Salutare
in mod normal sunt "acasa" la sectia 850 dar dupa ce am postat acolo cum se poate adauga functie de Auto Up si Auto Down la celelalte geamuri am fost asaltat si de alte "sectoare" asa ca m-am hotarat sa postez mai bine un topic la sectiunea potrivita decat sa scriu mesaje private sau in alt forum
Deci pe scurt
Functia de Auto Down care este prezenta din fabrica (asta daca nu aveti manivele ) este realizata cu ajutorul unui releu nr 6848215 (la 850) 6849421 (la V40 zice VADIS eu stiam ca e acelasi).
Releul are 4 conectori : alimentare care o primeste odata ce cheia se afla pe pozitia I, masa, si 2 fire de comanda: pe unul cu care este conectat la buton si primeste impulsul cand apasati pe el. Cel de-al patrulea fir este iesirea din releu care se conecteaza la motor si care trimite curent la motor pana cand acesta ajunge la capatul cursei.
Auto-Up sofer:
Aveti nevoie de un releu, ideal cu tot cu soclu si un pic de fire. Soclul este unul "clasic" nimic special
Cel mai bine demontati acoperitoarea de la usa.
Firul albastru este alimentarea (Pinul 3 de la releu). Daca nu aveti soclu uitati-va la releul deja existent si vedeti cum sunt firele.
Acest fir albastru se conecteaza impreuna cu cel de la releul deja existent. Folositi cablu de 2mm² pt ca circula curent serios.
Firul negru este masa si se conecteaza tot impreuna cu firul negru de la releul existent 0,5mm²
Se taie firul verde care pleaca din buton.
Firul Gri/Rosu (pozitia 1 la releu) este intrarea in releu si trebuie conectat la bucata de la firul verde care vine din buton 1,5mm² (daca trebuie prelungit)
Firul Rosu (pozitia 2 la releu) din releu se conecteaza la capatul ramas liber (1.5mm²).
Toate firele se izoleaza DIN conform acuma serios aveti grija ca pot lua foc cablurile daca nu sunt ca lumea izolate
Auto-Down Pasager:
Se lucreaza in usa pasagerului.
Se conecteaza firul albastru din releu la cablul albastru care intra in butonul de comanda
Masa se ia de prin usa de undeva
Se taie cablul verde
Firul Gri/Rosu (intrarea 1 ) din releu se conecteaza la firul verde care vine din buton
Firul Rosu (iesirea 2) din releu se conecteaza la capatul ramas liber spre motor
Auto-Up Pasager:
Albastru si negru vezi Auto-Down
Se taie firum Alb de la buton
Gri/Rosu merge la capatul spre buton
Rosu spre cel ramas liber.
Gata
Sper ca am explicat suficient de inteligibil
Era un banc cand eram pe la politehnica: "Ce au in comun un inginer si un caine? Amandoi au o privire inteligenta dar nu se pot face intelesi "
Spor la surubait
Cristian PowerWindows.pdf