Bodo

Pornire grea la prima cheie

35 posts in this topic

Salutare tuturor,am si eu o problema cu volvetele meu :) poate ma ajuta cineva cu un sfat.

Am un s 40 2.0 T benzina ,anul ´99 motor B4204T2 problema e ca,la prima pornire sta cam 5,6 secunde sa porneasca.....intr-un final porneste,daca il opresc si ii dau iar la cheie o ia imediat la sfert....problema e daca il las oprit 10...15 minute porneste iarasi greu.

Ce poate sa fie???

Multumesc,o seara placuta sa aveti !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca miroase a benzina cand porneste dupa alea 5-6 secunde, schimba regulatorul de presiune din rampa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca miroase a benzina cand porneste dupa alea 5-6 secunde, schimba regulatorul de presiune din rampa.

Am uitat sa mentionez,da miroase a benzina.Regulatorul de presiune e asta?

post-5305-0-08531900-1365021085_thumb.jp

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

EEEEEEEEEXACT !

Share this post


Link to post
Share on other sites

EEEEEEEEEXACT !

Multam pentru pont!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca nu,vin de la munca tarziu si nu am avut timp.O sa va tin la curent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stie cineva ce se poate intampla daca circulam cu masina asa? adica sa fortam

pornirea doua -trei secunde, pentru ca nu o ia la sfert? nu mai tin minte pe care

forum am citit ca la un moment dat nu mai porneste de loc!! o sa fie nevoie sa se

incarce masina pe trailer!! groaznic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand regulatorul de prasiune in rampa e defect inseamna ca :

1. presiunea e prea mare? sau

2. presiunea e prea mica in rampa ?

la masina mea trebuie 3 - 3,5 atm.

multumesc .

Edited by alexpopeystar68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ce ti-am zis de 3 ori deja sa mergi sa iti vetifici regulatoarele si tu nu ai facut asta,inseamna ca nu vrei sa te ajuti sa rezolvi problema,fara suparare...

Samsung Galaxy S on JellyBean

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am intrebat pentru ca acum nu imi permit sa cheltui, am sa mai astept, dar voiam

sa stiu ce poate pati masina in caz ca merg asa; nu inseamna ca nu vreau sa fac

ce trebuie; daca nu se stie treaba asta , am sa fac o pauza mai mare, asta e ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai a masurat cineva presiunea din rampa ? Cum poate cineva sa-si dea cu parerea cand nu stie ce se intampla in rampa ta de injectie ?

Mergi asa si intr-un final se va intampla ceva .........

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am intrebat la modul general : ce se intampla cand presiunea e mare si la fel cand e mica,

asta pentru a sti eu, indiferent cum e in masina acum; bineinteles ca am sa ma duc sa verific,

dar nu pot acum; la prima pornire trec 2-3 sec. pana porneste si nu stiu daca e grav sau nu ...

cand e cald afara, 28-30 C, si sta in soare porneste la 1 sec sau mai repede si nu miroase a benzina ...

Edited by alexpopeystar68

Share this post


Link to post
Share on other sites

In manualul de utilizare scrie printre altele : " ... in caz ca motorul nu porneste in 5 - 10 secunde

rotiti cheia si incercati din nou ..." , asa ca m-am linistit, asta pentru ca nu miroase a benzina ...

si inca, pentru ca porneste in 2-3 sec., deci mai are pana la 10 sec; sigur, am s-o duc cat de

curand la verificare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Nu stiu cum e la tine, dar regulatorul de benzina ar trebui sa aiba un furtun de vacum.

Daca scoti furtunul de vacum si lasi sa merga motorul 2-3 minute iar in timpul asta iese benzina insemna ca este membrana perforata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu e periculos sa iasa benzina liber cu motorul in functiune?

si, din poza cu regulatorul de presiune in rampa, postata de Bodo

un pic mai sus, care ar fi acel furtun de vacuum?

pe de alta parte am spus ca nu miroase a benzina cand pornesc

motorul ...

Edited by alexpopeystar68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu o sa iasa la 3 bari, o sa se prelinga putin.

Nu imi dau seama din poza, inca o data nu cunosc motrul tau, dar in principiu sunt 2 furtune care pleaca din regulator unul este returul care ajunge in rezervor iar celalalt este vacumul si este mai subtire.

Poti sa scoti vacumul cu motorul oprit sa vezi daca e ud sau miroase a benzina.

Ti-am gasit un filmulet demonstrativ pe youtube.

Alta cauza a porniri mai greoie poate sa fie pompa de benzina deca se dezamorseaza.

Edited by LEONIDAS
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-490-0-83515300-1368710708_thumb.jpg

Multumesc mult LEONIDAS, am sa scot furtunasul subtire ca sa ma lamuresc odata;

si baietii de la service spuneau ca e posibil sa fie pompa de carburant din rezervor ...

insa masina porneste la sfert dupa prima pornire, dar la 15-20 minute iar porneste

greu, daca ar fi pompa nu ar face la fel tot timpul?

Am pus si o poza mai clara, cred ca furtunasul de deasupra e cel de vacuum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel de jos, furtunul de sus nu duce in rezervor?

Daca pompa de benzina se dezamorseaza nu se intampla instantaneu dureza cateva minute.

Daca ai senzor de presiune in rampa cel mai indicat e sa faci o testare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am acces la furtunul de jos sau cel putin nu vad eu care este, maine ma uit mai atent;

oricum cel de sus nu poate fi scos e foarte bine bransat pe teava regulatorului, nici nu

se misca, daca pe acolo vine benzina e normal; cred ca am sa fac o testare, am sa-l intreb

pe Bogdan G daca am senzor de presiune in rampa, ar fi cel mai usor, dar cred ca imi zicea

pana acum ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ai.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Popeye ti-a raspuns Alex mai sus .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut, vai mie ..., da prima data m-am gandit ca nu am acces la furtunas ... :hammer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am verificat astazi si exista benzina pe furtunasul de vacuum de la regulatorul

de presiune din rampa! asta dupa ce ieri seara, la Penny, MC si Andu G au

gasit furtunasul respectiv crapat; astazi l-am inlocuit si in timpul operatiunii am

vazut urme de benzina pe vechiul furtun, dupa ce am dat o cheie si nu a pornit

la sfert ; deci vinovatul a fost gasit, ramane sa-l inlocuiesc; cred si sper sa nu

fie si cel din "subsol".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now