tehnicdvd

Rulment intermediar planetara dreapta!

64 posts in this topic

Trebuie sa schimb rulmentul intermediar de la planetara din dreapta,(Volvo S40 1,6 D din 2007, la Volvo este 600 lei, am inteles ca unul asemenea de la Peugeot sau Ford e mult mai ieftin, calitatea fiind asemanatoare. Ma ajuta cineva cu un sfat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

L-am dat jos, era Ford, am cumparat tot Ford cu 195 lei. Tare nu ?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam ce credeai ca este ,ca si corespondenta, marca?! :smile: Bine ca ai rezolvat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciudat, stiam ca Ford face masini nu rulmenti .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciudat, stiam ca Ford face masini nu rulmenti .

Mai citeste si matele ca face si Ford, rulementi, cum face si Volvo, ulei (am vazut eu ca scrie pe bidon) :)), relee si alte cele

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum se manifesta? Avea joc sau facea zgomot?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum se manifesta? Avea joc sau facea zgomot?

Se auzea un usor huruit dar sesizabil peste sunetul scos de motor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-a aparut si mie un huruit si incerc sa izolez cauza. Inca nu sunt convins de la ce e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-a aparut si mie un huruit si incerc sa izolez cauza. Inca nu sunt convins de la ce e.

Cred ca trebuie sa o pui pe elevator si sa-ti spuna mecanicii cauza!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mecanicii nu il aud :smile:

Edited by huff
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu ma opresc aici cu acest comentariu. Huff nu te pot ajuta, d.p.m.d.v. ce auzi tu nu se rezolva pe forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se auzea un usor huruit dar sesizabil peste sunetul scos de motor!

Presupun ca doar in sarcina, nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Presupun ca doar in sarcina, nu?

Da, in sarcina! Pe intelesul tuturor, in miscare in trafic!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

L-am dat jos, era Ford, am cumparat tot Ford cu 195 lei. Tare nu ?

Am si eu nevoie de acest rulment pt. un volvo S40 II 2.0 D, 2004. Poti sa imi spui codul pe care l-ai gasit pe cel de la Ford?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu nevoie de acest rulment pt. un volvo S40 II 2.0 D, 2004. Poti sa imi spui codul pe care l-ai gasit pe cel de la Ford?

Imi pare rau dar nu-l stiu, s-a ocupat altcineva de treaba asta si nu l-am notat dar verifica la Ford Focus- modelul care are acelasi motor ca al nostru PSA.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi pare rau dar nu-l stiu, s-a ocupat altcineva de treaba asta si nu l-am notat dar verifica la Ford Focus- modelul care are acelasi motor ca al nostru PSA.

Multumesc de raspuns. Am dat comanda de unul de Focus, cod 19945, producator Febi. Sper sa se potriveasca, dar abia saptamana viitoare ajung sa il schimb. Revin cu rezultatul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe FEBI vad ca e cam 190RON iar pe FORD e 280RON... Alt fabricant vad ca nu exista, iar FEBI e cam mizerabil in materie de piese. Sper sa te tina :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Huff, ce zgomot se mai aude mai vecine ? Dupa o baie de vaselina nu se mai aude nimic . :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai aici am scris inainte sa-l indopam cu vaselina :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe FEBI vad ca e cam 190RON iar pe FORD e 280RON... Alt fabricant vad ca nu exista, iar FEBI e cam mizerabil in materie de piese. Sper sa te tina :smile:

Am rezolvat cu un rulment SWAG, cod 50919945, a costat 150 RON. multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vreau sa te superi pe mine, dar te dezamagesc. SWAG/FEBI sunt acelasi lucru, doua branduri ale aceleiasi firme (s-au unit acum ceva ani). La fel ca SACHS/BOGE/LEMFORDER, din grupul ZF sau INA/LUK din grupul SCHAEFFLER.

Deci... tot aia e :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vreau sa te superi pe mine, dar te dezamagesc. SWAG/FEBI sunt acelasi lucru, doua branduri ale aceleiasi firme (s-au unit acum ceva ani). La fel ca SACHS/BOGE/LEMFORDER, din grupul ZF sau INA/LUK din grupul SCHAEFFLER.

Deci... tot aia e :smile:

Ce rol important are acest rulment ca sa punem unul cat mai bun/scump ? Doar nu e pe roata ? De ce sa punem un Volvo cu 600 lei/buc ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are rolul de a permite articularea planetarei fara sa inceapa sa "falfaie". Daca ti se va bloca acel rulment, ti se va bloca planetara, sau iti va toci locul unde se aseaza.

E masina ta, este bugetul tau, eu nu iti spun sa iei de la mine, doar iti spun ce calitate au piesele respective.

Cu riscul de a ma repeta, cand iti cumperi un frigider, nu iti cumperi Candy, iti iei un Zanussi sau un Indesit, desi si Arctic-ul e facut sa raceasca, nu ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are rolul de a permite articularea planetarei fara sa inceapa sa "falfaie". Daca ti se va bloca acel rulment, ti se va bloca planetara, sau iti va toci locul unde se aseaza.

E masina ta, este bugetul tau, eu nu iti spun sa iei de la mine, doar iti spun ce calitate au piesele respective.

Cu riscul de a ma repeta, cand iti cumperi un frigider, nu iti cumperi Candy, iti iei un Zanussi sau un Indesit, desi si Arctic-ul e facut sa raceasca, nu ? :smile:

Eu pur si simplu am intrebat, n-am facut nicio referire la piesele care le vinzi si daca este bine sa cumpar sau nu!!!! Daca va fi nevoie am sa iti cer sfatul si poate o sa cumpar fara nicio retinere.

Imi facea cineva teoria chibritului(cred ca sti care este aia...) cum ca am facut mare prostie ca am pus filtru ulei MANN ca este facut in Turcia, ca trebuia sa iau Mahle, sau ca am facut mare prostie ca am luat castrol 5w30 ACEA C3. In reprezentanta mi s-a spus ca sunt ok, ca evident sunt si altele mai scumpe si mai bune, dar ca ce am pus este ok, adica respecta cerintele Volvo!

De fiecare data intreb fara vreun apropo, multumesc de sfaturi si hotararile le iau singur dupa ce imi fac o idee. Masina asta pt mine este sa ma serveasca si nu sunt dispus sa investesc inutil si suplimentar in ea, mai ales ca totusi nu fac multi km, poate trebuia sa imi iau un benzinar, dar cand te gandesti sa faci un co in Europa cu 3-5 mii de km, benzina te usuca la bani!!!

Ok, merci de sfaturi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dan Untea, stai linistit ca nu te lasa in drum, prima data incepe sa faca zgomot dupa care te lasa in drum .

Problema nu este de importanta rulmentului ci de calitatea acestuia, sunt de parere ca nu te incanta sa-l schimbi o data pe an ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now