Posted 20 Feb 2013 · Report post http://www.promotor.ro/masini-noi/news/volvo-facelift-pentru-s60-v60-xc60-v70-xc70-si-s80-fotogalerie-10572438 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Feb 2013 · Report post mie unul mi se pare un regres faceliftul pe fata cel putin era mult mai interesant modelul cu farul din 2 bucati tip mercedes S Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Feb 2013 · Report post Ai mare dreptate !!!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Feb 2013 · Report post La s60 parca arata mai bine insa xc60 e mare pacat ca nu mai are farurile alea. Nu prea inteleg ce au facut la s80. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Feb 2013 · Report post farurile zici ca sunt de PASAT acum...imi placeau dintisorii aia de la S60..in sfarsit au introdus si incalzire la parbriz Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Feb 2013 · Report post Mda, nu arata chiar grozav insa, cred ca asta cere piata. Nu au ce face, clar trebuie sa ramana in piata mai ales in perioada asta. Nu imi place dar daca ii ajuta sa ramana in piata.... consider o decizie buna... macar pana trece criza. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Feb 2013 · Report post Tare proasta mai e piata asta, nu s-a saturat de aceleasi si aceleasi design-uri comune ? Nu mai are nimeni niste...balls-uri sa vina cu ceva de-a dreptul interesant. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Feb 2013 · Report post Parerea mea este ca motivul a fost necesitatea de a reduce costurile. Personal nu imi place noul design, dar apreciez imbunatatirile de ordin tehnic. Parbrizul incalzit este pe lista de achizitii deja. Cred ca toti posesorii de s/v60 sunt de acord cu mine cand spun ca trebuia sa-l dea Volvo gratis. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Feb 2013 · Report post Parerea mea este ca la exterior, S/V60 merg in directia buna cu farurile, mai trebuie sa rezolve si cocoasa capotei; priza de aer a S80-ului e gresita (VW), stopurile beton. In interior le-a reusit, in general, dar umflatura din mijlocul bordului de la S80 trebuie sa dispara. Cat despre ecran de 7" tactil: daca ar fi mai aproape de sofer, poate, dar in mijlocul bordului mi se pare o prostie! Parca siguranta era centrala la Volvo! Sper doar ca functiile importante sunt disponibile si in modul clasic. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Feb 2013 · Report post eu cred ca, per ansamblu, la S60 (care ma intereseaza in mod special in viitorul nu foarte indepartat) e mai bine decat era pana acum. spatele, zic eu, e bestial (merita sa-l arati tuturor ). nici botul nu e rau, prin preluarea aspectului de Rdesign si a siglei de la V40. un plus mare e si la interior prin trecerea la bordul lui V40. minusurile ar fi zic eu la faruri (nu-mi dau seama daca sunt cele de pe ultimul S40 sau doar seamana foarte bine), capota un pic bombata (in poze cel putin) si motorizarile diesel, prin disparitia D5 -ului si fara preluarea lui D3 (150 CP) si D4 (177CP) de la V40. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Mar 2013 · Report post Pierde mult din agresivitate... parerea mea Parerea mea este ca motivul a fost necesitatea de a reduce costurile. Personal nu imi place noul design, dar apreciez imbunatatirile de ordin tehnic. Parbrizul incalzit este pe lista de achizitii deja. Cred ca toti posesorii de s/v60 sunt de acord cu mine cand spun ca trebuia sa-l dea Volvo gratis. Parbrizul incalzit la S60 este cam standard... sau cel putin era cand l-am cumparat eu pe al meu (2011). Eu am asa ceva si chiar acum m-am uitat pe lista de dotari standard: spalatoare de parbriz incalzite si parbriz incalzit in standard Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Mar 2013 (edited) · Report post Nu vorbim despre acelasi lucru. Ma refer la parbrizul incalzit electric, care se incalzeste iarna si in zona inferioara, unde stau stergatoarele si ingheata chiar daca in masina ai 26 de grade si trebuie sa cobori sa indepartezi zapada cu mana daca ninge abundent. Edited 7 Mar 2013 by icristi 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Mar 2013 · Report post Nu vorbim despre acelasi lucru. Ma refer la parbrizul incalzit electric, care se incalzeste iarna si in zona inferioara, unde stau stergatoarele si ingheata chiar daca in masina ai 26 de grade si trebuie sa cobori sa indepartezi zapada cu mana daca ninge abundent. Pai la asta ma refer, barbrizul are incalzire electrica, indiferent daca e dat drumul la dezaburire sau nu. Odata cu pornirea dezaburirii lunetei si a oglinzilor barbrizul se incalzeste (electric) la baza. Acest lucru se vede la baza parbrizului, gheata topindu-se acolo instant, la 1 minut dupa pornirea motorului Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Mar 2013 · Report post "unde stau stergatoarele si ingheata chiar daca in masina ai 26 de grade si trebuie sa cobori sa indepartezi zapada cu mana daca ninge abundent." Eu am masina de 16 ani vechime si in 7 ierni de cind o am nu am coborat O DATA din masina sa indepartez vreo zapada de pe parbriz sau stergatoare. Bune update-urile astea la masinile astea noi. Share this post Link to post Share on other sites