bendercasim

V50 nu mai porneste, imobilizator si eroare ECM-C326

33 posts in this topic

Salutare! Pe scurt: bateria masinii(V50/2.0 diesel-2008) dadea semne de oboseala. A tot fost pornita cu cabluri pana cand proprietarul s-a hotarat sa cumpere una noua. S-a pus bateria noua, s-a pus contactul si a aparut eroarea immobilisator please try again. Am incercat cu cea de-a doua cheie , acelasi rezultat. Masina nu face nici macar click la incercarea de a o porni. Pe Vida-Dice apare eroarea ECM-C326 lipsa comunicare cu ECM-ul. Dati-mi va rog un sfat unde sa ma uit, oi fi ars ceva la schimbarea bateriei?! Siguranta imobilizatorului e ok! La service nu m-as duce deocamdata pentru ca sunt in Anglia si am avut experiente nu tocmai placute cu ei. Aveti vreo idee va rog!? Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi tu! Proprietarul a "tras" de acumulator cind stia ca este pe duca si acum ,deh..Trebuia sa stii ce faci si tu !Eroarea suna ca ai "imobilizator in eroare" si ECM-ul nu il "vede".

ECM -C326 =Communication control module.Reprezentanta si reload ECM si dupa aceea mai vezi. :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda...masina e in drum spre reprezentanta. Va tin la curent cu ce se intampla! Multumesc frumos de raspunsuri!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa cum ma asteptam reprezentanta nu mu-a dat niciun diagnostic 100% clar. Isi dau doar cu parerea: ba ca e un fir de vina, ba ca ar fi apa in calculatorul respectiv. La indicatia mea au spus ca se mai intereseaza ce si cum cu rescrierea ECM ului. Ce au spus cu siguranta e ca asa ceva nu au mai intalnit :smile:) . Mie unul nu mi se pare delic normal ca la schimbarea acumulatorului sa se dea peste cap calculatoarele. In fine... luni poate gasesc rezolvarea!

Fixed!

A...dansul e faimosul mesaj:post-3108-13640789789628_thumb.jpg

Edited by Vita_Fresh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fixed...HOW ?

Samsung Galaxy S on JellyBean

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bendercasim, esti sigur ca ai fost la reprezentanta Volvo ? Asa raspunsuri nu sunt demne de o reprezentanta Volvo .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca sunt putin offtopic, dar as vrea sa stiu si eu!

Acest lucru este valabil pentru toate modelele? Adica, ce este de facut cand schimbi bateria ca sa nu intampini astfel de probleme?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Numai la 2.0D se intampla .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alex,este vorba de o greseala pe care o facuse user-ul in postare si pentru care si-a cerut scuze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta insemnand ce? Au rescris ECM-ul si acum masina functioneaza? Sau au facut altceva....?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai asta a zis omul, deci ECM reload si gata treaba .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si zicea cineva ca e scump la noi in RO, pai la Primus aceiasi operatiune este 100£ .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ar fi si castigurile in RO în aceeași proporție. ..

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare din nou la FIX un an de la patania de mai sus...Incredibil...fix un an. Mers pe autostrada 130-140 km/h, la un moment dat apare mesajul antiskid temporarily off , masina parca intra in limp-mode( asa l-as numi pentru ca practic a taiat acceleratia-alimentarea ;asta a fost senzatia), aproape toate beculetele se aprind pentru 2-3 secunde dupa care reintra totul in normal pentru cam 100 km. Se repeta figura dar de aceasta data motorul se opreste si raman cu masina pe autostrada. Nu a mai pornit. Am tractat-o, azi am pus testerul si am ceva de genul astapost-3108-0-37077500-1396026674_thumb.jp

Am incercat sa o pornesc, invarte ,dar nu porneste, ciudat este ca da sa porneasca pentru 1-2 secunde, dupa care moare,dar servodirectie se invarte ca si cum motorul ar merge. Aveti vreo idee inainte sa o duc iar la reprezentanta? Multumesc!

LE Mai am si asta pe tester

post-3108-0-38652600-1396026880_thumb.jp si ceva legat de releu bujiilor, dar asta cu releul am avut-o mereu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alternatorul la ce tensiune iti incarca ?

Daca nu... probabil alt CEM ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reseteaza toate erorile si ar trebui sa porneasca. Low voltage-ul ala imi miroase a alternator pe duca

Sent from my GT-I9190 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am resetat , invarte , dar nu porneste... Maine urmeaza reprezentanta :-(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si de ce trebuie sa porneasca atunci cand invarte ?

Ai verificat ce presiune de motorina ai in rampa de injectie atunci cand invarte ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina este la reprezentanta si am inteles ca problema este de la instalatia senzorului axei cu came. Pare-se ca un fir nu isi face treaba. Maine vad exact ce este. Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si nu dadea eroare ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now