Repsol22

Nu mai trage...

23 posts in this topic

Volvo s60 d5 2004 181 000km Am schimbat rulment in cutie ultimul din spate (trenul mobil) ulei in cutie ...ambreiaj nou iar volanta am sudato cu argon ...normal trebuia schimbata dar am zis sa o duc asa o vreme pana strang niste bani...masina na fost folosita in ultima luna deloc acum 2 zile am pornito doar...azi am pornito din nou...am lasato 2-3 min si am turato la rece ...se tura pana in 3 000 ture si parca patina ceva acolo nush nu mai se tura ...dupa ce sa incalzit (95grade) am luato la cateva ture ...Parca e dacia logan...nare forta deloc...stiti bine cei cu s60d5 ce putere are masina in treapta 2...ei bine acum nu trage si urca greu...intreabarea mea este:Nu sa asezat ambreiajul?e din cauza volantei sudata?o fi altceva? Multumesc MULT!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai verifica vacumuri si daca actioneaza actuatorul turbinei .

Share this post


Link to post
Share on other sites

da multumesc mult :D ai avut dreptate... de la vacumuri a fost problema...

Share this post


Link to post
Share on other sites

da :)) Nu credeam ca de vacumuri se poate misca asa o masina :)) dar tot are logica...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai exact care era problema la vacum? Ceva detalii...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ambreiajul e foarte ok dupa ce am facut 2-3 km sa "asezat" Carpediem07 Vacuumul este

creat in corpul de admisie, datorita absorbtiei. , valoarea

minima a presiunii din admisie (adica vacuum maxim) o s-o avem la relanti, si asta datorita faptului ca atunci

clapeta de acceleratie din TBI (corpul de injectie) este inchisa. ORICE SCAPARE DE AER IN SISTEMUL VACUUMATIC

ESTE INTERPRETATA DE ECU CA O DESCHIDERE A CLAPETEI DE ACCELERATIE, astfel incat el compenseaza adaugand carburant. De aici o groaza de bube, turatie mare, nu sta la relanti, consuma mult, etc

La mine nu a fost pus un furtun de la vacumuri ...

Edited by Repsol22
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incredibil!...

Şi care furtun, totuşi, dintre ce şi ce? De ce "nu a fost pus", a căzut pur-şi-simplu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu care ...au uitat mecanici sa-l puna...(mia fost schimbate unele lucruri la masina) uitete mai insus mai exact ce a fost shimbat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil vreunul sau amândouă de la suporţii vacuumatici, când au schimbat volanta.

Cât de tare tremură maşina, cu volanta sudată? Sunt diferenţe mari între cum era înainte şi cum e acum?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu trepideaza deloc deloc...deci chiar ma mira faptul...de obicei motoarele astea 2.4D5 suna rotund ca la bmw (Multi m-au intrebat ca "E benzina?" ...acum e putin mai zgomotos asa un sunet putin mai a diesel.. dar sunt multumit cum se comporta ,cand apesi ambreiajul suna normal cum suna cu volanta lui orig. Am inteles ca: Daca imi iau o volanta noua la noi in Ro si la condusul meu o sa ma tina 100 000km iar cu asta sudata cu argon...ma tine 1 000 000 toata chestia e sa nu fac sportive cu ea in rest pot so calc linistit...(Ai probleme cu volanta?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat-o acu vreo trei ani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aaa ok fain at...si cati km ai facut cu ea ? huruie deja?:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

40-50000, nu huruie, încă, deşi am avut alte distracţii, care s-au dovedit a fi din cutie, am subiecte despre forum despre ambele, prin secţiunea V70.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, am si eu o problema asemanatoare la un S60 D5 2002. Cand apas pedala de acceleratie nu mi se accelereaza imediat trebuie sa tin apasat mai mult timp pana sa-si i-a demaraj. Ar putea fi tot de la vacuum?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am revenit si cu rezolvarea poate mai intampina si altcineva aceeasi problema. Am pus un tester pe masina si mi-a aratat eroare la turbine si la debimetrul de aer, mecanicul mi-a propus sa schimb filtrul de motorina ceea ce nu am facut pt ca tocmai ce l-am schimbat de 1 saptamana. Mai pe scurt problema era de la o siguranta care era arsa, siguranta de la compresorul de aer si pedala de acceleratie(am inteles ca sunt cumva "legate" una de alta), am schimbat-o si merge perfect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Poti spune unde se afla acea siguranta si ce nr. este?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine problema a intervenit in prima faza in momentul in care o forjam in depasiri - avea un moment "de pauza" dupa care-si intra in forta. La cateva zile insa am avut surpriza sa nu mai traga aproape deloc chinuind-ma sa ajung la 60 km/h astfel incat era sa nu pot aborda o panta de 15 grade... Dupa o testare scurta si un mechanic istet am curatat debitmetrul care era super imbacsit si problema s-a rezolvat.

Edited by SOHO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut sunt nou pe acest forum as avea si eu o problema daca ma puteti ajuta.detin un volvo s60 din 2003 motor 2.4 D5 si as avea doua probleme 

Prima care nu stiu care este cauza cand apăs frâna la relantiu imi creste brusc turatia cu 150 200 turatii 

Iar a doua problema ar fi ca nu mai se accelerează din prima creste turatia mai greu am pus o pe tester si a zis ca aceasta problema ar fi de la pedala de acceleratie senzorul 2 dupa pedala.

 Vreau sa mai mentionez faptul ca toate aceste probleme au inceput cand in mers mi sa blocat rulmentul de la fulia de la compresie si mi s.a ars o bobina.am remediat aceasta problema si anume am fost cu masina la service mia sch rulmentul de la compresie o rola de la accesorii si cureaua insa nu mia schimbat bobina de la compresor deci clima nu mai merge.

Dupa ce am luat masina din service am observat problema cu frâna cand apas la relantiu imi creste turatia.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

am si eu aceleasi probleme cand accelerez pleaca acu antarziere  si dupa 3000 ancepe sa draga da sub 3000 e moarta de dot  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now