contdezactivat

Mai are cineva vreo idee?

27 posts in this topic

Salve

Doresc sa mai cer cateva sfaturi... poate reusim sa punem olandezul pe drum. :D

Desi am zis ca nu se mai merita (si chiar nu se mai merita, fie vorba intre noi :D ) si ar fi cazul sa trec la alta masina, eu tot la masinuta mea ma gandesc.

Problema este in felul urmator: porneste normal (la sfert) dar dupa ~20-30 de secunde se opreste.

In timpul cat e pornita face toate turele corect; motorul merge bine.

Dupa intervalul de timp descris mai sus, indiferent cat apas pedala, scade turatia, incepe sa mearga sacadat si in final se opreste.

Am observat ca pe turul de motorina pare a fi suprapresiune, pe cand pe retur, abia iese ceva. Nu am detectat aer in instalatie.

In urma discutiei telefonice cu pompagiul meu, el zice ca atata timp cat porneste la sfert, face toate turele... e putin probabil sa fie o defectiune mecanica la injectoare sau pompa.

Idei? Resuscitam un Volvo? :smile:

P.S.

Pentru cei care nu cunosc, este vorba despre motorizare 1.9td, 93cp, pompa rotativa... nu are calculator motor, egr sau alte balarii electronice. Fabricatie 1996.

Edited by Adi2727

Share this post


Link to post
Share on other sites

este lipsa alimentare ; alimenteaza-l direct dintr-o sticla cu motorina si daca asa merge cauta problema la filtru conducte daca nu este pompa care face ce nu trebuie;; schimba-l si treci pe bosch; lucas ii bun pana merge :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

ai incercat sa alimentezi pompa de motorina separat?

Daca ar fi fost din Immo,s ar fi oprit dupa max 5 secunde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Numai asta nu am incercat sa fac: sa pun sa straga din sticla sau ceva.

Pentru ca am vazut ca e motorina in filtru, chiar cu presiune.

Pompa de amorsare de pe filtru e tun si cand aerisesc la pompa de injectie, tasneste motorina normal... nu pare obstructie.

O sa incerc si treaba asta, daca mai pot. Poate are logica ei.

Edited by Adi2727

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua Adi,

unde ai pompa de alimentare?

Poate fi sita infundata la pompa de injectie sau supapa de dozaj intepenita ,sau cine stie ,uzura la capul hidraulic.

Sincer, trebuie verificata pompa de injectie

Iti recomand cu caldura sa suni la acest numar de telefon.

Locatie Ploiesti

0745767363

P.S.

Spune-mi daca o lasi putin,porneste din nou?

Am intalnit un defect,cand masina se oprea dupa mers normal (cca 10min) si nu repornea decat dupa 15 min de stationare.

Defectul a fost gasit la senzorul de la axul cu came(dupa ce cei de la service recomandau schimbarea injectoarelor si a pompei de injectie)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sal

Pompa de alimentare e in pompa de injectie, cea de amorsare e la/pe flitru de motorina.

Porneste oricand si ori de cate ori este nevoie. Nu are senzori din astia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sal,

Mai incearca si sufla pe retur cu o pompa de umflat pneuri,vezi cum se aude aerul in rezervor,

Sa nu fie returul infundat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe retur nu are cum sa mearga. Eventual desfacut turul de la filtru, chestie verificata deja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saptamana viitoare imi iau liber si sper/trebuie sa il resuscitez.

Cu loganele de la firma nu se mai poate, consuma de rupe. La mers normal, de Volvo, sub 9% nu am scos. :)

Cred ca o sa incep cu solenoidul de stop de pe pompa. De fapt, cu incarcatul bateriei. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dai bataie Adi, iti tin pumnii!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te-ai gandit sa nu ai apa in motorina?

Desi este "de ras" exista posibilitatea ca toba de esapament sa fie infundata (de un cartof, cu un mar, etc) Arunca o privire la ea.

Clapeta de acceleratie cum este? (stiu ca se numeste altfel la diesel dar tot aia cam face). Incearca sa o cureti. Nu cumva ai un debitmetru de aer intre filtrul de aer si motor? Daca da.....incearca sa scoti mufa debitmetrului d aer si dai o cheie. Poate asa o sa mearga!!! Succes!!!

Edited by zack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adi 1.5 dCi ? nu de alta dar mie imi lua cam 5 -6 in afara cand erau pe duca injectoarele :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adi 1.5 dCi ? nu de alta dar mie imi lua cam 5 -6 in afara cand erau pe duca injectoarele :D

Mda... Si mie, la vale, in 2400-2500 constant. :)

La deal (inspre casa), la fiecare depasire imi disparea autonomie de 12-14km. Asta, la 2 masini.

Multumesc de incurajari. trebuie sa rezolv cumva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai sus ti s-a spus sa sufli returul sa verifici daca e infundat sau nu, ai facut treaba asta? Daca crezi ca e greu scoate returul si porneste asa, cred ca o sa fie interesant. La motoarele diesel un retur infundat duce exact la problemele tale.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai sus ti s-a spus sa sufli returul sa verifici daca e infundat sau nu, ai facut treaba asta? Daca crezi ca e greu scoate returul si porneste asa, cred ca o sa fie interesant. La motoarele diesel un retur infundat duce exact la problemele tale.

O sa incerc si asta.

Merci

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa incerc si asta.

Merci

Ai incercat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai incercat?

Am verificat dar nu are treaba, nu e o obstructionat. Am desfacut de pe pompa si suflat cu gura :D , bolborosea.

Vreau sa zic ca am reusit sa o pornesc si tocmai am facut vreo 70km cu ea... dintre care 60km abia s-a tarat cu o grama' de fum dupa ea iar ultimii 10 a mers perfect, fara sa ma simt eu "vinovat" cu ceva.

La service era in concediu omul de baza iar pompagiul numai dupa cum a ascultat-o m-a trimis la mecanic, spunand ca nu are avans si trebuie verificata distributia.

O sa ii dau cheie mai incolo, sa vad cum merge, ca m-am mai laudat de vreo 2 ori ca am facut-o si a doua zi nu a pornit.

Oricum, maine verific si distributia.

Btw... E posibil sa sara, sa nu mai fie la punct? Sau e mit de service?

Share this post


Link to post
Share on other sites

DAca distributia ar fi sarita,iti dai seama ca nu mai pornea.Iar in cazul in care s a "deplasat" cureaua cu vreun dinte,motorul nu mai merge rotund.Eu cred ca la tine,problema vine de la immo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DAca distributia ar fi sarita,iti dai seama ca nu mai pornea.Iar in cazul in care s a "deplasat" cureaua cu vreun dinte,motorul nu mai merge rotund.Eu cred ca la tine,problema vine de la immo.

:dontknow:

Solenoidul de start/stop l-am anulat (i-am scos pastila)... fara nici un folos.

Asa mergea cand a pornit, cu toate sunetele posibile.

...60km mai incolo mergea, ceas. Ma duc sa-i dau o cheie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai mai adita,m-am tot uitat de olandez de cca vreo luna si ceva cand treceam spre firma'',chiar ma gandeam ce ai mai facut? il tot confundam cu solenza aia albastra parcata in fata :confused2: ,acum cateva zile,am schimbat si eu filtrele si termostatul,o diuza de injector si cam atat dar tot scotea fum,ulterior i am desfundat si egr-ul,si mergea ceas pana aseara cand m-am intors cu sotia de la ,,un florin'' i s-a oprit in mers o data ,turomettrul era pa la400 rpm,in fine abia azi cand am iesit d ela munca am descoperit fulia d e la arbore dusa iarasi. cea de anul trecut m-a tinut fix 1 an,sa vad cat ma tine asta acum am ajuns acasa dupa ce am schimbat-o.165 ron.Stii de atunci din seara ai acand i am scos mufa de la pompa de injhectie,si a mea scotea fum ,consuma mai mult,dar dupa ce am schimbat o diuza la un injector si curatat egr si termostat a inceput sa mearga normal,consum normal,fara fum.Imi facusem planul ca luna viitoare sa schimb bucsele de la bascula dar se pare ca aceasta cheltuiala in plus ma determina sa o mai las asa pe ,,elodia'',ba ca mai trebuie sa mai bag si freon'' asta nu ma costa mai nimic ca il bag eu''.Cat despre ce a spus pe aici lumea ce mi a atras atentia a fost,toba infundata.Am dat peste asa ceva la un benzinar w golf2,consuma de rupea a schimbat omu mai tot,pana i-a zis un meserias de catalizator si ala a fost infundat. Dar poate o sa-i dea de cap amicul ala al meu unde merg la el la service si imi fac eu treaba el nu are timp este prea solicitat,doar ma ajuta unde am nevoie,daca ai masina aici in buc poate va intalniti.iti dau eu nr lui. este un fost posesor de 440 1.7i.

mai mai adita,m-am tot uitat de olandez de cca vreo luna si ceva cand treceam spre firma'',chiar ma gandeam ce ai mai facut? il tot confundam cu solenza aia albastra parcata in fata :confused2: ,acum cateva zile,am schimbat si eu filtrele si termostatul,o diuza de injector si cam atat dar tot scotea fum,ulterior i am desfundat si egr-ul,si mergea ceas pana aseara cand m-am intors cu sotia de la ,,un florin'' i s-a oprit in mers o data ,turomettrul era pa la400 rpm,in fine abia azi cand am iesit d ela munca am descoperit fulia d e la arbore dusa iarasi. cea de anul trecut m-a tinut fix 1 an,sa vad cat ma tine asta acum am ajuns acasa dupa ce am schimbat-o.165 ron.Stii de atunci din seara ai acand i am scos mufa de la pompa de injhectie,si a mea scotea fum ,consuma mai mult,dar dupa ce am schimbat o diuza la un injector si curatat egr si termostat a inceput sa mearga normal,consum normal,fara fum.Imi facusem planul ca luna viitoare sa schimb bucsele de la bascula dar se pare ca aceasta cheltuiala in plus ma determina sa o mai las asa pe ,,elodia'',ba ca mai trebuie sa mai bag si freon'' asta nu ma costa mai nimic ca il bag eu''.Cat despre ce a spus pe aici lumea ce mi a atras atentia a fost,toba infundata.Am dat peste asa ceva la un benzinar w golf2,consuma de rupea a schimbat omu mai tot,pana i-a zis un meserias de catalizator si ala a fost infundat. Dar poate o sa-i dea de cap amicul ala al meu unde merg la el la service si imi fac eu treaba el nu are timp este prea solicitat,doar ma ajuta unde am nevoie,daca ai masina aici in buc poate va intalniti.iti dau eu nr lui. este un fost posesor de 440 1.7i.

cat despre pompa de alimentare noi nu avem pompa de joasa presiune in rezervor sub bancheta?'''

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

cat despre pompa de alimentare noi nu avem pompa de joasa presiune in rezervor sub bancheta?'''

Sal

Nu are pompa in rezervor... Auzi ceva de acolo? :smile:

Cand merge tot timpul intr-un fel, e mai usor sa iti dai seama dar cand merge ca in filmuletul de mai sus si cand perfect, fara pic de fum... ce sa mai zici?

Am mai facut 20 de kilometri si merge cum ar trebui.

Sa vedem maine... macar i-am mai facut o poza, splendoare hatchback. :D

post-169-0-34372700-1367257227_thumb.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

E de speriat, i-am mai dat o cheie mai inainte si merge ok. :)

O sa ma apuc sa o iau la purecat ca de cand a inceput sa faca figuri am umblat in o gramada de locuri si componente, pe care le-am lasat in stare de proivizorat.

Obligatoriu va trebui o igienizare profunda si o estetizare, ca arata in ultimul hal. A ruginit in 4 luni de parcare... ca voinicul din poveste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update:

Momentan e dificil de oprit.

Nu vine curent pe firul care alimenteaza solenoidul de start/stop de pe pompa de injectie. Astazi am incercat sa repun in drepturi solenoidul respectiv, care alimentat separat functioneaza dar legat la firul lui, ba. Cand e de oprit, numai cuplat intr-o viteza superioara.

Macar am scapat de problema functionarii defectuoase si de diagnosticurile din service: pompa de injectie, injectoare, chiulasa, motor, etc... restul se pot face, daca va exista dorinta.

Adevarul e ca la cum functiona in filmuletul ala... si cei mai de incredere mi-au dat scenarii din astea. Numai experienta m-a facut sa nu cedez; asa e cu injectia mecanica: la cea mai mica problema face ca trenu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut Adi,daca ai verificat returul si e ok,ssasss

scuze,netul

am vrut sa spun ca da,intradevar o cauza foarte plauzibila,poate fi catalizatorul infundat

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut Adi,daca ai verificat returul si e ok,ssasss

scuze,netul

am vrut sa spun ca da,intradevar o cauza foarte plauzibila,poate fi catalizatorul infundat

Sal Vio

Dupa estimarile mele, am folosit masina asta, in medie, la 60-70% din ce putea, in consecinta e putin probabil sa fie ceva infundat, mai ales ca le verific periodic. Respira bine. ;)

Momentan am depasit momentul "nu porneste" si sunt la momentul "nu se opreste" dar hopul cel mare a trecut.

Alt hop mai mare urmeaza, ca sunt multe altele de facut, ca sa iasa ceva macar decent din ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now