Posted 9 Mar 2013 · Report post Se poate asa ceva la diesel? A facut cineva? Daca e prea tampita intrebarea va rog inchideti topicul Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Mar 2013 · Report post Daca gasesti unul asa fin gradat go for it. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Mar 2013 · Report post Daca gasesti unul asa fin gradat go for it. Am prins ironia Dar ca sa fiu ontopic: http://img.diytrade.com/cdimg/891666/12120922/0/1268631409/52mm_60mm_TURBO_GAUGE.jpg Sa nu mai vorbesc de ebay... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Mar 2013 · Report post Din cate stiu au motoarele TD in jur de 0,2 -0,3 bar presiune... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Mar 2013 · Report post Din cate stiu au motoarele TD in jur de 0,2 -0,3 bar presiune... Imi permit sa-l citez pe Bogdan G: "Presiunea de turbo dupa cum am spus se masoara in mers si trebuie sa fie 2.2-2.4 bar" As putea sa iau si unul digital daca asta e problema. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Mar 2013 · Report post Hmm ciudat...la un T5 care e un HPT (high pressure turbo) e in jur de 0,6...la LPT e 0,3-0,4 (benzina ma refer). In VADIS nu scrie la motorul de Renault parametrii astia Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Mar 2013 · Report post Din cate stiu au motoarele TD in jur de 0,2 -0,3 bar presiune... Cred ca retii invers... de principiu, presiunea e mai mare ca la benzina. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Mar 2013 · Report post Acu am inceput si eu sa citesc un pic pe net si intradevar se pare ca e ceva mai mult la dieseluri...nu stiu de ce aveam in cap ca dieselurile au mai putin.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Mar 2013 · Report post Se poate pune. Vezi pe volvoforums.org.uk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Mar 2013 · Report post Se poate pune. Vezi pe volvoforums.org.uk http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=92137 Deci se poate si pe diesel. Mersi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Mar 2013 · Report post E s40 <2004 ce ai gasit tu. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Mar 2013 · Report post Se poate monta si la diesel,insa nu stiu la ce ajuta..daca nu ai si un soft "agresiv".! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Mar 2013 (edited) · Report post E s40 <2004 ce ai gasit tu. Am gasit si la S60 D5. Ideea era ca se poate face si la diesel. Se poate monta si la diesel,insa nu stiu la ce ajuta..daca nu ai si un soft "agresiv".! La mine presiunea in mers este de 1bar,asta fiind un amarat motor de la Reno . Ah, pai s-ar putea sa nu mai instalez ca acelasi amarat de motor de Reno il am si eu Iti dau PM pentru detalii. Mersi Edited 9 Mar 2013 by Roskat Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Mar 2013 · Report post Alex, pt ce masina vrei ceasul ? Nu de alta DAR la S40 poti pune un OBD cu dongle BT + un telefon cu Android& Torque si ai rezolvat problema, ai mai multe ceasuri, poti sterge si erori si toate la acelasi pret . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Mar 2013 (edited) · Report post Alex, pt ce masina vrei ceasul ? Nu de alta DAR la S40 poti pune un OBD cu dongle BT + un telefon cu Android& Torque si ai rezolvat problema, ai mai multe ceasuri, poti sterge si erori si toate la acelasi pret . Pentru a mea vreau. Te referi la asa ceva? http://dx.com/p/elm3...er-dongle-16921 Gata am gasit la ce te referi: Asta e? Edited 9 Mar 2013 by Roskat Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Mar 2013 (edited) · Report post Ce de ceasuri mai Alex, la care sa te uiti mai repede? . Edited 9 Mar 2013 by Bogdan G Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Mar 2013 · Report post Ce de ceasuri mai Alex, la care sa te uiti mai repede? . Deja m-am indragostit. Uite cat costa unul din china: http://www.ebay.co.uk/itm/OBD2-OBD-II-V1-5-Super-Mini-ELM327-Bluetooth-CAN-BUS-Diagnostic-Scanner-Tool-/290707091706?pt=UK_Diagnostic_Tools_Equipment&hash=item43af7e30fa Mai ramane sa-mi cumpar telefon cu android ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Mar 2013 · Report post Gasesti clone de Galaxy S3 tot acolo . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Mar 2013 · Report post Aici gasesti ceva interesant despre ceasurile de turbo.Imi place cum si-au montat unii ceasurile chiar in bord. Daca iti pui sa ne arati si noua niste poze. Eu ma intreb unde se leaga ceasul de turbo? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Mar 2013 (edited) · Report post Din ce-am citit pe forumul de UK se leaga la un furtun de admisie, dar la diesel e mai greu si trebuie gaurit si apoi pus cu silicon pe langa. Oricum am renuntat la ceasuri. Metoda cu OBD + telefon cu android e mult mai eleganta si ai toate valorile posibile. edit: ce misto e asta... http://carbonfiberwerks.stimuluscreations.com/6009_536885669738_8702366_31976267_631444_n.jpg Edited 10 Mar 2013 by Roskat Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Mar 2013 · Report post Foarte eleganta metoda cu telefonul dacă ar avea refresh-ul mai rapid de o data pe secunda. 2 herti (2 citiri pe secunda e maxim ce poți obține de la o chinezarie din asta). Si poți avea un super boost spike pe care sa nu îl vezi în intervalul ăsta. Ceasul mecanic e sfant Samsung Galaxy S on JellyBean Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Mar 2013 · Report post E sfant dar si gaurile prin bord... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Mar 2013 · Report post Suferă baba la frumusețe. Trage-le direct prin masca de la stâlpul parbrizului. Sau lasa-te de modificări Samsung Galaxy S on JellyBean Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Mar 2013 · Report post Suferă baba la frumusețe. Trage-le direct prin masca de la stâlpul parbrizului. Sau lasa-te de modificări Samsung Galaxy S on JellyBean Sau imi iau logan Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Mar 2013 · Report post Si eu zic ca ceasul e mai adevarat. Dar acuma eu intreb, la ce ma ajuta mai exact ceasul ala?Doar atat?ca vad presiunea din turbo?ei si? Share this post Link to post Share on other sites