Posted 24 Mar 2013 · Report post Pai si acum cum faci sa ajungi in BG ? Buna intrebare! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Mar 2013 (edited) · Report post O urc pe platforma (moca in cazul meu). mah da carcotasi mai sunteti. o sa spuneti acum ca astfel generez cost suplimentar. ei bine, daca as fi avut nevoie de masina i-ar fi reinnoit itp-ul si rca-ul inainte sa expire. Dar n-am avut! Edited 24 Mar 2013 by funkydj85 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Mar 2013 · Report post Vali , lumea pe aici este cam comoda si cu ochelari de cal . Nu te mai strofoca ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Mar 2013 · Report post Intrebam si eu nu dadeam cu parul (de data asta ) . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Mar 2013 · Report post Itp-ul se poate face si fara prezenta fizica sau mobila a auto,ideea e ca s-a ajuns la lucruri neimaginabile acum ceva timp, sa inmatriculezi masina din Romania in Bulgaria,nasol.Ponta se lauda ca scoate taxa si mai rau a facut,jale sa stai in Romanica.Masina o am inmatriculata pe BG de nevoie dar si maine as inmatriculao pe Romania dar ma tine vreo 3200 euro.Am un prieten care aduce utilje agricole din Franta si cand le-a povestit cat platea impozit la un Lancruiser de 4.2 (cam 60 mil)francezul il intreaba daca nu avem si impozit pe mancarea din frigider! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Mar 2013 · Report post Este normal pana la urma ce se intampla, romanul are idei si mereu exista si solutii. Daca toti ne-am inmatricula masinile in BG poate ca cineva de sus si-ar da seama ca este ceva putred si ca trebuie schimbata legislatia . Chiar se laudau conducatorii nostri ca noua taxa nu are voie de depaseasca valoarea unei masini, ei bine nu este deloc asa, sunt multe cazuri in care aceasta taxa chiar depaseste valoarea masinii . 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Mar 2013 (edited) · Report post Am cifre, RCA - 701lei dar nu mai conteaza, mai sus s-a scris bine si clar: AI ACTELE SI MASINA OK, ca e de BG sau RO atunci e un pas mare inainte, sunt nationalist si vreau sa vad masinile inmatriculate acolo unde este normal dar sunt si realist si recunosc ca avem taxe aberante si atunci cautam solutii - e normal, insa nu diferente de o suta-doua de euro justifica sa le avem inscrise pe BG. In final ca suntem sau nu multumiti trebuie sa intelegem cateva lucruri: impozitul = parcari si drumuri urbane; RCA - din punctul meu de vedere ar trebui sa o fac si in guatemala, important e sa functioneze; rovinieta = drumuri extraurbane iar timbrul verde eu unul nu-i vad rostul (poluarea consta in cantitatea de combustibil arsa, consum poluez, o tin in sufragerie si ma uit la ea nu poluez si gata) desigur ca vor fi voci da eu am euro ... 11 si nu polueaza, foarte bine asta e treaba statului ca la o anumita perioada de timp sa zicem 5ani mai interzica producatorilor ca si acum sa fabrice sub un anumit euro ... . Nea IONICA tine daciuta lui care s-a nascut fara euro si daca are grija de ea si corespunde ITP merge si consuma 7-8 litri iar nea VASILICA care are euro11 daca ar merge in regim de daciuta ar consuma 3-4 litri si mai are si caldura in scaune. Vrea statul niste bani, bine si asa pui o taxa functie de valoare masini la data primei inmatriculari sa zicem un procent ce nu ar trebui sa sara de 5-10% dupa un catalog realist care sa reflecte pretul pietei si gata; cumpar o masina cu 3500 catalogul spune ca e de 4000, bine platesc 2-400 si gata si cu bani pentru stat. Iei masina noua sau cu ultimul euro de pe piata nu platesti nimic ca trebuie si sa fi incurajat. Acum astept sa dati cu pietre. PS RCA ar trebui sa fie dupa vechime permisului,nu varsta e asa importanta ci experienta care si ea la randul ei creste odata cu varsta. Edited 25 Mar 2013 by mariusb 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Mar 2013 · Report post Nu da nimeni cu pietre, e foarte ok cum gandesti. Doar ca in romanica drumurile sant varza, parcari mai deloc (si parcul de masini se tot mareste) - asta vis-a-vis de impozitul = parcari si drumuri urbane. Alea extraurbane mai treaca-mearga, dar sint reparate prost/carpite mai mult de 60-70% din ele de-ti sare amortizorul prin capota la o denivelare de pe vreun drum "european" care e de fapt unul national devenit chipurile peste noapte...european. Daca am avea drumuri si sosele adevarate, altfel ar fi...avem atitea locuri frumoase in tarisoara asta dar iti rupi masina pina ajungi acolo...injurand si platind taxele cerute de statul roman... De capitala (la fel de europeana) nici nu mai vorbesc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Mar 2013 · Report post Ai perfecta dreptate MariusB. Ce mi se pare mie aberant la timbrul asta verde, este faptul ca desi in august anul asta masina mea face 10 ani de cand a fost cumparata de noua de la dealerul national, eu cand o voi vinde (daca o voi mai vinde vreodata), sa zicem, peste vreo trei ani, cineva de la Fisc se va uita in niste catastife vechi de 13 de ani si va zice : "Aha: in acesti 13 ani nu ai platit taxa de prima inmatriculare, nici taxa de poluare 1, 2 sau 7, nici timbrul verde nici taxa redenumita din 2015, asa ca plateste acum! Nu e penibil ? De cand legea e retroactiva? S-au dus naibii normele de drept, predictibilitatea si ratiunea. Nu poti sa amesteci dorinta de a reduce numarul inmatricularilor de masini vechi si poluante in tara, cu taxa de poluare. Poluezi daca circuli, asa cum s-a repetat de atatea ori. Eventual, sa ia o taxa pe actu de vanzare-cumparare, dar nu asa. Iar babilonia descrisa de colegi mai sus cu drumurile inutile la inmatriculari si la Fisc e rezultatul acestor carpeli. Cu cat vor insista mai mult si cu cat o vor tot schimba, cu atat vor avea procese, cozi, oameni nemultumiti in ultima instanta. Si desigur, in instante... 3 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Mar 2013 · Report post Itp-ul se poate face si fara prezenta fizica sau mobila a auto Adica te duci dai banul si-ti da ITP-ul fara sa-ti vada masina Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Mar 2013 (edited) · Report post Adica te duci dai banul si-ti da ITP-ul fara sa-ti vada masina Pai da ,tipic romanesc si smecheresc.Si altii platesc din plin si RCA si taxa CNADNR,ITP etc ..In fine ,e trist Edited 29 Mar 2013 by V50Saphir Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Mar 2013 · Report post Ne nastem goi, speriati si flamanzi. Apoi lucrurile se inrautatesc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Mar 2013 · Report post Las' ca treaba asta "te duci dai banul si-ti da ITP-ul fara sa-ti vada masina" se practica si in RO!!Cu doar 350 e ai Itp CIneva pe un forum relateaza o mica intamplare : "In urma cu cativa ani am experimentat si eu varianta cu talonu + banu = verificare. Am dat actele intr-o zi, si a doua zi era stampila pusa. Masina nu am miscat-o din parcare. Era o masina de firma, si n-ar fii trecut niciodata inspectia pe bune. Poate se gandeste cineva sa introduca coplata si la ITP, in speranta ca scapa de spaga )" Share this post Link to post Share on other sites