Flaviu

Simbol aprins

24 posts in this topic

Salut!

Am si o problema cu masina. Imi ramane aprins primul simbol din stanga sus. Am citit in cartea masinii si imi spune sa merg sa fac un tester.

Mesaj pe bord nu am,de turat se tureaza mai pot merge cu ea pana o duc la tester.

Sper sa nu fie dpf (curatat).

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adica ala galben care seamana cu un elicopter?

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adica asta ?! post-550-13652454847525_thumb.jpg

....si uite ce zice manualul de intretinere tahygy2a.jpg

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana sa verific mai pot merge cu ea?

Acelasi lucru am citit si eu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai dpf il infunzi mai repede, eu zic sa nu mergi. O sa-ti apara cat de curand si mesajul ca motorul e in protectie

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am dpf si pe deasupra sa infundat odata.

Mersi,merg luni la reprezentanta sa vad ce are.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Off topic

Doar 4 luni a tinut dpf-ul curatat la Od. Secuiesc? Cati km. ai facut de la curatare?

Ps: dupa ce rezolvi problema sa ne spui remediul.

Multumesc

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bai Turbo esti chiar carcotas :D

La fostul C30 al lui Nick a tinut curatarea DPF-ului o saptamana, asa ca 4 luni e mult :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sper sa nu fie dpf (curatat).

Off:

Cat ai platit curatarea lui?

On:

Cu nivelul de ulei cum stai?

Share this post


Link to post
Share on other sites

400 lei a costat curatarea, cu 2 ani garantie.

Suspect este faptul ca o reprezentanta Volvo a trimis filtrul la spalat.

Are un topic deschis referitor la spalare

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dinoco

Nu e singura, mai sunt si altele.

@Flaviu

Daca din nou ai probleme cu DPF (ceea ce nu m-ar mira, judecand dupa optiunea de acum 4 luni), 'DE ANULAT' scrie pe el.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Flaviu

Daca din nou ai probleme cu DPF (ceea ce nu m-ar mira, judecand dupa optiunea de acum 4 luni), 'DE ANULAT' scrie pe el.

De inlocuit mai bine...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau curatat corect .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filtru e ok.

Problema e furtun tubulaturi admisie intre teava de metal si galeria de plastic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca ai acel furtun spart, pierzi presiune de turbo si se infunda DPF-ul, nu ai nevoie decat de 100km pt a infunda filtrul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact acelasi lucru au spus si la volvo.

Daca motorul era plin de ulei trebuie completat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca motorul e plin de ulei este putin important, conteaza ce arata joja, daca pe joja esti la minim sau mai putin atunci trebuie completat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum e nivelul pe joja?

Edited by serge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina a ramas la reprezentanta pt a schimba furtunul,maine o sa verific uleiul.

PT DOMNUL BOGDAN O INTREBARE.

Am ceva sanse in a face rost de programul tester volvo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Il are :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Flaviu, tu verifica nivelul uleiului . Programul de diagnoza se numeste VIDA si il gasesti, este la un click distanta .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now