Posted 10 Mar 2013 · Report post Si eu zic ca ceasul e mai adevarat. Dar acuma eu intreb, la ce ma ajuta mai exact ceasul ala?Doar atat?ca vad presiunea din turbo?ei si? Si atat ) Stii ca functioneaza turbina normal.... sau nu. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Mar 2013 · Report post Pai si daca vrei si presiunea de motorina cum faci ? Tragi furtun din pompa de inalta ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Mar 2013 · Report post Va zic eu ce vrea sa faca.... Vrea sa monitorizeze presiune in turbo ca sa il mai duca vreo volanta 200+k km,asa-i tizule? Si eu am avut intentia de a montat asemenea gadget,dar daca nu am mai mers cu S40-ul am renuntat la idee.Mi se pare usefull pentru ca stii cand sa lasi pedala mai moale sau mai poate fi calcata,mai ales la plecarile de pe loc.Unele Saab-uri aveau de fabrica acest ceas de boost. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Mar 2013 · Report post eu am asa ceva pe tractor (primul a fost analogic ) digital la motorul ce am scos din 940 avea 4 biele un pic indoite cand am facut prima tura am vazut de ce :aveam 2,0 si ceva boost(bari) al meu normal merge la 0.9-1,0 bar dar eu nu am ecu care sa protejeze motorul; Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Mar 2013 (edited) · Report post Va zic eu ce vrea sa faca.... Vrea sa monitorizeze presiune in turbo ca sa il mai duca vreo volanta 200+k km,asa-i tizule? Si eu am avut intentia de a montat asemenea gadget,dar daca nu am mai mers cu S40-ul am renuntat la idee.Mi se pare usefull pentru ca stii cand sa lasi pedala mai moale sau mai poate fi calcata,mai ales la plecarile de pe loc.Unele Saab-uri aveau de fabrica acest ceas de boost. Esti aproape de adevar Paul Cu volanta m-am resemnat... o voi schimba. Dar n-ar fi rau ca de 15 mil in loc sa schimb turbina sa merg un weekend undeva (sau unde mai pui ca sunt sejururi de 2 persoane cu 300 euro in Grecia) si as vrea sa monitorez presiunea in turbina si alti parametrii. Si sunt si eu curios cat trebuie sa apas pe pedala ca sa lucreze la 2.0 PSI Edited 11 Mar 2013 by Roskat Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Mar 2013 · Report post Da nu lucreaza turbina la 2.0PSI ci la 2.2-2.4 bar presiune absoluta . @Paul, si 850-urile (unele) aveau ceas de boost DAR evident acestea sunt "gadgeturi" de motoare turbo-benzina, la turbo-diesel nici nu trebuie sa vezi presiunea in cifre pt ca o auzi "live" Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Mar 2013 · Report post Da nu lucreaza turbina la 2.0PSI ci la 2.2-2.4 bar presiune absoluta . @Paul, si 850-urile (unele) aveau ceas de boost DAR evident acestea sunt "gadgeturi" de motoare turbo-benzina, la turbo-diesel nici nu trebuie sa vezi presiunea in cifre pt ca o auzi "live" Am inteles. Am luat mai multe OBD-uri dar inca nu au ajuns. Promit sa fac un filmulet Share this post Link to post Share on other sites