AdiBurlacescu

anulare EGR?

22 posts in this topic

Salutre,am tot citit pe unele forumui de asa ceva. Eliminarea lui ar avea mai multe avantaje,aer curat fara gaze,lag mai mic al turbinei,motorul merge mai liniar si raspunde mai bine la acceleratie. Astea toate erau prezente pe TDI,noi putem face?aveti alte informati?

P.S. Imi pare rau pt mediu dar nici motorina nu e pe garduri asa ca circul mai putin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

da jos mufa de pe el;daca motorul nu intra in protective ; nu ma iai ce anula

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca scoti mufa egr masina o sa fuga mai tare, dar si consumul.astia care merg la curse scot mufa egr sa faca masina mai nervoasa.

Edited by nazkamike

Share this post


Link to post
Share on other sites

NU trebuie anulat si din Soft?

Share this post


Link to post
Share on other sites

asta ma gandesc si io,ca sa nu intre motorul in protectie sau sa dea eroare. Poate asa,cu anularea lui o da scap si de problema cu lipsa de putere si nu isi revine numai daca opresc motorul,plus ca in ultima vreme da si che fum..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai nevoie de egr?...

Edited by lik2008
Vrei sa vinzi ceva?Exista Bursa! In cazul in care ai nevoie de ajutor intreaba si vei fi ajutat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai al meu are vreo 5 luni dar nu stiu daca functioneaza corect,eu as vrea sa il anulez...

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca EGR-ul nu functioneaza correct ai eroare (ii monitorizat de calc motor);fa un test si verzi ce erori ai poate din alta cauza intra in protectie motorul ; dar fara test vorbim numai

Share this post


Link to post
Share on other sites

testul l-am facut de o ora,erori motor:eroare injector 1,2,3,4,eroare egr,eroare la ceva senzor avea prea mare tensiune,eroare pe la turbo,baiatu mi-a zis ceva de turbo si de suport motor ,ce legarura exista intre ele? Trage de mananca pamantul!sper sa ma tin pana plec in tara :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil ca capsula vacumatica baga prea multa presiune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Dacă un racord nu este etanş sau un furtun este deteriorat, presiunea de supraalimentare se pierde suficient pentru ca motorul să intre in mod de avarie.

Alte simptome: supraturarea turbinei sau zgomot.

Lipsă de putere

supapa EGR defecta:

Dacă supapă EGR nu se închide complet, se pierde o cantitate semnificativă de gaze de evacuare, şi în consecinţă energia cinetică a gazelor ce antrenează turbina este mai mică, iar presiunea de supraalimentare nu este atinsă.

Lipsă de putere

Tubulatură de aer blocată / filtru de aer colmatat:

Dacă furtunul de vacuum a sărit sau este deteriorat, actuatorul (capsula vacuumatică) nu este alimentată cu vacuum iar mecanismul de reglare al turbinei nu funcţionează."

Masina trage mai greu,scoate fum negru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

buuun,mersi baieti pt sfaturile bune si folositoare pe care mi le-ati dat. Urmatorul pas va fi curatarea tubulaturi turbo. Daca tot am fost la test,baiatu foarte priceput,mi sa propus si varianta de anulare a egereului,200 euroi....din vb in vb mi-a spus si de km inapoi sau inainte :P,cp in plus... Pt diagnoza,eliminat erori motor,eliminat erori airbag (10 la numar) am dat 20 euro. Cine e pe la torino il recomand!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Varianta de anulare din SOft ?

App de modificari(software) :depinde si cine face lucrarea,altfel te poti trezi cu un motor praf sau un ecu distrus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da,din soft si fizic face ceva.ca sa faci o remapare ok tre sa fi profi si daca ai si dyno e super.

Share this post


Link to post
Share on other sites

toate bune si frumoase numai ca stand la semafor vreo 5 minute imi intra motorul in protectie,nu am becuri aprinse in bord. De la ce sa fie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Presiune prea mare in turbina sau egr defect.

Ne spui si noua ce "coduri de eroare" ai gasit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi le-a citit baiatu,erau in italiana,era scrisa eroarea fara cod dun cate am vazut eu acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite despre "Motorul intra in protecctie".

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare, de la debimetru imi intra in protectie,dar imi da eroare si de la egereu,pe care l-am curatat de curand. Pe langa erorile de mai sus mai am vreo 4 in care se zice de presiuni scazute. In consecinta l-am comandat debimetru,170 euroi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai scapat ieftin.Ce marca?

Share this post


Link to post
Share on other sites

acuma asa mai dupa vremuri de criza,meat&doria. Sa ma tina pana in tara si ii ok,vand masina. Am vazut ca si tu ai schimbat debimetru,vreo diferenta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now