Sign in to follow this  
Followers 0
liviu2006

probleme cu racirea la un volvo v40 1.8 benzina

4 posts in this topic

Buna ziua! tuturor membrilor acestui club.

Sunt un nou membru si un nou posesor al unui volvo v40 1.8 benzina , an fabricatie 1998. Masina am adus-o eu din Olanda , iar de cateva zile am observat ca am probleme cu racirea , mai exact indicatorul aparatului de bord ce indica temperatura apei imi urca pana la limita cu rosu , dar nu mi-a fiert si nici nu a ajuns sa se aprinda becul. Primul lucru pe care l-am facut a fost sa dau jos termostatul si sa incerc fara el , dar am constatat ca se intampla acelasi lucru.

La indicatiile mai multor prieteni am desfacut furtunul care duce de la motor (termostat) la radiator si am constatat cu stupoare ca desi l-am desfacut cu motorul pornit si fara termostat nu imi vine apa pe acel furtun , cred ca pompa de apa ar fi trebuit sa impinga apa pentru asi face circuitul??!!?? poate sa fie pompa de apa dusa? .......sau ce cauza ar mai putea fi?

P.S Pana sa demontez termostatul am verificat si radiatorul si furtunul care merge din radiator in motor , dar erau reci , cu toate ca termocupla imi pornea.

Va multumesc!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua!

Din ce spui poate fi pompa .Sonda de ceas apa treb sa fie pe bloc motor de principiu si iti citeste temp lichidului ce se incalzeste in motor.Posibil sa nu mai ai lichid de racire suficient de multa vreme si acum sa fi vazut ca ai probleme cu temperatura. ori radiator infundat partial.

Ca sa vezi ca iti lucreaza pompa ar treb sa tii strins cu mina furtunul de tur ,(dupa pompa) si cineva sa iti faca mici accelerari incit sa vezi daca lichidul impins de pompa iti dilata furtunul , sa simti la mina.

Daca tot ai cumparat ,cred de curind ,masina ar trebui sa ii faci o mica inspectie asa pe indelete sa vezi ce si cum.La ce an este masina sigur trebuie bibilita sa stii in ce mergi si pe ce te bazezi ca ,deh!

Edited by V50Saphir
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca acul urca la rosu, dar lichidul este rece, s-ar putea sa fie de vina senzorul de temperatura al apei, fixat pe motor, cum te uiti la motor, in partea dreapta, cumva deasupra prinderii cutiei de viteza.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

o sa verific si aspectul acesta. De verificat o sa ma ocup cat de repede , oricum mi-am comandat si chitul de distributie care contine si pompa de apa.

Multumesc pentru raspunsuri ! si o sa revin cu raspunsul dupa ce o sa gasesc defectiunea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0