curatat debimetru,si am pus mana la tubul de la filtru l-am infundat cu mana si am observat ca nu se opreste motorul,trage pe undeva aer pe la tubul care urca de jos la admisie,se aude ca un aspirator,si jos de inde vine din cot de acolo vad ca e si un pic de ulei ars ,un pic de mizerie, o fi de acolo de asta sa nu se mai tureze ?da ca ma puteti ajuta ,am f la 20 de mecanici.......toti sp ca o fi de colo de dincolo....si tre sa schimb jumate de masina si asa nu mai e ea intreaga da macar sa mearga ,cred ca am sa ma imbolnavesc din cauza ei... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Mar 2013 · Report post volvo s 40 2.0 D 2004 serie YV1MS753142022386 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Mar 2013 · Report post La mine a fost aceeasi problema acum vreo 3 ani si a fost de la o siguranta.Care cum si ce fel nu as mai sti sa iti spun acum.Nu te apuca de schimbat piese pana nu vezi exact de unde este buba. salut,...as fi tare curios de la ce siguranta si cum...? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Mar 2013 · Report post Sincer sa fiu,chiar nu mai tin minte.Stiu sigur ca asa mi-a zis mecanicul si mi-a cerut vreo 80 de lei cu tot cu sters erori,pornita cu ''robotul'' pentru ca nu mai avea baterie si nu mai stiu ce chitibusuri pe la ea,repet asta acum 3 ani. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Apr 2013 · Report post Are cineva vreo idee daca se poate repara calculatorul masinii? De la service mi-au spus ca nu se mai alimenteaza senzorii de pe masina la tensiunea normala ( 5V) si deaici functionarea defectuoasa .Nustiu ce naiba sa-i mai fac si cei de la service imi spun ca nici ei nu stiu si tot asa .M-am saturat de masina asta nenorocita! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Apr 2013 · Report post In principiu se poate repara. Ia legatura cu Bogdan G, de pe forum, ca ii da el de cao, insa pentru asta trebuie sa ajungi in Bucuresti. Maine poti sa-l suni pana in 12:00, dupa aceea abia luni mai dai de el Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Apr 2013 (edited) · Report post Are cineva vreo idee daca se poate repara calculatorul masinii? De la service mi-au spus ca nu se mai alimenteaza senzorii de pe masina la tensiunea normala ( 5V) si deaici functionarea defectuoasa .Nustiu ce naiba sa-i mai fac si cei de la service imi spun ca nici ei nu stiu si tot asa .M-am saturat de masina asta nenorocita! Trebuie sa fii sigur ca este de acolo si sa fi "dat" cu testerul DICE pt siguranta erorilor .Cei de la service nu ti-au spsu in clar ce erori ai?Sensorii pe masina sa tot fie cel putin ,asa sa glumesc , peste o duzina (12) iar acestia nu se alimenteaza toti din sursa comuna dar in fine.In Constanta ,ca judet nu ai colegi de forum sa iti spuna in clar ce erori ai?Poate faci o testare mai pe indelete. Poti avea altceva si ca sa scape de tine ti-au zis acum la final dupa probabil la cit ai dat cu bani in ei ,ca este calculatorul sa ii lasi in pace.Asa fac in proportie covirsitoare cind ceva ii depaseste.Nu sta nimeni sa iti moseasca masina o zi la pret de manopera de 1h.In fine Cauta sa vezi ce erori in clar ai apoi se vor interpreta poate tot aici si sigur se va rezolva intr-un fel . Edited 5 Apr 2013 by V50Saphir 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Apr 2013 · Report post M-am amuzat copios cu explicatia celor din service, pai daca ECM-ul nu ofera 5V catre senzori nu mai porneste masina iar masina a intrat pe roti in service . A ca nu vin 5V catre un anumit senzor aia e altceva . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Apr 2013 · Report post Bogdan, ai avut dreptate ,problema nu este de la calculator (oricum le-am cerut banii inapoi si mi i-au dat ).Au zis ca masina este gata ,ma duc imi aiu masina si dupa nici macar 1 km nu mai puteam sa turez motorul mai mult de 1200 RPM. Ma duc inapoi la service si-mi spun ca injectoarele sunt de vina ,ca trebuiesc schimbate . M-am enervat rau cand i-am auzi cat sunt de tembeli si am sustinut ca nu sunt injectoarele de vina si mi-au umblat pe la nustiu ce contacte de la injectorul 4,ca cica asta n-ar fi bun. Mi-au scos si EGR-ul . Am plecat cu masina in aceiasi zi ,a doua zi dimineata am ajuns acasa si mi s-a oprit motorul dintr-o data in mers, l-am repornit si dupaia la amiaza cand am vrut sa plec am constatat ca nu mai porneste. A treia oara a pornit si imi afiseaza acelasi mesaj :Gestion motor repar demande. M-am dus iar la service si m-am enervat rau si le-am spus sa-mi dea banii inapoi ca nu se mai poate asa .Sa ma duc la Volvo Bucuresti ? Cei din Constanta mi-au spus ca ei nu mai stiu ce sa-i faca si sustin in continuare ca are ceva calculatorul si ca trebuie sa-mi puna altul , evident nu sunt de acord . Cei din Bucuresti se pricep mai bine sau isi dau si ei cu parerea? Este o simpla masina ,nu-i racheta spatiala. Eu nu inteleg ce-i asa de greu.Nu mai stiu ce sa fac cu ea ,asa ca va rog sa ma sfatuiti unde sa merg .Multumesc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Apr 2013 · Report post Vorbeste cu Bogdan, poate te ajută cu o diagnoză cum scrie la carte, dacă poate și dacă ai cum să ajungi cu mașina până la el. Cred că ar fi cel mai safe, măcar să știi care e cauza, să nu mai tratezi efectul cu bani mulți, timp și nervi irosiți... Părerea mea! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Apr 2013 · Report post @Adita, trebuie sa fii constient ca trebuie bani pt a repara masina, citeste ce a scris Saphir mai sus, chiar crezi ca sta cineva sa umble la masina o zi intreaga si sa fie platiti cu maruntis . La reprezentanta din Bucuresti se respecta cu strictete ce scrie in VIDA iar daca ti-a dat eroare de EGR ei iti schimba EGR-ul, daca da eroare de injectoare se schimba si acestea iar la final factura va dubla valoarea masinii . O masina se repara inlocuind piesele defecte sau mai bine spus piesele banuite (in urma diagnozei ) ca fiind defecte . S40-ul 2.0D 2004-2005 este vestit pt problemele diverse, stiu 4 masini care au ajuns la vanzare/dezmembrat pt ca nu le-a dat nimeni de cap, chiar era cineva aici pe forum care se batea cu pumnul in piept ca masina e un fier si fierul se repara si ca Bogdan G este un idiot care da sfaturi aiurea. Nu stiu pana la urma cine a luat masina la dezmembrat dar pe toti cei care dezmembreaza Volvo in RO i-a sunat omul doar, doar ii ofera cineva 3000 E . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Apr 2013 · Report post Mi-e greu sa cred ca Volvo face masini carora nu le mai poate da nimeni de cap in momentul in care s-au defectat !! Ca in Romania nu avem noi meseriasi si oameni pregatiti pentru a repara aceste masini (Volvo nu e o masina tocmai simpla) e cu totul altceva. Raman la parerea mea si sustin ca nu exista lucru facut de catre om care sa nu poata poata fi reparat . Un service serios ar trebui sa aiba oameni pregatiti (dar evident nu e cazul in Romania sa vorbim despre asa ceva ),si sa nu angajeze orice ciocanar de pe strada , care abia stie sa tina cheia in mana.Dar asta e , ne meritam soarta ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Apr 2013 · Report post Vb de un motor PSA pana la urma iar de reparat se repara dar conform normativului Volvo care spune ca atunci cand ai erori pe motor care apar/dispar fara logica este ECM-ul defect. Dai 7000 lei pe un ECM ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Mar 2016 · Report post BUNA ZIUA!! POATE SA MA AJUTE SI PE MINE CINEVA? AM UN VOLVO S40 DIN 1998, PORNESC MASINA MERG CAM 2 KM SI SE APRINDE MARTORUL SAGEATA IN BORD SI MASINA INCEPE SA SE TUREZE SINGURA LA 6000-7000 ,SI NU MAI MERGE, TREBUIE SA SCOT CHEIA DIN CONTACT SA NU MAI FACA ASA !! VA ROG FRUMOS ARE CINEVA O IDEIE DESPRE CE AR FI VORBA? VA MULTUMESC Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Mar 2016 · Report post 1). DE CE TIPI? 2). Masina ta e din 1998, de ce postezi in 2004 ? Share this post Link to post Share on other sites