edyxc70

Edy's V70XC/XC70 2001 2.5 benzina 200cai manual

93 posts in this topic

Salut

Am cumparat acesta masina de o saptamana iar primele impresii sunt bune, desi observ ca este o masina ocolita de "puristii" marcii ce considera ca un XC70 este "valabil" doar din 2004 in sus!

Eu sunt cu benzina, nu prea pot inghite masinile diesel.

Masina are 204000 km si a fost cumparata din romania de noua; de atunci si-a schimbat proprietarul de 9 ori! Se pare ca saraca nu a dat peste cineva care sa o aprecieze si sa o tina; poate consumul de peste 15-16L in oras, poate impozitul mai mare, poate hibele electrice, piesele mai scumpe a condus ca aceasta masina sa nu prea fie apreciata. In fine, consider ca atunci cand iei hotararea sa cumperi aceasta masina stii la ce te inhami; ei bine, eu nu stiam si nu am dat importanta parerii altora, am considerat ca este vremea sa-mi fac o "pofta" pentru ca imi placea demult XC70-ul, cum arata de impunator, cat de mare este balena si cat de confortabila se simte la drum lung!

Pretul de achizitie a fost oarecum hotarator, undeva la 4500 de euro inmatriculat, este un pret bun ce lasa loc de un buget de inca vreo 1500 de euro pentru investitii ulterioare; mi-am zis ca orice ar avea se rezolva in cadrul acestui buget

Ce probleme are:

- motorul merge bine insa la 2 minute dupa ce pornesc motorul la rece relanti-ul are o pulsatie intre 750 si 1500 de ture continua, insa nu afecteaza masina in mers: poate sa fie cam orice, de la un furtun de vacuum la throttle body sau debitmetru. Ceva sfaturi?

- fotoliul soferului electric nu functioneaza, dar intamplator scaunul este setat destul de bine pentru inaltimea mea, insa nu voi lasa lucrurile asa

- nu merge cruise control (butonul de la volan nu face nimic)

- ventilatorul din bord produce vibratii mari pe treapta cea mai inalta de rotatie

- la un control pe dedesupt cam toata bucsaraia trebuie schimbata ca este crapata; posibil ca ea sa nu fi fost schimbata vreodata, gradele de uzura sunt diferite insa daca vrei sa obtii ceva se schimba tot

- capetele de bara si bieletele antiruliu trebuiesc si ele schimbate pentru ca au joc

- tamponul superior motor e mancat, probabil si cele de sub motor; trebuiesc schimbate, la fel si cele de la cutia de viteze daca vrei rezultate bune

- cineva a avut grija sa fure stergatoarele de faruri si cel original de pe luneta...:) sa-i dam niste carne!

- pe frane si amortizoare sta bine, totusi ar trebui de schimbat lichidul cu altul mai proaspat

- geamul de la sofer are o oarecare ezitare dar doar la inchidere

- oglinzile laterale au viata proprie! Se auto adjusteaza cand ti-e lumea mai draga!

- nu am decat un singur rand se chei cu telecomanda, cat ar mai costa inca un rand?!?!

- cauciucurile sunt varza, dar deja am luat un set de Dunlop 2015/65/16

- nu functioneaza un proiector dar s-ar putea sa fie un bec ars

- distributia ar trebui schimbata ca nu stiu ce vechime are

- ce ulei de motor este recomandat?

- lichidul de racire nu stiu ce vechime are dar arata foarte urat si ar trebui reinprospatat.

- cutia manuala merge bine dar are o oarecare ezitare, s-ar putea sa fie din cauza tampoanelor.

Cam atat, eu zic ca este deajuns! Astept sfaturi si recomandari!

Inca ceva: chiar iau in considerare ca foarte urgent sa instalez GPL secvential pe masina. Foarte concludent in luarea deciziei de achizitie a contribuit acest calculator : http://www.agrom.ro/avantaje.htm care imi spune ca in 5 luni voi recupera investitia initiala la un mers de 2000 de km pe luna urmand ca ulterior sa fac economii importante legat de combustibil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ai venit !

Nu te descuraja pentru aceste mici probleme, nu e nimic grav si se pot repara incet, toate.

Prima data desigur, daca nu ai nici un indiciu, nu gasesti scris pe nicaieri vreo data, ar trebui sa te ocupi de distributie.

Apoi, usor te ocupi de faimosul termen Stage 0 - adica sa o aduci cit mai aproape de functionarea normala: bujii, filtre, ulei, antigel, lichid frana, verificat nicel/schimbat ulei cutie, tampoane, furtune noi de vacuum...si alte mici "maruntisuri"

Esti din Bucuresti - deci esti norocos, sintem destui care ne "ocupam" timpul cu Volvo-uri si problemele lor. Poti sa-l suni pe BogdanG, are tester si-ti mai poate da citeva sfaturi cind va vedea masina.

Te asteptam si la Sala Polivalenta, unde exista Intilnirea Saptaminala Volvo - in fiecare joi, de la 18-21.30 si Vinerea, in parcarea supermarket-ului Penny din Bucurestii Noi. Unde iti e mai usor ca drum sau distanta.

Poti primi o gramada de sfaturi utile Gratis :smile:

Sa te bucuri cit mai mult de masina ta deosebita, care ti-ai dorit-o !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Am cumparat acesta masina de o saptamana iar primele impresii sunt bune, desi observ ca este o masina ocolita de "puristii" marcii ce considera ca un XC70 este "valabil" doar din 2004 in sus!

Eu sunt cu benzina, nu prea pot inghite masinile diesel.

Masina are 204000 km si a fost cumparata din romania de noua; de atunci si-a schimbat proprietarul de 9 ori! Se pare ca saraca nu a dat peste cineva care sa o aprecieze si sa o tina; poate consumul de peste 15-16L in oras, poate impozitul mai mare, poate hibele electrice, piesele mai scumpe a condus ca aceasta masina sa nu prea fie apreciata. In fine, consider ca atunci cand iei hotararea sa cumperi aceasta masina stii la ce te inhami; ei bine, eu nu stiam si nu am dat importanta parerii altora, am considerat ca este vremea sa-mi fac o "pofta" pentru ca imi placea demult XC70-ul, cum arata de impunator, cat de mare este balena si cat de confortabila se simte la drum lung!

Pretul de achizitie a fost oarecum hotarator, undeva la 4500 de euro inmatriculat, este un pret bun ce lasa loc de un buget de inca vreo 1500 de euro pentru investitii ulterioare; mi-am zis ca orice ar avea se rezolva in cadrul acestui buget

Ce probleme are:

- motorul merge bine insa la 2 minute dupa ce pornesc motorul la rece relanti-ul are o pulsatie intre 750 si 1500 de ture continua, insa nu afecteaza masina in mers: poate sa fie cam orice, de la un furtun de vacuum la throttle body sau debitmetru. Ceva sfaturi

Curata clapeta de acceleratie. e usor, iti explica oricine de pe forum, cred ca e si topic

- fotoliul soferului electric nu functioneaza, dar intamplator scaunul este setat destul de bine pentru inaltimea mea, insa nu voi lasa lucrurile asa

- nu merge cruise control (butonul de la volan nu face nimic)

- ventilatorul din bord produce vibratii mari pe treapta cea mai inalta de rotatii

Neaparat fa o diagnoza cu o scula specializata. BogdaG, Alex - midnight caller, etc.

- la un control pe dedesupt cam toata bucsaraia trebuie schimbata ca este crapata; posibil ca ea sa nu fi fost schimbata vreodata, gradele de uzura sunt diferite insa daca vrei sa obtii ceva se schimba tot

- capetele de bara si bieletele antiruliu trebuiesc si ele schimbate pentru ca au joc

- tamponul superior motor e mancat, probabil si cele de sub motor; trebuiesc schimbate, la fel si cele de la cutia de viteze daca vrei rezultate bune

- cineva a avut grija sa fure stergatoarele de faruri si cel original de pe luneta... :smile: sa-i dam niste carne!

Schimba totul cu OEM, ca aftermarket la bucsaraie arunci banii degeaba.

- pe frane si amortizoare sta bine, totusi ar trebui de schimbat lichidul cu altul mai proaspat

ATE Racing folosesc 99% dintre cunoscutii de pe forum.

- geamul de la sofer are o oarecare ezitare dar doar la inchidere

- oglinzile laterale au viata proprie! Se auto adjusteaza cand ti-e lumea mai draga!

Diagnoza spune tot.

- nu am decat un singur rand se chei cu telecomanda, cat ar mai costa inca un rand?!?!

- cauciucurile sunt varza, dar deja am luat un set de Dunlop 2015/65/16

- nu functioneaza un proiector dar s-ar putea sa fie un bec ars

- distributia ar trebui schimbata ca nu stiu ce vechime are

- ce ulei de motor este recomandat?

Volvo recomanda OEM - dar poti sa iei si Castrol Professional for Volvo Cars. Oricum, sunt topice, important este sa respecti norma ACEA (A3 sau A5) si 0w-30, 5e-30, maxim 5w-40 ca vascozitate.

- lichidul de racire nu stiu ce vechime are dar arata foarte urat si ar trebui reinprospatat.

- cutia manuala merge bine dar are o oarecare ezitare, s-ar putea sa fie din cauza tampoanelor.

Mai mult ca sigur nu e de la tampoane ci de la ulei, care trebuie schimbat. Neaparat norma JWS 3309 - mobil 1, Volvo sau Toyota.

La intalnirile posesorilor vei gasi oameni care au trecut prin toate acestea...

...am uitat: Am instalatie GPL Zenit PRO - se regleaza singura. Merita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi frumos pentru sfaturi Ovidiu, tot la Zenit PRO ma gandeam si eu! Pentru ulei cred ca o sa merg pe 5w40, totusi este un motor destul de batran; o sa-l sun maine pe BogdanG daca o sa-i gasesc pe forum numarul, vad ca toti ma trimiteti la el si o sa ne vedem joi la Polivalenta!

Avem pe cineva care se ocupa de dezmembrari ca ar fi niste mici maruntisuri ce mi-ar trebui sa completez masina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Sunt oameni care se ocupa de dezmembrari, da o cautare pe forum.

Am vazut din titlu ca ai cutie manuala - caz in care recomandarea mea cu uleiul JWS 3309 cade - era pentru cutii automate.

Din pacate eu nu ajung joia la Polivalenta, dar mai e o "miniintalnire" in parcare la Penny, in Bucurestii Noi, in fiecare vineri de la 18.00. Acorda ceva timp rasfoirii forumului - vei gasi muuuulte raspunsuri legate de masina ta. Felicitari pentru achizitie si mai ales pentru ambitia de a avea grija de masina.

P.S. daca vii vreodata la Penny, poate vii si cu Saab-ul, sa ne mai clatim si noi ochii cu o masina care din pacate... e istorie.

Edited by ovidiu xc 70

Share this post


Link to post
Share on other sites

EDY, sa stapanesti sanatos masina, este o masina rezistenta dar cu ceva probleme cauzate de trecerea timpului .

Iarna vei intelege de ce masina ta se numeste V70 XC iar a mea XC70 . Haldexul face toata diferenta si toti banii . Pe uscat ambele sunt aproape la fel pe ud iarasi sunt diferente dinamice pt ca difera mult DSTC-ul .

Din pacate la dezmembrari in RO nu gasesti XC70-uri/V70XC, oricum multe piese se potrivesc de la V70 mai putin anumite parti de exterior/interior .

Cele mai mari probleme la V70 XC sunt :clapeta de acceleratie, unghiularul fata, bucsa unghiular, cardanul (rulmentul intermediar) si ambreiajul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sal

Esti cumva acel Edy de pe forumul Saab? :smile:

...Am si eu cont pe acolo de pe vremea cand ma interesam de un 9000.

Bun venit!

Edited by Adi2727

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din fericire pentru mine, chiar am avut ocazia la o zi dupa ce am luato sa se astearna zapada in bucuresti si am vazut de ce e in stare: cu niste cauciucuri de noroi AT distruse, aproape slick, mergea de nu avea aer, zici ca era uscat pe jos, nu gheata! Indiferent de sistemul de tractiune integrala, acesta isi arata limitele cand este impins la maxim; acolo observi diferentele daca esti maestru pe "felie". Pentru mine V70XC si XC70 este una si aceeasi masina indiferent cum vreti sa o numiti. Este normal ca un model de masina sa primeasca "upgrade" dealungul anilor, sa incerce sa-l faca mai bun; orice diferential destept e clar ca va face legea insa doar un sofer experimentat va duce masina acolo unde stie ca va scoate "untul" din aceste echipari. Eu, recunosc ca sunt multumit de cum s-a descurcat masina si probabil ca mai departe de niste drumuri normale si cateva de tara nu o sa experimentez cu aceasta masina. Daca vreau sa escaladez piscuri de munti imi iau bocancii si pioletul!

"Cele mai mari probleme la V70 XC sunt :clapeta de acceleratie, unghiularul fata, bucsa unghiular, cardanul (rulmentul intermediar) si ambreiajul"

Ok, deci stim la ce sa ne uitam prima oara, insa ambreiajul este țeapăn, o problema in minus!

Da Adi, eu sunt "acel" Edy de pe forumul SAAB.

Ovidiu, SAAB nu este istorie...decat in forma de colaborare cu fostul proprietar al marcii, adica GM. Din pacate nu vom mai vedea nici un SAAB in forma si motorizarile pe care le stiam, NEVS detine acum SAAB si vor incepe productia de masini electrice pe platforma 9-3ului, vor demara prin august iar primele masini se vor vinde probabil din 2014. vorbim daca vreti despre asta intr-un topic separat!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie avut in vedere ca au existat variante si de V70 AWD, benzina/motorina, fara nici un X si C in titulatura.

Ma gandeam eu ca numai tu puteai fi. :)

Bun venit inca odata. Prezenta ta aici poate fi numai un plus.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, am vazut ca exista si varianta de V70 AWD ce se vinde separat de kit-ul XC; da, aceea poti sa zici ca este o masina diferita insa V70XC si XC70 este una si aceeasi masina; da, stiu ca e de preferat sa iei model dupa 2003, la fel si la SAAB 9-5 e recomandat sa cauti modelul dupa 2004 cu facelift care are imbunatatiri substantiale fata de varianta vanduta intre 1997-2003 (probleme cu sorbul in baia de ulei, caseta de aprindere, throttle body pe variantele cu TCS, frane usor subdimensionate pentru AERO, etc.), insa nu inseamna ca 9-5 Aero inainte de 2004 a fost alta masina....este aceeasi cu imbunatatiri!

Da Adi, dupa 8 SAABuri din care mai am inca vreo 5 am considerat ca a venit si timpul XC-ului. Preturile sunt OK pentru variantele astea pana in 2003 si cand prinzi o ocazie nu o lasi sa treaca. Sunt multumit de alegere si abia astept sa incep lucrul la ea pentru ca-mi plac provocarile (nu degeaba am avut 8 SAABuri). De ce nu mi-am luat din nou SAAB? Pai abia dupa 2008 a venit primul SAAB cu tractiune integrala in europa (nu iau in considerare 9-2x sau 9-7x pentru pietele din america) si inca preturile sunt mari. In plus XC70 este o dorinta de a mea de mai demult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edy tu ii poti spune cum vrei dar denumirea de XC70 a aparut in 2003 odata cu aparitia XC90-ului iar sistemul de transmisie si motoarele sunt aceleasi ca pe XC90 nu au nici o legatura cu V70 Cross Country care are o singura motorizare si anume 2.4 T .

Tu ii poti spune cum vrei masinii tale dar este diferita si la pret si la electronica . Interiorul este identic, exteriorul insa difera putin iar electrica este total diferita .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, inteleg ca nu o sa ajungem nicaieri cu denumirea masinii si avem opinii diferite in perceptia acestui lucru! Este ok oricum s-ar numi, mie-mi place masina iar capacitatile ei nu sunt limitate de o denumire!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun, dupa o extrem de placuta si consumatoare de timp discutie cu Bogdan am identificat multe probleme ale masinii din istoricul electronic insa primele de care ma voi ocupa sunt curatarea corpului clapeta, inlocuirea senzorului pedala de ambreiaj, inlocuirea senzorului de tempereatura clima, de inlocuit ventilatorul cu tot cu motor la aeroterma si de identificat problema electrica la scaunul soferului, care se pare ca merge pentru cateva secunde dupa ce se repeta o secventa dupa care nu mai schiteaza nimic! A, Bogdan, chiar mi-ar place o cheie ca a ta! Momentan nu s-au inregistrat cheltuieli, dar va tin la curent!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care cheie bre ? Aia cu Rrrrr ? :))

Samsung Galaxy S on JellyBean

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aia cu Rrrrrrr .

@Edy, capacul cu R este cumparat de la Alex.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alex=io...ca nu ma stie lumea dupa nume :))

Samsung Galaxy S on JellyBean

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Alex, sigur o sa ajung si pe la tine atunci!

Buuunn, azi am schimbat cauciucurile la magaoaie si...surpriza: a disparut zgomotul in mers! Am pus Bridgestone Dueler HP Sport, dimensiunea de fabrica si merge ca unsa. Cauciucurile, echilibrare si montaj = 220 de euro

Neprevazut: prezoanele de pe masina erau tocite si ...diferite. AM gasit si de 17 si de 19 - foarte ingrijorator. Solutia: prezoane noi din targ. 20 de prezoane au fost 220 de lei+inca 20 de lei pe vaselina si perie de sarma. Cei 50 de euro suplimentari cheltuiti pot conta mult in viitor, mai ales legat de siguranta masinii.

"Targetul" meu este ca sa ma incadrez in 6000 de euro pentru un XC70 in stare foarte buna. Masina a costat 4500 deci mai am un buget de 1500 de euro pentru investitii.

Din cei 1500 de euro au mai ramas 1230! Continuam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te-ai uitat mult la Wheeler Dealers ? :D

Pt scaun trebuie sa ajungi la reprezentanta si sa faci un PSM reload . Problema este ca pretul se invarte in jurul sumei de 500 lei .

Oricum mai ai de bagat ceva banuti .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Alex, sigur o sa ajung si pe la tine atunci!

Buuunn, azi am schimbat cauciucurile la magaoaie si...surpriza: a disparut zgomotul in mers! Am pus Bridgestone Dueler HP Sport, dimensiunea de fabrica si merge ca unsa. Cauciucurile, echilibrare si montaj = 220 de euro

Neprevazut: prezoanele de pe masina erau tocite si ...diferite. AM gasit si de 17 si de 19 - foarte ingrijorator. Solutia: prezoane noi din targ. 20 de prezoane au fost 220 de lei+inca 20 de lei pe vaselina si perie de sarma. Cei 50 de euro suplimentari cheltuiti pot conta mult in viitor, mai ales legat de siguranta masinii.

"Targetul" meu este ca sa ma incadrez in 6000 de euro pentru un XC70 in stare foarte buna. Masina a costat 4500 deci mai am un buget de 1500 de euro pentru investitii.

Din cei 1500 de euro au mai ramas 1230! Continuam!

Sper sa nu ai nevoie si de barele stabilizatoare,pt. ca o bucata costa 1100 de ron,si nu poti sa schimbi doar bucsile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar de ce vorbeşti tu tocmai de bara stabilizatoare, că n-a zis nimic omul de ea, în mesajul ăla?

Oricum, nu e cazul să o schimbe pe toată, se pot schimba numai bucşele: http://www.partsforvolvosonline.com/product_info.php?cPath=2_546_385_954&products_id=6766 ... şi costă mult, mult mai puţin. Oricum, şi bara nouă cu totul se găseşte la puţin peste 900 de lei, trebuie doar să ştii unde să o cauţi. Sau din dezmembrări, nu se strică ele chiar atât de uşor pe cât crede lumea.

A zis la inceput ca are nevoie sa schimbe toata ,,cam toata bucsaraia",si mai stiu ca in momentul in care am cumparat eu masina mea(fosta),am fost nevoit sa le schimb,pentru ca erau crapate bucsile pe bara,si la vremea aia atat costau.

Nu a fost o rautate,a fost doar o observatie.

PS: din punctul meu de vedere nu ajung banii care sunt alocati de EDY,pt. ca masina sa ajunga intr-o stare foarte buna.,dar ii urez succes pt. ca este o masina extraordinara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Dupa un drive test facut de Bogdan acum 2 zile, el spune ca nu se comporta ca si cum ar fi nevoie si de bara stabilizatoare, insa daca in urma verificarilor observam ca va fi nevoie asta o sa facem. Eu zic ca o sa-mi ajunga banii, ba chiar or sa-mi mai ramana!

Uite, astazi depilda m-am apucat sa curat jentile: am imbracat cauciucul in ziar, curatare janta cu flex de turatie mica si perie rotativa, nivelare cu smirghel fin, spalat, uscat, kituit, grunduit, vopsit si lacuit. Aveam deja cumparat tot ce-mi trebuie deci nu se mai scade nimic din cei 1230 de euro ramasi!

Rezultatul este fabulos!

post-5507-0-35318600-1364991615_thumb.jp

post-5507-0-79060800-1364991623_thumb.jp

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este intr-arevar fabulos. Problema este daca te va tine mai mult de 6 luni :(

Chiar iti doresc sa te tina pt. ca si eu trebuie sa fac acelasi lucru la jantele mele.

Daca ne poti da te rog si cateva detalii legate de produsele folosite, eu unul ti-as ramane recunoscator !

Felicitari !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigur, legat de perii de sarma sau hartie abraziva sunt materiale normale ce le gasesti in comert, apoi grundul este de la Ixel - un grund special cu Ad Zinc - filler tot de la Ixel, Kit-ul este unul special pentru jenti cu uscare rapida ce contine aluminiu, vopseaua este tot speciala pentru jenti argintie de la Presto, la fel si lacul. Vopseaua are si finisare lucioasa insa daca vrei rezultat bun iei si un tub de lac separat! O astfel de reinprospatare ar trebui sa tine 3-4 ani cel putin nu 6 luni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Alex, sigur o sa ajung si pe la tine atunci!

Buuunn, azi am schimbat cauciucurile la magaoaie si...surpriza: a disparut zgomotul in mers! Am pus Bridgestone Dueler HP Sport, dimensiunea de fabrica si merge ca unsa. Cauciucurile, echilibrare si montaj = 220 de euro

Neprevazut: prezoanele de pe masina erau tocite si ...diferite. AM gasit si de 17 si de 19 - foarte ingrijorator. Solutia: prezoane noi din targ. 20 de prezoane au fost 220 de lei+inca 20 de lei pe vaselina si perie de sarma. Cei 50 de euro suplimentari cheltuiti pot conta mult in viitor, mai ales legat de siguranta masinii.

"Targetul" meu este ca sa ma incadrez in 6000 de euro pentru un XC70 in stare foarte buna. Masina a costat 4500 deci mai am un buget de 1500 de euro pentru investitii.

Din cei 1500 de euro au mai ramas 1230! Continuam!

Salutare, 220 bucata?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La ce te referi burlacule?! La cauciucuri sau prezoane? Da, cauciucurile au fost 200 de euro, nu noi dar extrem de putin rulate de la un amic iar 20 de prezoane au fost 220 de lei toate.

Ok, revenind la subiect, azi s-a rezolvat problema ventilatiei in interiorul masinii si s-a inlocuit senzorul de clima din interior. Piese + manopera = 150 de euro, deci au mai ramas 1080 de euro de cheltuiala din bugetul stabilit initial. Scopul meu este, repet, sa rezolv toate problemele majore ale masinii cu un buget de doar 1500 de euro care impreuna cu cei 4500, pretul masinii achizitionate, sa rezulte cu o cheltuiala de 6000 de euro, o masina decenta si functionala 100%.

Maine urmeaza senzorul de ambreiaj si modulul de comanda pentru scaunul electric!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now