costinell_mc

Interval schimbare distributie

98 posts in this topic

La d2 euro 5 se schimba în mod normal la 240.ooo km însă nici o reprezentanta nu recomanda asta pt ca au fost probleme și s-au rupt multe prematur. Cam toți le schimba pe la 140.ooo- 160.ooo km.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si btw, la toate am gasit pompa de apa cu scurgeri(150-160k reali).

Oricum, daca nu garantezi km masinii, schimb-o urgent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de sfaturi, sper sa o schimb toamna asta, desi as mai sta macar 10k km. Nu stiu cat costa, poate aveti o idee de pret. Consumul de14 in oras era mediu, cu climatizarea pornita si ventilatorul pus pe maximum. Ieri si azi am oprit-o, si scade, dar doar pana la un 11. Poate ca nu e inca relevant ca am facut drumuri scurte, opriri dese. Oricum, va multumesc si scuze de deranj. Multumesc de numere de tel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce tin minte, costa aproximativ 1400 lei TVA inclus (Distributie,pompa de apa, antigel, intinzator accesorii, curea acceosrii si manopera)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1300 to be exact, +/- simeringuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu 207000km in bord si cred ca ar fi cazul sa schimb distributia. Tinand cont ca masina e din 2006 si din cate stiu eu are distributia originala e chiar musai sa o schimb desi nu se aude nici un zgomot urat la motor.

Va rog sa imi recomandati un kit de distributie (marca/brand) excluzand-ul pe cel OEM. Si spuneti-mi in cazul motorului 2.0D ce tre sa includa un kit de distributie?

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Binecunoscuta marca Contitech, este cea mai apropiata de OEM:). Curea ,rola ghidare si rola intinzatoare mecanica +pompa apa.

Offtopic

Trebuia sa o schimbi preventiv ,conform recomandarii fabricantului acum 1 an.Adica la 10 ani sau limita de kilometri.Fiind OEM pusa in fabrica logic ca este inca valabila si fara zgomote suspecte insa trebuie sa respecti recomandarile.Cureaua cedeaza foarte rar,restul pieselor din kit sint cauzele ca vorbim  de modele mai asezate constructiv de acum 11 ani.

Edited by 1984

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic sa mergi pe INA. Grupul Schaeffler a cumpărat Conti, deci vei regăsi mai mult ca sigur în kitul INA curea Conti rebrand-uita INA.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Originalul nu e Conti . Rolele cu adevarat sunt INA insa nu are nici o relevanta, originalul este original si nu foarte scump, un kit OE Volvo pt D2 este 400 lei . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Detin masina din semnatura, are 74.000km (poate pare imposibil dar atat are :) ). E necesar sa ma gandesc la schimbul distributiei sau pot astepta linistit pana la implinirea celor 10 ani? Asta pentru ca la 200.000km sigur nu ajung.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ai venit! Daca in manual scrie ca se schimba la 10 ani sau la 200.000 de km. poti sa mai astepti. Dar ma cam indoiesc ca e vorba de 10 ani.. Oricum, un ochi avizat (de mecanic), poate sa evalueze starea curelelor. Poti sa o iei si asa: Ce e ca o schimbi la 9 ani (acum), sau la 10 ani (la anul), cand urmatorul schimb, avand in vedere media de km. va fi nu mai devreme de anul 2028.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc! Mecanicul s-a uitat si a zis ca nu trebuie schimbata musai anul acesta dar m-am gandit sa cer o parere a utilizatorilor. Din cate stiu, cele aftermarket nu mai tin la fel, si anume 10 ani/200.000km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cele AM tin cam 1/2 din cat tin cele OE . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare ca nici cele OEM nu tin asa de mult.

Acum 71000 km (2 ani jumate) mi-a fost schimbata distributia si curea de alternator cu tot cu role, intinzatori si pompa de apa. Lucrare facuta la reprezentanta Volvo din Cluj cu piese OEM.

Acum vreo luna am schimbat rola intinzatorului la cureaua de alternator. Rulmentul era uscat. Azi a trebuit sa schimb si curea de alternator, pt ca era tare zgomotos cu motorul rece. In timpul operatiunii am observat ca si rola de ghidare de la cureau auxiliara are rulmentul uscat.

Deci in conditiile din tara noastra nici piesele OEM nu tin 160.000 km sau 10 ani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hepu cu conti

Am dat jos de xc90 la 120000

Scarataiau rolele dimineata :)

Montat in 2015 dec deci 2 ani si ceva 

Dar nu recomand asa ceva:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oferta de pret dealer Volvo Cluj:

 

Kit distributie – 985 ron    WTF???:o

Pompa apa  - 620ron

Manopera inlocuire distributie – 600 ron

 

Total: 2205 lei o distributie???:blink:

Edited by larahau

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, 

  Va multumesc pentru toate informatiile de pana acum.

  S40 2009,1.6 benzina, 80kkm.

   Cartea tehnica imi spune ca distributia se schimba la 120kkm sau 10 ani. O nota aditionala printata in limba romana si atasata spune: Avand in vedere condiile drumurilor din Romania recomandam schimbarea la 80kkm. Reprezentata a avut aceeasi recomandare doar ca nu mi-au inspirat incredere oamenii de acolo. Mecanicul la care merg mi-a spus sa merg dupa specificatiile originale din cartea tehnica. Mai are cineva aceasta nota aditionala? 

 

  Frank

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, larahau said:

Oferta de pret dealer Volvo Cluj:

Kit distributie – 985 ron    WTF???:o

Pompa apa  - 620ron

Manopera inlocuire distributie – 600 ron

Total: 2205 lei o distributie???:blink:

Scump. 500 euro pt distributie? Nu stiu cat i-au mecanicii de pe forum, dar eu ma gandesc cam la jumatate din pret o poti face, piese/manopera. Si  reprezentanta volvo de aici cam aceleasi preturi practica. A mea a fost schimbata (ce-o fi schimbat, si daca a fost schimbata) acu vreo 30mii km, asa scrie pe masina, dar as schimba-o sa fiu safe. 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 20/02/2013 at 2:49 PM, Midnight Caller said:

Setul de distributie iti recomand sa ti-l iei pe bucati, Curea Conti (sau Gates recomanda unii) si role INA.

Filtrele le schimbi la fiecare revizie de 10.000KM, recomand MANN sau MAHLE.

Salut,

Tocmai ce am postat in legatura cu distributia....am un S80, din 2010, Drive, 1,6 si am schimbat distributia acum 4 ani cand am luat-o. Am facut 50.000. Ar fi timpul sau nu sa o schimb? In legatura cu filtrele....mentionez ca cel de motorina nu l-am schimbat de 2 ani...dar masina nu circula in Ro decat o luna sau max 2 pe an..Restul este in Suedia. Este ok?  

Merci in avans ptr replay....

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 4/16/2018 at 8:04 AM, larahau a spus:

Oferta de pret dealer Volvo Cluj:

 

Kit distributie – 985 ron    WTF???:o

Pompa apa  - 620ron

Manopera inlocuire distributie – 600 ron

 

Total: 2205 lei o distributie???:blink:

Eu am primit o oferta de pret pentru kit distributie dela Volvo Timisoara, pentru XC90 MY2008. 4172 ron cu manopera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai na tu ai jeep B) si daca ai jeep tre sa fie mai mult ca e jeep :D intelegi... 'stiaznebuni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 13 ore, larahau a spus:

Pai na tu ai jeep B) si daca ai jeep tre sa fie mai mult ca e jeep :D intelegi... 'stiaznebuni.

Nu stiu daca ai dreptate ;), fiindca preturile pe care le-am primit dela Cluj se apropie de ale tale, de mai sus (kit distributie 920 ron, pompa apa 825 ron, manopera kit 468 ron, manopera pompa apa 117 ron --> total 2330 ron). Diferenta Tm vs Cj pentru schimb distributie + revizie (uleiuri si filtre) este de 7124 ron vs 5459 ron. E o mica nebunie aici??

Cand am fost cu masina in service, la Tm (inainte sa o cumpar), am citit (cu groaza) pe perete tariful pentru ora de service: 222 ron + tva. Si totusi mi-am cumparat Volvo ;D

Dela Tm nu am desfasuratorul de lucrari (pe ore), insa dela Cj am, adunate, 12.6 ore. Iar pretul este de 1972.2 ron, deci 156 ron/ora (cu tva). Asadar, Banatu-i fruncea la preturi!

 

P.S. Chiar ma gandisem, cand am aflat preturile, sa deschid asa un topic aici "despre service-uri - preturi si servicii".

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Am aproximativ 60k km de la ultima distributie si vreau sa o schimb, dar nu sunt decis intre Hepu si Contitech (Hepu este mai ieftina decat Contitech cu vreo 160lei).

Aveti cumva vreo recomandare?

Masina in cauza: 

Volvo V50 2007 1,6d 80kw - 368k km in bord.

 

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now