nionut76

De la C30 la R30 :)

16 posts in this topic

Ia spene-ne Iuli o parere :evil6:

Share this post


Link to post
Share on other sites

V8... DA!

Pacat ca este doar un concept care nu se incadreaza in politica motorizarilor cu emisii reduse.

Daca o sa apara parca vad un 1.6 L4 + electric pus pe ea, un milion de gadgeturi , 50 de sisteme de siguranta, si emisii 80 g/km si va fi un fel de brz frumos, foarte frumos , cu care nu poti face nimic.

Chiar imi aduce aminte de toyota brz , o masina de o frumusete rara , fara motor...

Daca azi ii spui cuiva ca ti-ai luat o masina pe care e un motor V8 de 6.5 L se va uita la tine ca la un bonlav de cancer in faza terminala. La fel, peste 5-6 ani, se va intimpla si cu motoarele de 2.5 L. Ce bine c-am apucat sa merg si eu cu ele.

N-o sa apara , mai bine traim cu visul ...

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am vazut un ''spate'' de Lamborghini si o copie dupa Maserati Quatroporte .Poate am vedenii generate de '' metastazele '' V8 -ului meu !

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Metastaze sau metamorfoze? ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este un proiect foarte urat! Tipic chinezesc, m-am tot abtinut sa nu comentez, dar cu aceasta ocazie o fac! Usor, usor, volvo isi pierde din calitati si se adapteaza pietii! Si sincer, nu se va realiza NICIODATA acest tip de automobil! In plus de asta sa combini super sport cu retro, dupa parerea mea este o imbecilitate! La tot ce am vb se refera strict la DESIGN!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt de aceeasi parere, aceste concepte nu se vor marterializa niciodata, decat intr-o singura varianta: vanzarile Volvo sa se tripleze, iar aceste masini sa fie complet electrice.

Legat de motorizari, am citit in alta parte cum ca e posibil ca T5-ul de pe S60 facelift sa din gama VET, 2 litri si vreo 280 cp. Daca A45 AMG a scos 360 cp din 2 litri pe o masina de serie, e clar ca asta e directia in care ne indreptam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt de aceeasi parere, aceste concepte nu se vor marterializa niciodata, decat intr-o singura varianta: vanzarile Volvo sa se tripleze, iar aceste masini sa fie complet electrice.

Legat de motorizari, am citit in alta parte cum ca e posibil ca T5-ul de pe S60 facelift sa din gama VET, 2 litri si vreo 280 cp. Daca A45 AMG a scos 360 cp din 2 litri pe o masina de serie, e clar ca asta e directia in care ne indreptam.

A-ul AMG este super tare. In momentul de fata este cel mai puternic in clasa hatch. RS 3-ul de la audi sunt curios cu ce putere iese in varianta noului model. Pacat ca Volvo nu a aruncat pe piata acel Polestar de 400 cp. :( Pentru BMW seria 1 la modelul M au mai aparut deja cativa tunneri care au dus puterea motorului la 445 cp. Dar asta inseamna upgrade la upgrade :smile:

G-Power offers their own tuning kit for the BMW 1M, along with some visual upgrades. First and foremost, the 1M sheds some weight with the use of a new exhaust system made out of titanium and which weighs 20 percent less than the standard one. To increase the power output, the G-Power engineers have also included flow-optimized downpipes for lowering exhaust gas temperature, a larger cooling system, and new ECU mapping.

The result is a significant increase in power, from the standard 340 hp (253 kW / 344 PS) to 435 hp (324 kW / 441 PS), and from 368 lb-ft (500 Nm) to 435 lb-ft (590 Nm) of torque.

Thanks to these upgrades, the G-Power 1M can run from 0 to 62 mph (0-100 km/h) in 4.5 seconds. The top speed was also raised to 186 mph (300 km/h).

Ma uitam cum si Clio RS varianta 4 a aparut acum cu motor de 1.6 turbo la peste 200 cp. Au renuntat la motorul de 2000 litri aspirat care era extrem de fiabil si performant. Toti producatorii scad capacitatea cilindrica si in acelasi timp emisiile de noxe.

Ford deja isi face reclama cu acel motor de 1 litru si 100 cp. Curios cum trage masina aia cand ma gandesc la a mea care la 1.6 si 100 cp este destul de greoaie si trebuie urcata in ture sa ai putin nerv.

C30 Polestar era cea mai avansata masina la clasa ei daca s-ar fi materializat cu lansarea ei pe piata. DIn pacate au scos un concept cu un pret exorbitant si atat. Doar sa ne arate ce pot face cei de la Polestar. In rest doar chiptunning de 20-30 cp. Pacat

Edited by nionut76

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suntem offtopic, dar 1M e de trei litri, iar RS-ul se pare ca va fi tot de 2,5.

Strict la capitolul cp/litru, ar fi A45, apoi S3, apoi Golf R / Scirocco R cred. T5-ul in forma actuala e abia la 100 cp/l, la fel ca si T6. Desi suna a vaicareala, chiar nu sunt eficiente in ziua de azi.

Stiu ca C30 a fost scos din productie in 2012, sigur va fi un succesor, ma tem insa sa nu se limiteze la D2, T3, T4 si eventual un nou T2 down-tuned ala BMW 114i ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

La hothatch-uri ieftine (pina in 35.000 euro) lupta se da intre renault si ford, VW trebuind sa se multumeasca cu pozitia a 4-a dupa mazda. N-au ce cauta aici BMW,Audi,Mercedes,Volvo si altii din cauza PRETULUI !

T5-ul de la volvo are la mine pe rs 450 cp (180cp/L) si mai poate fara a schimba interne pina la 520 cp (208 cp/L) in limite de fiabilitate. Clasamentul la manevrabilitate este ceva de genul : Megane RS, Ford RS, Clio RS, Ford ST, Mazda3 MPS,Golf R, Golf GTI. (am mers cu toate cu exceptia clio rs ultima generatie si golf GTI). Chiar daca am include in acest clasament si clasa imediat urmatoare tot n-ar apare in top 3 masini de la BMW sau Mercedes. Singurul care ar apare - si ar apare pe primul loc ar fi Audi TT-RS, atit.

Volvo, daca renunta la T5 - si va renunta, nu mai are motoare competitive pentru segmentul hot.

O masina de luat in seama pentru segmentul imediat urmator este Audi TT-RS care n-are competitori in clasa lui de pret ! Am mers cu el si e extraordinar !

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

La hothatch-uri ieftine (pina in 35.000 euro) lupta se da intre renault si ford, VW trebuind sa se multumeasca cu pozitia a 4-a dupa mazda. N-au ce cauta aici BMW,Audi,Mercedes,Volvo si altii din cauza PRETULUI !

T5-ul de la volvo are la mine pe rs 450 cp (180cp/L) si mai poate fara a schimba interne pina la 520 cp (208 cp/L) in limite de fiabilitate. Clasamentul la manevrabilitate este ceva de genul : Megane RS, Ford RS, Clio RS, Ford ST, Mazda3 MPS,Golf R, Golf GTI. (am mers cu toate cu exceptia clio rs ultima generatie si golf GTI). Chiar daca am include in acest clasament si clasa imediat urmatoare tot n-ar apare in top 3 masini de la BMW sau Mercedes. Singurul care ar apare - si ar apare pe primul loc ar fi Audi TT-RS, atit.

Volvo, daca renunta la T5 - si va renunta, nu mai are motoare competitive pentru segmentul hot.

O masina de luat in seama pentru segmentul imediat urmator este Audi TT-RS care n-are competitori in clasa lui de pret ! Am mers cu el si e extraordinar !

Tu esti fericitul posesor al unui ford RS care din fabrica cred ca avea 300. RS-ul negru mat in editie limitata parca avea peste 300 cp. Tu spui pana in 35 mii euro dar sunt masini premium care se incadreaza in pretul asta si ma refer la volvo. Mercedes-ul A AMG nu stiu ce pret are pentru ca abia a fost lansat, Diferentele intre modele de clasa medie gen Renault, VW, Seat, Ford, Mazda, Honda, Mistubishi etc etc sunt mici, Diferente de pana in cateva mii euro intre modele in functie de optionale.

Pentru Audi TT exista competitori dar anemici. Gen Peugeot RCZ. Dar nu au competitor pe varianta RS. Totusi in testele comparative il pun langa BMW M1 coupe.Nu stiu pretul la TT RS dar stiu ca Audi RS3-ul ajunge la 60 mii euro cu toate optionalele. Iar aici intra pe categoria M-ului 1 de la BMW.

Daca volvo ar intra pe segmentul asta al coupe-urilor sportive genul celui rosu din prezentare probabil ar avea ceva succes avand in vedere ca ar intra pe o plaja de pret destul de permisiva fata de ceilalti competitori la care pretul de achizitie sare de 50.000. Probabil cand o sa intre pe acea platforma modulabila gen grup VAG care folosesc pe aceasi platforma practic aceleasi piese si de aici rezulta un pret competitiv fata de concurenta. Parca am citit ca ar intra prin 2014 acest tip de platforma si pe Volvo. Doar ca desi baga aceasta platforma cei de la volvo renunta la motoarele T5

Asta am gasit in promotor:

'' Foarte importante vor fi noutăţile de ordin tehnic. În primul rând, cei de la Volvo vor utiliza o nouă platformă modulabilă, denumită Volvo SPA, pe care ar urma să fie construite toate modelele Volvo viitoare. Pe lângă acest lucru, Volvo va renunţa la motorizările care au mai mult de 4 cilindri , din raţiuni de reducere a poluării (deci adio motoare în 5 si 6 cilindri)

Icarus banuia el bine ca se va renunta la motorizarile gen T5. :smile:

Cu Clio Rs m-am dat eu ptr ca am vrut sa-l cumpar. Partea deranjanta era ca avea sasiu CUP si era foarte rigida masina plus ca avea scaunele Recaro si pur si simplu la drumurile noastre iti taseaza coloana. Dupa o tura de 20 minute prin Galati deja aveam dureri de spate. :( Daca as fi gasit in schimb cu scaunele normala chiar mi-as fi luat acea masina. Dar apoi calcule peste calcule ...consum de minim 13% ..faptul ca esti tentat sa o calci mereu cand stii ce putere ai sub fund..etc.

Edited by nionut76

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sint masini premium care se incadreaza in pret doar, nu si in celelalte caracteristici de putere si manevrabilitate.

Volvo , deocamdata, nu are nimic "electrizant" in segmentul asta. V40 T5 nu se poate bate nici macar cu golf R, ce sa mai zic de altii...

Trebuie ca Volvo sa aiba bani de pierdut ca sa poata intra in segmentul hot. Acest segment e mare consumator de bani, iar vinzarile nu vor fi pe masura banilor investiti.

Daca volvo raminea sub ford, altfel s-ar fi pus problema, insa este a chinezilor care mai bine copiaza decit cerceteaza. Deja acest aspect e perfect vizibil.

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sint masini premium care se incadreaza in pret doar, nu si in celelalte caracteristici de putere si manevrabilitate.

Volvo , deocamdata, nu are nimic in segmentul asta. V40 t5 nu se poate bate nici macar cu golf R, ce sa mai zic de altii...

Din ce vad eu cam toti producatorii scot modele pe banda rulanta. Fiecare incearca sa ofere consumatorului cat mai multe variante posibile la fiecare clasa. Ma uit la Mercedes. A lansat A-ul acum vine cu A AMG si mai nou pe aceasi platforma CLA care arata demential si care la randul lui va avea varianta AMG. Se preconizeaza si audi sa lanseze un seria A3 sedan /coupe.

Gramada asta de modele lansate la 2-3 ani te fac sa devii frustrat la un moment dat cand nici bine nu cumperi un model si te obisnuiesti cu el ca apare si facelift-ul ori alt model nou. Ma uit la volvo si vad facelift-urile scoase acum si sincer le vad mai urate decat modelele anterioare. Comentariile celor de pe pagina topgear referitoare la s60 facelift suna cam asa:

Edited by nionut76

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact ce spuneam mai sus !

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iuli, RS-ul tau nu a venit stock cu 180 cp/l. A venit cu putin peste 100cp/l, adica o idee mai bine decat este in prezent pe Volvo T5. Ca se pot scoate multi cai din el si sa ramana in continuare fiabil este un atu al motoarelor cu cilindree mai mare in general, nu ? Adica acel A45 AMG este deja stors din fabrica, si ma indoiesc sa apara tuneri care sa-i mai dea mai mult de 10 cai in plus.

Acum venind vorba de pret, cred ca Volvo trebuie in primul rand sa lucreze la imagine. Sa fie mai multi oameni doritori sa dea 40-50-60,000 euro pe un T5 / T6 oricat de turbat ar fi, in loc sa zica "la banii astia ne uitam la BMW, Audi, Merc". Si nu ma refer la cativa pasionati / nebuni care platesc 100,000 sau 300,000 Euro pentru un Polestar. E vorba de vanzari de sute daca nu mii de exemplare anual. Ori in ziua de azi, cred ca grosul vanzarilor (noi, unde Volvo castiga ceva) e reprezentat de D2, D3, D4 cu cate un D5 pe ici-colo sau un T3 / T4 pierdut.

De cateva luni ma uit exact la acest tip de masini. Intre S3 si V40 T5 l-as alege pe cel din urma, insa daca A45 AMG nu va avea un pret exorbitant (si au zis ca vor sa ramana in zona S3-ului) atunci nu prea se mai justifica T5-ul. Sa-l tunez la un tuner oficial ("street legal") ar costa o caruta de bani, si sunt multe chestii care cred ca ar trebui schimbate la el.

Un T5 "nou" de 2 litri si 280 cai ar fi la limita de jos pentru actuala generatie, asta uitandu-ne in jur la ceilalti producatori. Dar daca puncteaza unde trebuie (de exemplu o cutie mai buna, performante oe masura), poate putem ierta lipsa unui cilindru. Si nu cred exclus ca motorul de 2,5 sa fie reinviat mai tarziu, daca va exista cerere suficienta si imaginea Volvo va fi suficient de sus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am dat exemplu RS-ul meu pentru a demonstra ca , la un pret de pina in 40.000 euro ( 32500 + 6.500 upgrade-ul) , un T5 poate livra in siguranta si fiabilitate peste 450 cp la un consum mixt de 14 L/100 km pentru un utilizator "normal". Io asta nu inteleg : daca ford a putut , de ce volvo nu poate ( nu vrea) ? Volvo putea foarte bine (si poate in continuare) sa livreze un hothatch nou nout cu un T5 la 401 cp pe sasiu de V40 (care e un sasiu exceptional si duce mai mult de 500 cp) adaptat la puterea asta la care sa dea garantie de 2 ani sau 100.000 km si care sa coste undeva sub 45.000 euro. Insa nu vrea sa cheltuie bani pentru a face acest motor cu injectie directa in asa fel incit sa se incadreze in norma E6. Are la dispozitie absolut tot ce-i trebuie : bani, oameni, know-how, facilitati.

Ce nu are ? Nu are curajul si dorinta de a face asa ceva. Le-ar trebui asa ceva chiar pentru a promova brandul, chiar daca ar pierde la vinzarile unui asemenea hothatch. Ce-ar trebui sa invete de la altii nu invata, ei doar vor sa vinda mai mult. Tipic chinezesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now