Sign in to follow this  
Followers 0
lerry

termostat apa???

10 posts in this topic

Ma ajutati sa localizez termostatul? Am scimbat radiatorul si am probleme , nu reusesc sa o aerisesc,in mod normal ar trebuii sa se aeriseasca singura,la mine nu vrea,da apa afara,asa am ajuns sa verific si temostatul pe care nu il gasesc,ar trebuii sa fie pe furtunul ce baga apa in radiator (furtunul de jos) in motor ,dar acel furtun se pare ca se duce in spatele motorului pe langa evacuare,acolo sa fie??

Share this post


Link to post
Share on other sites

TE-AS FI AJUTAT DAR EU NU AM TERMOSTAT LA MINE E SCOS ASA AM LUAT MASINA !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

si cum mergi cu masina fara termostat nu iti consuma mult?

Share this post


Link to post
Share on other sites

sincer nu stiu daca consumul masinii este afectat de acest termostat , doar ce stiu ca la drum lun temperatura scade , nu este mentinuta la un anumit nivel, m-am gandit sa ii pun un termostat totusi. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

avaleriu, eu zic sa-i pui termostat, nu e scump deloc...ca omori motorul ala frumos. La drum lung - iti scade temperatura asa cum zici - iar motorul merge sub temperatura optima. Prin oras, decizi singur ce se intampla  ;)

Larry...

1) ridici masina cu cricul cit poti (si baga rezerva din portbagaj sub ea - ptr. orice eventualitate nasoala)

2) in scutul de plastic e o gaura (eu am dat scutul jos totusi) spre roata de la sofer - in dreptul radiatorului. Acolo e un surub de plastic - il desfaci cu o tubulara cit sa curga 2 Litri de antigel (intr-un lighean) apoi il strangi la loc, cu bun simt, sa nu se strice filetul ala de plastic.Sa ai busonul de la vasul de expansiune deschis - curge mai repede. ;)

3)dupa cum vezi in pozele pe care ti le-am atasat, desfaci cele 2 suruburi care tine "capacul" termostatului. Scoti termostatul vechi si-l pui pe cel nou, impreuna cu garnitura noua de cauciuc.Strangi bine cele 2 suruburi.

4)Torni incet in vasul de expansiune antigelul scos. Sa fie nivelul mai spre Maxim, o sa coboare cind se va deschide circuitul. Strange capacul vasului. Pui in interior caldura pe maxim (nu trebuie sa deschizi ventilatorul), porneste motorul si lasa-l sa se incalzeasca pina cind se deschide circuitul termostatului. Dupa ce pleaca ventilatorul, poti sa faci niste ture cu ea citeva minute, sa nu stea doar pe relanti. Lasi motorul sa stea o noapte si a doua zi de dimineata vei vedea nivelul scazut in vasul de expansiune (cind motorul e cald nivelul urca si cind e rece coboara). Completezi nivelul sa fie intre minim si maxim si asta ar trebui sa fie de ajuns.

P.s. daca vrei, incearca sa scoti cit mai mult din antigel cind te bagi sub masina, oricum ramine in blocul motor (e si acolo un robinet dar nu ai treaba cu el acum). Doar sa torni incet inapoi lichidul in vasul de expansiune. Si sper ca nu ai vreun antigel vechi de vreo citiva ani acolo :D

Tine-ne la curent !

post-495-12877846581117_thumb.jpg

post-495-12877846581634_thumb.jpg

post-495-12877846582151_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oaaaaau ce motor curat,ma uimesti nene!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca aveti probleme la 850....sunati in suedia ...............sau la Matrixx........[la varianta a doua  primiti insa explicati 200 la 100  :thumbsup2: :thumbsup2:]

Share this post


Link to post
Share on other sites

da nitule, imi place curatenia, atit cit poate fi FARA SPALAREA MOTORULUI, nu vreau probleme legate de umezeala sub capota :D

Dupa ce o sa-mi scot galeria de admisie (ca sa schimb tot PCV-ul - tot sistemul de Oil Trap) si o voi curata, va arata si mai bine  :D

Multumesc, opus. Doar de aceea m-a pus Alex moderator la sectiunea 850  :D  Si imi si place sa ajut, pe bune.

Mi-ar place mult sa ne intalnim intr-o buna zi...:beertogether:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un caz fericit ar fi fost sa schimb termostatul si totul sa fie ok,dar la mine se complica putin,cred ca am garnitura de chiuloasa ciupita,am furtunele tari ca piatra,daci nu am scapat iar aceasta operatiune nu este una simpla.Are cineva un mecanic serios pentru aceasta lucrare si poate si mai ieftin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0