rizwan

nu porneste la a-2a cheie

16 posts in this topic

salutare oameni buni.sunt nou pe aici cu toate ca sunt fan Volvo de cativa anisori si am schimbat cateva modele,s80,s60 si acum s40 la care am o mica-mare problema...de vreo 2-3 luni imi face niste figuri asta mica,dar nu tot timpul...cu motorul rece,porneste foarte usor,apoi daca o las vreo 5-10 minute sau daca merg vreo 2 km,apoi o opresc,nu mai vrea sa porneasca decat dupa ce ii dau vreo 10 chei si ma rog putin de ea,dupa ce porneste a 2-a oara,nu mai am nici o problema pana a doua zi cand,daca are chef face la fel,daca nu merge normal.am pus-o pe tester dar nu i-a gasit nici o problema...a mai patit cineva la fel??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diesel sau benzina? Dacă e benzina și miroase a benzina când dai cele 10 chei verifica regulatorul de presiune din rampa.

Samsung Galaxy S on JellyBean

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.0 diesel

electromotorul invarte,bujiile sunt bune si cateodata porneste dar moare in primele secunde de parca nu s-ar alimenta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probleme pe partea de injectie, buba standard la 2.0D .

Trebuiesc verificate injectoarele dupa care daca acestea sunt bune trebuie verificata pompa de inalta presiune .

Share this post


Link to post
Share on other sites

merci frumos.

am sa merg la un service sa fac verificarile...daca nu ma insel poate fi si/doar senzorul de pe pompa de inalta presiune...

dar totusi nu inteleg de ce la prima cheie porneste imediat si nu face mereu faze dinastea iar cei de la service au zis ca masina nu are nici ce-a mai mica problema...oricum...am sa va anunt ce am rezolvat....toate cele bune

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au facut ei test de injectoare de spun ca masina nu are nici o problema ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

am rezolvat pana la urma...era EGR-ul.l-am schimbat acum si sper sa nu mai am alte probleme...multzam pt sfaturi si drumuri bune....

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

totusi....acum am vazut ca am o alta mica-mare problema....cand plec cu putin demaraj cu a1a....observ ca da sa plece in shuturi ca si cum s-ar ineca de 2 ori apoi nu mai are treaba...dar iara si asta nu tot timpul...stiti ce ar putea fi....multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pare o problema de EGR si/sau turbo .

EGR-ul l-ai pus nou ?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

dap.EGR-ul e nou.poate tot de pe la alimentare o fi daca merge intrerupt ....dar totusi numai la a1a

oricum cred ca am sa o marit...ca la cat de mult imi placea mie s40-ul....acum mi se pare o masina de femei...prea mica,prea simpla si prea lenta...si am mai testat si alte s40-uri dar totusi nu am observat la nici una cei 136 de caluti cu care se lauda..as reveni la s80 (2007) 2.0D dar am inteles ca modelul asta poseda acelasi motor de 136 de caluti si daca la s40 nu prea is deajunsi ...pai la s80 care e si mai grea...sau(nu vreau sa fiu tradator :D ) ma gandeam la un A6 2006 poate cei 140 de caluti or fi reali...ceva sfaturi si pareri intre S80 si A6.multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

nici un raspuns??nici o parere??....Va multumesc....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eşti pe forumul Volvo, ce crezi că o să-ţi spunem? Aseis! ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

La a mea chiar se simt cei 136 de mânji. Dar nu am dpf. De fapt cam ala ii tine de copite.. :)

Aseis.. moama, dar a cui o fi??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aseiz bizonic . :D

Nu stiu cum nu gasesc unii caii sub capota .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca vor bizoni! Nu le mai place caii (asta a fost făcută intenționat ca se loveau doi "c" cap în cap)! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cat a costat EGR-ul? De unde ? Ce producator? Cat a costat manopera?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now