danny_r_boy

Costuri pentru schimb filtre...

38 posts in this topic

cojocaru27 : Spune-mi te rog ce service Bosch Car exista in Bucuresti si daca ati mai facut vreao revizie la service-ul respectiv. Nu as vrea sa ma duc nici la un service nerecomandat, adica unde nu a mai fost nimeni inainte. Atentionarea din bord nu este o eroare este pur si simplu un mesaj de atentionare ca nu am facut revizia. Deci cei de acolo ar trebui sa reseteze mesajul respectiv sau sa-l stearga nu stiu exact care e procedura. Dinou nu as vrea sa ma duc si sa-mi lege masina la un calculator cu un soft altul decat cel pentru volvo si sa ma trezesc ca imi strica computerul de bord. Sa nu sar din lac in put, asta mi-e frica.

Daca a mai fost cineva si-mi poate recomanda un astfel de service as fi recunoscator.

Spene-ai ca te-a costat in jur de 500-600 de lei? asta cu tot cu filtre? la ce service? si ce masina ai, ce motorizare?

mersi.

Iata un citat din posturile anterioare, discutia e mai lunga si am fost chiar explicit, doar dintr-un singur post puteai sa tragi concluzia ca eu caut un service Bosch oarecare.

Oricum nu m-am suparat si nici nu aveam cum sa ma supar pe tine Horia, m-ai ajutat destul pana acum si nu puteam sa ma supar doar pe un post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze tocmai te-am confundat cu Godfather - Horia pe numele lui.

Oricum nu am de ce sa ma supar pe un membru Volvo club, doar ca nu citisei toate replicile mele caci ai fi vazut de ce intrebam cu disperare de un service Bosch.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut la toti !

Sunt nou aici pe forum. Am si eu un V50 din 2005, 2.0 D. Am facut schimbul de ulei dar cei de la service nu stiu sa-mi scoata mesajul din bord care ma atentioneaza ca trebuie sa fac verificarea.

Stie cineva cum se reseteaza? Va rog sa imi spuneti si mie.

Va multumesc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fix in situatia asta nu vreau eu sa ajung. Din pacate cred ca trebuie sa mergi la o reprezentanta volvo cred ca doar acolo poti sa scoti mesajul ala.

La ce service ai facut schimbul?

sa inteleg ca ei nu aveau aparatura computerizata?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut la toti !

Sunt nou aici pe forum. Am si eu un V50 din 2005, 2.0 D. Am facut schimbul de ulei dar cei de la service nu stiu sa-mi scoata mesajul din bord care ma atentioneaza ca trebuie sa fac verificarea.

Stie cineva cum se reseteaza? Va rog sa imi spuneti si mie.

Va multumesc !

Incearca http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,33.0.html , la mine a functionat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut la toti !

Sunt nou aici pe forum. Am si eu un V50 din 2005, 2.0 D. Am facut schimbul de ulei dar cei de la service nu stiu sa-mi scoata mesajul din bord care ma atentioneaza ca trebuie sa fac verificarea.

Stie cineva cum se reseteaza? Va rog sa imi spuneti si mie.

Va multumesc !

Iata cum a mers la mine, caci vad ca avem acelasi model:

Daca ai la km partiali T1/T2 asigura-te ca esti pe T1 si ca ai ceva km(NU 0!). Pune cheia in pozitia I si tine apasat butonul de resetare a km partiali. Cand se reseteaza(0 km) roteste cheia in pozitia II tinand apasat continuu butonul de reset km. Dupa cateva secunde triunghiul de avertizare va pulsa. Pune cheia pe zero si da drumul butonului de reset km. Scoate cheia. Avertizorul de service pulseaza in continuare. Reintrodu cheia si porneste motorul. Avertizarea de revizie a disparut.

Succes! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

HU711/51X FILTRU ULEI 31.09

PU1018X FILTRU COMBUSTIBIL 67.23

C28110 FILTRU AER  37.82

CUK2440 FILTRU POLEN 71.43

Salutare! Am si yo un S40 din oct 2005(model 2006) luat de curand si asa vrea sa-i schimb uleiul si filtrele.Problema este k la service-urile la care am fost mi s-a spus k as avea ba 2 ba 3 filtre de aer(inclusiv ala de polen).Acum nu stiu ce sa cred, k am vazut aici doar 2(filtru aer motor si filtru habitaclu).Dak sunteti dispusi sa ma lamuriti si pe mine cate filtre ar trebui sa am pe masina ...v-as ramane dator  :beertogether: :beertogether: :beertogether: :beertogether: :beertogether:.Multumesc!  :77:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai DOUA filtre... unul de aer si unul de polen (cel de polen e in dreapta pedalei de acceleratie).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai DOUA filtre... unul de aer si unul de polen (cel de polen e in dreapta pedalei de acceleratie).

Multumesc!!! :occasion14:

Iata cum a mers la mine, caci vad ca avem acelasi model:

Daca ai la km partiali T1/T2 asigura-te ca esti pe T1 si ca ai ceva km(NU 0!). Pune cheia in pozitia I si tine apasat butonul de resetare a km partiali. Cand se reseteaza(0 km) roteste cheia in pozitia II tinand apasat continuu butonul de reset km. Dupa cateva secunde triunghiul de avertizare va pulsa. Pune cheia pe zero si da drumul butonului de reset km. Scoate cheia. Avertizorul de service pulseaza in continuare. Reintrodu cheia si porneste motorul. Avertizarea de revizie a disparut.

Succes! ;)

Si ink o  intrebare...in cazul in care cei de la service nu pot(nu stiu, nu vor, etc) sa-mi reseteze avertizarea de revizie iar yo resetez k in cazul de mai sus...sunt curios...calculatoru ma mai avertizeaza peste 20 mii/km k tre sa fac din nou schimbul sau tre sa-mi aduc yo aminte de treaba asta???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te avertieaza peste fix 20.000 Km! De cand resetezi. 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

depinde de unde cumperi filtrele.de ex eu am pe cineva care imi aduce direct din fabrica mahle din austria.filtrele sunt knecht-mahle,cele mai bune.

filtru ulei 1,3E,in romania 39lei

filtru aer 1,5E,in romania 40lei

filtru polen 3,5E in romania 80lei

ca sa vedeti ce adaos au ai nostrii

cel de motorina nu se face in austria.

inainte am avut focus 2 1,6tdci,acelasi de pe volvo 1,6D.si am primit 2 plase de filtre:mai am 15 de ulei,4 polen carbon,1 aer.cele de ulei nu se potrivesc la 2d,la cel de polen inaltime,latime identica lungime difera cu 4mm.cele de motorina total diferite.

posibil sa le vand la focusisti alea,sau la cei cu 1,6d

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar vorbeam cu cineva de la renault si imi spunea ca farul de la noul SUV de la dacia costa 20 euro. De comercializat va fi comercializat la un pret de 10 ori mai mare. Asta nu inseamna ca cine vinde faruri scoate diferenta pana la 200. Asa si cu filtrele. E drept ca in romania adaosurile sunt mari (in parte justificat de costul cu transportul, rulajul mic)dar totusi mi-e greu sa cred ca cineva ar cumpara un filtru cu 3,5E si l-ar da cu 80 ron.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ala i pretul cu care iasa din fabrica...cred.

posibil sa fie pretul de productie?nu stiu.oricum tot de acolo imi iau si pt motorul 2d

oricum toate firmele de piese aduc de la depozite produsele.si depozitele cumpara la kill,asa ca depozitele castiga mult nu firmele de piese.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now