Posted 11 Apr 2013 · Report post Buna ziua, Sunt posesorul unui volvo v40 2003 1.9 diesel 115 cp si am o problema mare. Masina se opreste in mers, asta mai nou doar cand se incalzeste afara. Am schimbat injectoarele, EGR, turbo, sensor pompa de inalta presiune, bujii, chiuloasa, filtre si tot face asa. Dupa ce se opreste din mers se dezamorseaza si pentru a o reporni trebuie sa amorsez de la "grenada" de langa filtru de motorina. Un sfat sau daca cineva a patit la fel ce a schimbat. Va multumesc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Apr 2013 · Report post Vezi sa nu ai pe undeva pe furtunul de joase bule de aer, sau un furtun desprins / perforat... Daca se dezamorseaza, problema e intre pompa / filtru si rezervor. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Apr 2013 · Report post Salut, cum a inceput totul?De ce ai schimbat toate piesele alea? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Apr 2013 · Report post Mi-au fost curatate furtunurile cu aer comprimat...si nu exista furtunuri sparte sau fisurate Nu avem mecanici priceputi pt volvo din pacate !!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Apr 2013 · Report post O diagnoza ai facut?Daca nu,ai lista. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Apr 2013 · Report post Actualizare... Am fost cu masina in service vineri..si mecanicu imi spunea ca poate senzoru de pe rampa de motorina...a curatat un pic senzoru un pic se spray de contacte...vineri am forjat masina la fel si in decursul zilei de azi..plecari de pe loc, forjari si nici o simptoma cum ca ar face cv...sapt viitoare merg la tester din nou sa vedem parametri. Va tin la curent..multumesc pentru ajutor deocamdata Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Apr 2013 · Report post Fiind vorba de un motor de Renault nu ai nevoie decat de un mecanic bun de Renault . Mai mult ca sigur este de la un gunoi din rezervor care infunda sorbul.Asta daca sigur se dezamorseaza instalatia dupa ce se opreste motorul . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Apr 2013 · Report post Sa nu o laud prea devreme dar masina merge foarte bine si nu a mai facut probleme. A fost doar curatat senzoru de pe rampa de motorina cu spay de contacte. Posibil sa fi schimbat multe piese doar din cauza mecanicilor "prea buni" care ii avem in romania Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Apr 2013 · Report post Pai daca la diagnoza ti-a dat cod pe rampa comuna este posibil sa fie o problema de senzor presiune rampa, totusi aceste cazuri sunt izolate, eu nu am intalnit nici macar un caz de contact imperfect la senzorul de presiune rampa comuna, adica este destul de sus montat senzorul ca sa nu apara astfel de probleme . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Apr 2013 · Report post Nu este vorba de impact.. pe tester mi-a dat presiune motorina scazuta si senzorul de pe pompa de presiune este deja schimbat si am mers mai departe si era senzorul de pe rampa de motorina. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 May 2013 · Report post Ce senzor ai tu pe pompa de presiune ? Cred ca ai vrut sa spui regulatorul de presiune de pe pompa de inalta . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jan 2014 · Report post Totul s-a rezolvat fiind senzorul de pe rampa de motorina care duce la injectoare! Share this post Link to post Share on other sites