Ionutz Tzaque

se subtureaza

14 posts in this topic

Salutare tuturor!sunt fericitul posesor al uni volvo v40 din 98,spun fericitul pentru ca masina asta imi ofera comfortul si siguratnta pe care nu am gasit-o la alte masini,

in fine ,am si eu mai multe probleme,una dintre ele ar fi ca motorul se subtureaza.

la pornire merge perfec nu se aude nici un fel de troncanit ,nu tremura,dar dupa ce parcurg circa 15-20 de km imi taie acceleratia si se duce undeva la 500 de rotatii,iar in momentul in care mi-se intampla toata treaba ,apa din vasul de expansiune dispare,dar daca ii desfac capacul revine!

am schimbat motorasul pas cu pas dar nimic.

am uitat am BENZINA si GPL pe ea o fi din cauza asta?

VA ROG MULT DE TOT CARE PUTETI SA MA AJUTATI CU UN SFAT MI-AR FI DE MARE FOLOS!!!!

Edited by Ionutz Tzaque
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

la-am schimbat practi cu totul

garnitura m-am uitat dar nu vad nici un fel de scurgeri!ar trebuii?

este vorba de motorasul de relanti

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

uleiul e ok .in vasul de expansiune parca se face vid.cand desfac capacul fasaie tare

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

maine am sa verific si treaba asta,dar acesta sa fie motivul pentru care se subtureaza?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia vezi tu si senzorul de sub clapeta daca e in regula... pe un tester ai pus-o ?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar daca nu barboteaza ce as mai putea sa-i mai fac

urmeaza sa o pun si pe tester

cat despre senzor nu stiu ce sa zic

am verificat acum vasul de expansiune si nu barboteaza dar miroase a esapament

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa fie garnitura trebuie sa se faca presiune mare pe furtune adica sa stea beton sa nu poti sa le strangi si sa iti vomite apa afara din cauza presiunii foarte mari adica iti baga compresia din motor pe furtune direct in vasul de expansiune urmand ca sa iti fisureze busonul apoi vasul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da intradevar e presiune mare pe furtunul ce vine din motor in radiator.nu il pot strange in mana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde ce comunicare a produs fisura.

Tu unde zici că pleacă lichidul din vas?

il da pe la buson sau pe la un furtun care nu are strans foarte tare colierul sau la radiator

da intradevar e presiune mare pe furtunul ce vine din motor in radiator.nu il pot strange in mana

E garnitura, sa te uiti daca ai funingine pe gura de la buson putina negreala.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

am sa ma uit maine si am sa revin

VA MULTUMESC MULT DE TOT

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

am revenit,intradevar garnitura de chiulasa era coapta si am schimbat-o

motorul merge perfect ,dar apa imi urca foarte repede iar radiatorul se incalzeste doar pe partea de sus si de jos

sa fie termostatul blocat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

sta la 90grade

daca depaseste poate fi radiator infundat sau termostat blocat .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

furtunul care iese din motor unde este termostatul trebuie sa friga dintr-un capat in altul pana in radiator iar celalat mai putin .La temperatura asta de 13 grade afara .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now