Posted 18 May 2008 · Report post in 2 saptamini voi fi, probabil, primul cu s60 d5 185/400(9000Km) tunat (cu modul rapid) de catre dimsport.mi s-a spus ca ajunge la 220/475, sau pe-aproape.de platit am platit asa ca sint hotarit, dar, totusi, parca o parere de la voi , tot as vrea :o fi bine, n-o fi bine...? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 May 2008 · Report post S-a mai discutat subiectul si cert este ca nu se poate spune clar e BINE sau E RAU. Sunt avantaje si dezavantaje.... Acei cai putere in plus, uneori fac diferenta dintre viata si moarte...Daca-i biciuiesti prea des iar nu e bine...Cat despre motor.... La unii cade dupa, la unii nu...depinde de "talpa". Eu am aproape un an de cand am ridicat-o (dar foarte putin) la 180cp de la 163cp si nu am nici o problema mecanica (ambreaj, injectoare etc...). Oricum dupa tunning la motor este foarte important sa nu cumperi motorina dubioasa! Daca ii dai carburant si ulei bun nu se strica nimic la motor.... La urmatoarea masina o sa incerc si cu un "green box" cu telecomanda. E mai scump ce-i drept dar pot sa ridic numai cand am nevoie si sa renunt oricand.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 May 2008 · Report post "green box" , adica "modul rapid" , nu?adica pot sa-l folosesc NUMAI atunci cind vreau, nu?(nu sint timpit,dar poate mai exista noutati de care inca nu stiu....) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 May 2008 · Report post @Iulirx - Nu zice nimeni ca esti Da, este un modul rapid care se monteaza intre ECU si restul componentelor. Exista trei feluri de "box", red box fiind cea care stoarce masina de maxima performanta si consum.... Green e medium si exista si varianta cu telecomanda de unde poti seta "100%, 115% si 130%" fata de original. Poti sa nici nu-l demontezi ca sa mergi cu ea stock, iar daca o vinzi il dai jos si il pui pe urmatoarea Nu-ti place, simplu il dai jos si il vinzi. Daca aveam mai multi bani cand am facut remaparea ECU as fi renuntat la metoda asta si as fi ales un Green - dar...nu am avut atatia bani atunci, iar acum nu mai fac modificari la modificari ca imi este frica sa nu stric ceva....Un "green" de la englezi cu telecomanda costa intre 700 si 900Euro, exista si varianta sa cumperi tot ECU cu telecomanda (tot asa in trepte de putere) si costa cam 1100E. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Aug 2008 · Report post V50 2005 2.0 d ce pot scoate din el mai bun? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Aug 2008 · Report post s40 an 2002 121kw se poate? si pretul? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Aug 2008 · Report post V50 2005 2.0 d ce pot scoate din el mai bun? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Aug 2008 · Report post eu sint foarte dezamagit...mi-au spus ca nu se baga la dezlipit Eprom-ul din ECU, nu ca nu s-ar putea face, ci ca nu-mi dau garantie pentru lucrare !...foarte frustrant, desi AFARA din romanica sau facut sute de astfel de dezlipiri si lipiri fara nici o problema(e plin internetul cu astfel de masini), chiar cei de la Upsolute (AUSTRIA) mi-au dat mail ca se poate face fara nici o problema...insa la noi e ALTCEVA, doar prin mufa OBD-ca e mai simplu si fara batai de cap...Asa ca pe bestia mea nu o poate chip-ui nimeni de la noi... Si iar imi pun problema referitor la TOT ce inseamna servicii in tara asta - dupa ce am primit mail de la distribuitorul din Ungaria care m-a invitat sa o tunez la ei WITHOUT ANY PROBLEM... Cool, nu ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 May 2009 · Report post Nu fi suparat, se rezolva. RacingCode are servicii de calitate.Pentru ca nu am citit tot am sa te rog sa-mi dai un mesaj privat cu masina care o vrei modificata si ce vrei de la ea.La noi se lucreaza conform tutur standardelor impuse la manipularea electronicii auto. Probabil ca suntem singuri care facem asta in mod profesionist insa nu si singuri care o fac oricum.Adresa de mail este office@racingcode.ro.Speram sa putem fi utili. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Jun 2009 · Report post Ei stai linistit ca nu sunteti voi singurii, mai exista si alti si cu experienta si mai mare . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jun 2009 · Report post Nenea BogdanG-contra, hai sa lasam omu' sa faca intai 2-3 masini de la noi si abia apoi sa dam in cap... Ce zici ?! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jun 2009 · Report post Eu inteleg atitudinea, nu ma deranjeaza si-i multumesc ca-mi da ocazia sa spun mai mult.Iti multumesc si tie pentru pozitie.Am sa va expun acoo unde corbesc aici de tuning cate ceva si in rest sa lasam faptele sa vorbeasca. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jun 2009 · Report post poate ma risc io in martie 2010.sa fiu io primul volvo s60 d5 al lor ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Oct 2009 · Report post Flash-Tuning, unde esti?Vreau sa stiu ce pot face din T5-ul meu cu 250 CP?Afecteaza motorul(legat de uzura prematura), am garantie la lucrarea voastra (cat?), necesita mari modificari(legat de timpul vostru de executie), cat pot castiga fara prea mari eforturi(legat tot de timp si, nu in ultimul rand, de bani (how much))Merci anticipat. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Oct 2009 · Report post Cu mii de scuze pentru cei de la Racing Code, as vrea si raspunsul lor la cererea catre Flash-Tuning! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Oct 2009 · Report post poate ma risc io in martie 2010.sa fiu io primul volvo s60 d5 al lor ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Jan 2010 · Report post Cu mii de scuze pentru cei de la Racing Code, as vrea si raspunsul lor la cererea catre Flash-Tuning! Share this post Link to post Share on other sites