Sign in to follow this  
Followers 0
wyx99

Zgomot motor V50 1.6 D

9 posts in this topic

Salut. Am urmarit de ceva timp un zgomot suspect care imi apare dimineata la pornire masina,la ralanti , si dupa ce se incalzeste imi apare la turatii peste 2200 rpm .Sau la ralanti iar . E un soi de rontaiala distincta se aude si din masina , eu din masina il percep in partea dreapta a masinii . Din ce am studiat pe aici pare a fi variatorul distributie. Incerc sa percep corect situatia pana ajung la un mecanic , e vreun test care se poate face ? Masina are cam 170k km . Parca m-am confruntat si cu ceva opriri de motor la plecarea de pe loc dar am crezut ca nu am accelerat eu suficient .Daca aveti ceva sfaturi le ascult .Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ceva de genu am patit si eu,si dupa ce murea motorul pornea mai greu....initial credeam ca e pompa de inalta presiune care parea ca face si un zgomot mai ciudat,dar la service mi-a gasit egr-ul dus .zgomot mai puternic la pornire cand e motorul rece,ziceau multi ca au si nu stiu rezolvarea...pune-oo si tu pe un tester sa vezi ce-ti da in prima faza...mult succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda , se pare ca e fulia vibrochen. Mi-au spus de la service ca e rupta . Sper sa fie concluzia corecta . Momentan mi-au recomandat sa nu mai folosesc masina asa. Si cred ca-i schimb si distributia ca sa scap de un stres . E pe aici cineva care poate verifica dupa VIN intrari in service ? MS

Edited by wyx99

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Intrarile in service se pot verifica numai de catre proprietar la reprezentantele Volvo .

2. fulia bimasica de la vibrochen este buba standard la 1.6D, problema este ca poate rupe distributia si asta doare. Iti recomand fulie monomasa de Pejo 308 si ai rezolvat problema ieftin .

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Intrarile in service se pot verifica numai de catre proprietar la reprezentantele Volvo .

2. fulia bimasica de la vibrochen este buba standard la 1.6D, problema este ca poate rupe distributia si asta doare. Iti recomand fulie monomasa de Pejo 308 si ai rezolvat problema ieftin .

Corect ce spui , cand a demontat cureaua de distributie era ciupita , franjurata pe margini pe interior , nu se vedea de la suprafata , degeaba o verifici ochiometric . Nu stiu daca de la fulie dar era praf , ma bucur ca am schimbat ca e un fenomen prea riscant ca sa il las la voia intamplarii . Masina toarce linistit. Fulia cred ca e tot bimasica asa cum spui tu . Nu stiam ca se poate monta si ceva mai ieftin . Problema rezolvata . Cu ocazia asta am schimbat si uleiul cu Ford 5W30 daca tot s-a spus ca nu e bun Castrol fst 5W30 cu indicativ C3/

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Intrarile in service se pot verifica numai de catre proprietar la reprezentantele Volvo .

2. fulia bimasica de la vibrochen este buba standard la 1.6D, problema este ca poate rupe distributia si asta doare. Iti recomand fulie monomasa de Pejo 308 si ai rezolvat problema ieftin .

Te referi la asta ?

http://www.4turbopieseauto.com/fulie-motor-vibrochen-fulie-motor-vibrochen-/293-fulie-motor-audi-vw-seat-skoda-ford-motor-19-tdi-si-20-tdi-de-la-nr-sasiu-8l-3-070-001-8l-31222-001.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, asta e tot cu masa dubla .

Am spus Pejo 308 nu 307,206, etc .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, asta e tot cu masa dubla .

Am spus Pejo 308 nu 307,206, etc .

Salutare, eu cand voi schimba distributia vreau sa schimb si fulia de la vibrochen iar cand schimb fulia care este recomandarea ta sa folosesc tot fulie bimasica sau sa iau simpla de peugeot 308, cu aceea simpla trebe sa mai iau ceva diferit sau raman restul pieselor la fel, ma gandesc ca, cu cea simpla diferentele sunt de pret si ca motorul devine putin mai zgomotos si trepideaza un pic mai tare, masina mea este Volvo V50, 1.6 diesel, an 2006, multumesc .

Edited by dom79

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu apare nici un zgomot in plus daca pui modelul nou, de fapt la motoarele noi 1.6D s-a renuntat la fulia cu masa dubla .

Sincer sa fiu si asta este teoretic cu masa dubla pt ca are o parte metalica, una de cauciuc si iarasi parte metalica totusi este un design mult mai bun ce nu se mai strica .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0