Posted 23 Mar 2013 · Report post salutare tuturor. numele meu este paul,am un volvo s40 2.0 an 2004 cel cu fata noua daca ma exprim corect. am o problema cu un mesaj SISTEMA MOTOR REVISION NECESARIA,precizez ca softul e in spaniola. am schimbat toate filtrele uleiul,au resetat computerul de bord,dar la 2 zile a aparut din nou mesajul. HELP!!!!!!!!!!!!!!!ce sa mai fac ? MULTUMESC.am uitat sa precizez ca masina merge perfect fara FUM NEGRU SAU ALTE ISTORII!!!!ma deranjeaza acest mesaj,daca a mai patit cineva poate i mi da un SFAT.MULTUMESC. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Mar 2013 · Report post Mergi cu ea la o diagnoza si revino cu erorile Samsung Galaxy S on JellyBean Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Mar 2013 · Report post salutare tuturor. numele meu este paul,am un volvo s40 2.0 an 2004 cel cu fata noua daca ma exprim corect. am o problema cu un mesaj SISTEMA MOTOR REVISION NECESARIA,precizez ca softul e in spaniola. am schimbat toate filtrele uleiul,au resetat computerul de bord,dar la 2 zile a aparut din nou mesajul. HELP!!!!!!!!!!!!!!!ce sa mai fac ? MULTUMESC. am uitat sa precizez ca masina merge perfect fara FUM NEGRU SAU ALTE ISTORII!!!!ma deranjeaza acest mesaj,daca a mai patit cineva poate i mi da un SFAT.MULTUMESC. La mine apare mesajul asta din cauza bimasei , trebuie sa o schimb , daca ai zgomot la prima pornire si trepideaza masina cat de cat poate fi aceeasi problema , mai apare acest mesaj si din cauza egr -ului . Dar poate aparea din mai multe motive . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Mar 2013 · Report post La mine apare mesajul asta din cauza bimasei , trebuie sa o schimb , daca ai zgomot la prima pornire si trepideaza masina cat de cat poate fi aceeasi problema , mai apare acest mesaj si din cauza egr -ului . Dar poate aparea din mai multe motive . multumesc pentru promptitudine MACHOTE((vad ca esti inca in spania!!!!dar ce este BIMASA????unde este???merci. Mergi cu ea la o diagnoza si revino cu erorile Samsung Galaxy S on JellyBean pai asta e ca la diagnoza nu apare nimic!!!!la cateva zile apare mesajul respectiv!!!!dar daca opresc masina nu mai apre decat peste cateva zile !!!!IDEAL AR FII SA MERG LA DIAGNOZA CAND APARE MESAJUL,DAR CINE E MEREU PREGATIT SA DEA FUGA LA TESTER CAND APARE MESAJUL!!!! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Mar 2013 · Report post Ai fost la diagnoza cu DiCE si VIDA ? Sau la tester generic multimarca ? Samsung Galaxy S on JellyBean Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Mar 2013 · Report post Ai fost la diagnoza cu DiCE si VIDA ? Sau la tester generic multimarca ? Samsung Galaxy S on JellyBean mai bagat in ceata!!!!!!!!ideea e simpla,e un service dotat cu tester,acuma de unde sa stiu daca e DICE sau VIDA.un lucru e CLAR >LA VOLVO CLUJ EU NU O SA MERG NEVER!!!!!!!!DE CE!!!!!!SIMPLU,SCHIMBUL DE ULEI CU ULEI FILTRU ULEI ,FILTRELE POLEN,FILTRU AER,FILTRU MOTORINA au ajuns la frumoasa suma de 2800 ron.ABERANT!!!!!!!!!!!!!!!ce inseamna DICE VIDA,sa dau un telefon la service sa intreb daca testerul lor este DICE VIDA sau GENERIC MULTIMARCA.mersi Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Mar 2013 · Report post bimasa este volanta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Mar 2013 · Report post exact bimasa este volanta , o volanta poate fi bimasa sau monomasa. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Mar 2013 · Report post Bimasica poate fi si fulia de la vilbrochen . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Mar 2013 · Report post DiCE e testerul, VIDA este software-ul de pe laptop. Daca iti fac diagnoza cu BOSCH KTS, TEXA, sau alt tester generic, poti din start sa mergi la reprezentanta si sa le ceri DOAR O FOAIE CU ERORILE ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Mar 2013 · Report post Bimasica poate fi si fulia de la vilbrochen . Eu credeam ca voi specialistii intelegeti despre ce e vb-a : ,,exact bimasa este volanta , o volanta poate fi bimasa sau monomasa.'' cine are idee de volvo stie problemele aste de la motorul PSA si cutia aferenta lui , aceleasi ca la peugeot toata gama cu motor 2.0 diesel . Dar este mai frumos sa ajuti si sa fii la obiect decat sa despici firul in patru , vesnica problema a romanilor , suntem prea destepti .In fine ... mai bagat in ceata!!!!!!!!ideea e simpla,e un service dotat cu tester,acuma de unde sa stiu daca e DICE sau VIDA.un lucru e CLAR >LA VOLVO CLUJ EU NU O SA MERG NEVER!!!!!!!!DE CE!!!!!!SIMPLU,SCHIMBUL DE ULEI CU ULEI FILTRU ULEI ,FILTRELE POLEN,FILTRU AER,FILTRU MOTORINA au ajuns la frumoasa suma de 2800 ron.ABERANT!!!!!!!!!!!!!!!ce inseamna DICE VIDA,sa dau un telefon la service sa intreb daca testerul lor este DICE VIDA sau GENERIC MULTIMARCA.mersi Auzi fa un test si vezi daca ai errori dar de obicei la asta nu ai erori pt ca apare scrisa pe bord la fel ca si cum ai lasa o usa deschisa este o avertizare mai mult . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Mar 2013 (edited) · Report post Nu stiu daca avem acelasi motor, insa si eu am avut acelasi mesaj de eroare. Am completat aditivul DPF (o faci numai daca nu mai e aditiv) si am fortat o regenerare a aceluiasi iubit DPF. Se pare ca respectivul mesaj de avertisment indica un DPF aproape colmatat. In cazul in care si tu ai acelasi motor, ai putea sa incerci un drum mai lung sau ai putea sa mergi la cineva sa iti regenereze filtrul de particule. Succes! Edited 25 Mar 2013 by dani-le-rouge Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Mar 2013 · Report post Nu stiu daca avem acelasi motor, insa si eu am avut acelasi mesaj de eroare. Am completat aditivul DPF (o faci numai daca nu mai e aditiv) si am fortat o regenerare a aceluiasi iubit DPF. Se pare ca respectivul mesaj de avertisment indica un DPF aproape colmatat. In cazul in care si tu ai acelasi motor, ai putea sa incerci un drum mai lung sau ai putea sa mergi la cineva sa iti regenereze filtrul de particule. Succes! Pai poate ne zici ce cod de motor ai daca vrei sa-l ajuti cu sfaturi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Mar 2013 · Report post Codul motorului meu e D4204T. O sa-l trec si la profil. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Mar 2013 · Report post S40-ul pana in 2006 nu are DPF . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Mar 2013 · Report post Nu stiu daca avem acelasi motor, insa si eu am avut acelasi mesaj de eroare. Am completat aditivul DPF (o faci numai daca nu mai e aditiv) si am fortat o regenerare a aceluiasi iubit DPF. Se pare ca respectivul mesaj de avertisment indica un DPF aproape colmatat. In cazul in care si tu ai acelasi motor, ai putea sa incerci un drum mai lung sau ai putea sa mergi la cineva sa iti regenereze filtrul de particule. Succes! mersi de sfat dar motorizarea ce o am eu e EURO3 deci fara filtru de partiucule. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Jun 2013 · Report post salutare tuturor. numele meu este paul,am un volvo s40 2.0 an 2004 cel cu fata noua daca ma exprim corect. am o problema cu un mesaj SISTEMA MOTOR REVISION NECESARIA,precizez ca softul e in spaniola. am schimbat toate filtrele uleiul,au resetat computerul de bord,dar la 2 zile a aparut din nou mesajul. HELP!!!!!!!!!!!!!!!ce sa mai fac ? MULTUMESC. am uitat sa precizez ca masina merge perfect fara FUM NEGRU SAU ALTE ISTORII!!!!ma deranjeaza acest mesaj,daca a mai patit cineva poate i mi da un SFAT.MULTUMESC. Nu stiu daca ai rezolvat problema , am vazut ca intre timp nu s-a mai scris nimic , aveam aceeasi problema si nu am reusit sa o rezolv decat acum doua zile acelasi mesaj in bord , schimbasem toate furtunasele subtiri de aer de la turbo ,etc ...dar nimic . Acum doua zile am gasit pe you tube un video al postat de un italian care a desfacut cele doua valve sau valvule nu stiu cum sa le zic de la turbo pe care masina noastra le are din care ies doua furtunase subtiri pt aer si care mai are un filtru foarte mic de burete ,iti las aici link-ul respectiv : La mine dupa ce am scos cu grija filtrele buretele era plin de noroi uscat si s-a rupt , sfaramat mai bine zis in intregime , atunci mi-am confectionat ambele filtre din burete taindu-l cu cutter-ul dupa cum mi-a trebuit , dupa montare mesajul din bord a disparut ,,sistema motor revision necesaria'' si imi aparea de multe ori pe zi iar de 3-4 zile nimic , in cazul meu a functionat .Daca vrei mai multe amanunte poti sa ma intrebi . Ceau , si o zi buna tuturor . Share this post Link to post Share on other sites