Posted 27 Feb 2008 · Report post Va salut!Am un Volvo S40 din 97 cu motor de 2000 benzina. Masina se tureaza dar nu trage. Am intrebat in stanga si in dreapta si nu am ajuns la nicio concluzie de la poate fi. O parte din oameni imi spun ca poate fi din mai multe locuri (ex. filtrul de benzina, pompa de benzina, regulatorul de presiune, catalizatorul infundat, debitmetrul etc.), iar cealalta parte ca e de la ambreiaj, ceea ce tind sa cred si eu avand in vedere ca ea se tureaza. Va sunt recunoscatori pentru sfaturi. Merci Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Feb 2008 · Report post Cu mine ai vorbit, Adi, si ti-am sugerat primele 3 variante. De la ambreiaj nu poate fi decat daca se tureaza fiind bagata in viteza, si ambreiajul ridicat, insa demareaza greu. La tine se tureaza pe loc, insa in sarcina nu "trage"... 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Feb 2008 · Report post cum adica se tureaza pe loc? in timp ce merg cu masina fiind in viteza nu trage desi motorul se tureaza Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Feb 2008 · Report post Adica... ii dai a intaia... dai drumul la ambreiaj... cupleaza... si daca o accelerezi brusc motorul se duce in 4000-5000rpm insa masina demareaza usurel ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Feb 2008 · Report post Bravo dom'le, si vorbiram juma' de ora pe messenger degeaba ? Schimba kitul de ambreiaj si scapi. Ar fi trebuit sa miroasa si a ambreiaj incins cand face chestia asta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Feb 2008 · Report post cam cati km ar trebui sa tina ambreiajul daca il schimb? ca de cand a fost schimbat (asa mi-a spus cel de la care am cumparat-o si mi-e prieten, nu cred ca ma minte) am facut in jur de 12.000-15.000 de km Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Feb 2008 · Report post In cazul unei folosiri corecte si "blande", ar trebui sa tina cel putin 100.000km. Asa ca imi pun intrebari legat de corectitudinea prietenului, de corectitudinea montajului sau de calitatea ambreiajului. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Feb 2008 · Report post se poate monta si invers decat trebuie? ca am auzit si varianta asta si ca e nasol daca se monteaza invers Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Feb 2008 · Report post doar la un mecanic orb cred ca se poate dar e doar o parere.mai probabil e ca "prietenul" sa fi schimbat doar discul,si intre timp s-a dus si placa de presiune, sau a schimbat placa, si acum a cedat discul. se obisnuieste in romania sa nu se cumpere tot kitul.dar tu ar fi indicat ca acum sa cumperi KIT COMPLET de ambreiaj, adica placa+disc+rulment Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Feb 2008 · Report post Azi trage mai bine masina. Nu mai inteleg nimic. Eram convins ca e de la ambreiaj dar ea nu trage de fapt dupa o anumita turatie. Cam de la 3000 de ture in sus nu mai are vlaga masina. Cred ca inclin spre ce spunea Alex, ca e ceva de la alimentare pentru ca de cand a inceput sa faca asta nu mai am nici consum mare cum aveam inainte. Daca inainte mergeam mai sport se ducea peste 14% consum dar acum nu trece de 13.6 ceea ce mi se pare ciudat. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Feb 2008 · Report post Mai schimba si tu benzina si statiile de la care pui. E posibil sa fie din benzina daca nu-ti trage la o anumite turatie si in trapta a 5 poti ajunge la o viteza maxioma de 120 km sau pe acolo si sa nu duca mai mult. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Feb 2008 · Report post sa incerc sa fac un plin cu benzina de 98 sau 100 si sa vad cum se manifesta. Se poate sa traga aer fals pe undeva si de aia sa nu traga? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Feb 2008 · Report post Adison, Da si tu o explicatie mai exacta a fenomenului ca altfel e mai greu de inteles. Deci in care din stiuatiile urmatoare te afli ?1. Motorul se tureaza normal dar viteza nu creste ( probleme ambreiaj )2. Motorul se tureaza dar nu atit de repede precum se intimpla mai inainte; adica pina la 3000 ture urca destul de repede dar pe urma se tureaza mai greu ( probleme alimentare sau evacuare ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Feb 2008 · Report post Varianta a doua este. Deci merge aproape normal pana la o turatie mai mare cand o simt ca nu mai trage. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Feb 2008 · Report post Filtrul de aer l-ai verificat sa nu fie super murdar ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Mar 2008 · Report post Filtrul de aer l-am schimbat recent. Oricum acum masina pare ca si-a mai revenit, o fi fost de la benzina nu stiu. Ca de mai demult are simptome variabile, dar de data asta chiar m-a ingrijorat. Adica uneori se infigea mai bine alte ori mai putin si nu intelegeam de la ce. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Mar 2008 · Report post Pai atunci ia-o tu la o plimbare mai lunga si dai talpa ( nu viteza mare neaparat, da' mergi turat ) sa-nvete ca nu e bine sa te supere Din cind in cind e bun tratamentul asta Se revigoreaza. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Mar 2008 · Report post Asa o sa fac. Ii fac un plin de omw carrera 100 si o iau la un drum si ii dau in goarna pana se termina benzina Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Mar 2008 · Report post @adison. Nu cunosc prea bine tipul masiniitale si motorizarea dar nu cumva tu ai turbina si s-a dus turbina si din acesta cauza nu mai trage?Daca nai turbina atunce "mea culpa" Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Apr 2015 · Report post Salut baietii. Calaresc topicul colegului ca problema e asemanatoare. De fapt nu ambreiajul e problema ci pur si simplu masina nu mai are vlaga. Prima data am zis ca m-am obisnuit cu 163cp si cand trec la 105cai (v40 1.6) nu realizez si am asteptari mai mari dar intradevar masina e cam lesinata. Filtre noi (inafara de cel de benzina) bujii de 5000 km deci ca si noi, benzina din aral calitate buna, zic eu. Bag piciorul in ea pana la 6000rpm si deabia urca turometrul. S-ar putea filtrul de benzina sa fie plin? Eu nu l-am schimbat niciodata. Multumesc Share this post Link to post Share on other sites