costinell_mc

Interval schimbare distributie

98 posts in this topic

Gresit. Gates este sub Conti. Va poate spune Ygrec care a scos dupa cateva luni cureaua lui Gates facuta franjuri si cubulete. Gates sunt prea rigide.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuzee stiam ca sunt mai rigide probabil deaia aveam impresia ca sunt mai bune .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am pus curea Gates si pompa de apa First Line ca asta am gasit,si am facut in jur de 4000km si am doua luni,deocamdata cureaua e in stare buna,vreau sa il contrazic pe Ygrec in legatura cu cureaua(sper sa tina macar 50kkm).Sa speram ca la mine nu va fi cazul ca la Ygrec,Amin!mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va rog, daca imi puteti spune, cand ar trebui sa schimb din nou kitul sau macar cureaua de distributie? Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu as schimba doar cureaua ! Am patit odata sa schimb cureaua si rola intinzator fara pompa de apa si dupa nici 1000 km a distrus motorul ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eu am pus curea Gates si pompa de apa First Line ca asta am gasit,si am facut in jur de 4000km si am doua luni,deocamdata cureaua e in stare buna,vreau sa il contrazic pe Ygrec in legatura cu cureaua(sper sa tina macar 50kkm).Sa speram ca la mine nu va fi cazul ca la Ygrec,Amin!mersi

Schimba urgent mizeria aia de First Line, e un low cost ordinar si e pacat de masina in caz de ceva. Pune si tu un Hepu, SKF.

Sent from my BlackBerry using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimba urgent mizeria aia de First Line, e un low cost ordinar si e pacat de masina in caz de ceva. Pune si tu un Hepu, SKF.

Sent from my BlackBerry using Tapatalk

Maine dimineata la 4am vin spre Romania din Uk si din pacate nu am timp...:((sper sa nu am probleme,o sa o schimb cand ma intorc,mersi de sfat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revenind la distributie.

Distributia contitech se apropie de 100k si se aude deranjant de tare o rola (nu stiu exact care).

Mai are sens sa schimb si pompa de apa, sau schimb doar rolele si cureaua?

Curea de accesorii o voi schimba (sau nu) dupa o inspectie vizuala cand va fi demontata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimba doar rolele si cureaua. Dar esti sigur ca de la distributie se aude si nu de la auxiliare ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimba doar rolele si cureaua. Dar esti sigur ca de la distributie se aude si nu de la auxiliare ?

Nu sunt 100% dar sunetul vine din partea distributiei. Daca apropii urechea de capacul de la distributie sunetul se aude mai tare.

Oricum ce se poate intampla daca se accentueaza sunetul?

Nu-mi spune ca sare de la punct distributia te rog :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde daca se blocheaza sau nu rola ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/8/2013 at 10:42 AM, Cristian Scutaru said:

La motorul D4204Tx se schimba conform VIDA la 240,000km sau 10 ani

Ce poti sa-mi spui la un V50/2011, referitor la distributie, are acum 166000 km si are un service in carte la 165000 in Olanda, dar nu pot sa-mi dau seama ce s-a lucrat la ea.  YV1MW84E1B2615042? Trebuie schimbata? 

Multumesc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din Olanda pana in Ro sunt mai mult de 1000 km...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, paunionutz said:

Din Olanda pana in Ro sunt mai mult de 1000 km...

Du-te nu ma informa... Masina am adus-o pe platforma si oricum ideea era cu totul alta.Nu te mai obosi, multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mod normal, Volvo spune ca distributia se schimba la 240.000 km. Din 2011 pana acum e destul de greu sa cred ca are mai mult decat km de pe bord venind din Olanda. Poate din Germania avea mai mult, dar fiind adusa pe platforma, de tine, cred ca e in regula, daca ai luat-o de la samsari, ai putea avea ceva emotii.

Te poti pregati sa o schimbi totusi undeva la 200.000 km, eu nu m-as lasa chiar la limita cu cei 240k km.

Drumuri bune sa ai si km cat mai fericiti in Volvo! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am 167.000 km pe mașină - reali mi s-a zis de la service.

În carte producătorul sugerează schimbarea la 120 de luni sau 240.000 km.

Cum îmi dau seama dacă distribuția dă semne de oboseală? Există ceva specific, zgomote la motor sau mai știu eu ce?

Mergând la mecanic mi-a arătat o curea de distribuție originală de la un AUDI A4 care după 90.000 km arăta impecabil la exterior, dar întorcând-o pe dos și controlând fiecare dinte al curelei, arăta uzură clară.

Asta m-a pus pe gânduri...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh ! Acel mecanic nu face decit sa te ademeneasca ca sa schimbi distributia:)..Totusi din 2009 si pina acum este imposibil sa ai doar 167oookm in ideea ca nu esti primul proprietar si nu este achizitionata din tara la zero km.Este doar banuiala mea.

Daca nu te pricepi atunci poti face schimb de role si curea si cam atit pentru linistea ta.Urmatorul schimb va fi inclusiv pompa de apa la max 5 ani sau la max 150oookm intrucit piesele OEM si in special AM nu tin cit cele cu care a fost livrata masina din fabrica si garantata si mai ales la un trafic cum este in Bucuresti ori conditii  de salubritate precare ..Si intervalele astea date de fabricant sint pentru  tari civilizate,curate,etc

 

LE..... iti arat si eu "timing belt" Volvo T5 ,dupa ~65oookm si pare ca a fost pusa ieri, insa fiecare isi asuma riscurile sale in fctie de motorizare ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cica la Volvo ar fi dintr-un material mai special care e facut sa tina mai mult, nu cred ca sunt idioti ei sa spuna sa schimbi la intervalul ala ce pare ciudat (10 ani sau 240k).

Asta e problema, ca daca nu dai cureaua jos sa te uiti la ea centrimetru cu centimetru, nu prea ai cum sa iti dai seama de ce e acolo. Eu sunt curios mai degraba de pompa de apa si rolele alea daca rezista 10 ani sau 240k.

La reprezentanta cand am fost la control mi-au spus ca sa ma pregatesc sa schimb distributia ca ei la 120k le schimba la toate care trec pe la ei. Cand am auzit asta nici nu am mai trecut pe la ei. Sunt masina de facut bani si incurcat lumea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@V50Saphir

Mulțumesc pentru sugestie. Probabil spre sfârșitul anului o să mă gândesc serios la înlocuit. Momentan se apropie sezon de nunți, botezuri, concedii... etc.

10 minutes ago, Claudiu T said:

Cica la Volvo ar fi dintr-un material mai special care e facut sa tina mai mult, nu cred ca sunt idioti ei sa spuna sa schimbi la intervalul ala ce pare ciudat (10 ani sau 240k).

Asta e problema, ca daca nu dai cureaua jos sa te uiti la ea centrimetru cu centimetru, nu prea ai cum sa iti dai seama de ce e acolo. Eu sunt curios mai degraba de pompa de apa si rolele alea daca rezista 10 ani sau 240k.

@Claudiu T

Da, Claudiu, cam la asta mă gândeam și eu. E cu dus și întors.

Dar cum zicea și colegul mai sus, pentru liniștea mea aș putea să mă gândesc la un schimb de curea și role.

O seară bună :thumbsup2:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am luat masina la 146.000 km (teoretic) si i-am schimbat atunci distributia, sa fiu sigur

Acum are 260.000 km - ar cam trebui schimbata nu?

Cam cat costa: S40, 2005, diesel de 2 litri?

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai pus originala tine minim 200.ooo km, au fost cazuri izolate cand s-a rupt pana in 200.ooo km . 

Daca ai pus after-market, cam la 5 ani si 120.ooo km e bine sa o inlocuiesti . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, am un V 50 1.6 d drivE din 2011, aproape 110.000 km la bord. Masina a fost adusa din Belgia acum doi ani cu 88.000. Intrebarea eterna: schimb sau nu distributia? Si doi: cum ati comenta un consum mediu de 14 in oras (Bucuresti) cu climatizarea pusa intre 19 si 24 de grade? Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! Esti sigur ca are km reali?

Consumul este exagerat de mare, trebuie sa ia 9% sau mai jos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aproape 100%, cat poti sa fii sigur cand iei o masina SH, adica pe cartea service, plus uitat mecanici la service. Putin nu a consumat niciodata in oras, dar am zis ca un 10-11% cu climatizarea la 20 de grade sub temperatura exterioara nu e bai. Insa de cateva zile, mers doar in oras, am vazut ca ajung la 14, 14 si chiar. Plus, drum de ieri, sambata, din Dr Taberei pana la Comana si intors. Viteza medie mare, 60 km/h, consum mediu 7,6. Nu a fost asa mult in trecut, si nu mi explic. Erau momente cand, de amuzament, mergeam in treapta a sasea la 110 km/h pe A1 si aveam instantaneul la 3.1 la suta. Si, va rog, in plus, cand sa schimb distributia? Ai nostri mecanici zic sa ma grabesc, in manuale am vazut 170.000 (de mile). Nu vreau nici sa se rupa, dar nici sa dau jos ce mai poate merge un an sau doi. Multumesc! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai tu compari consumul instant cu cel mediu. Care consum este de 14% pana la urma?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now