Alexandru Marius

Schimb distributie S40 din 2005

21 posts in this topic

Saptamana trecuta am implinit cu masina 180.000KM, asa ca m am apucat de cumparat ulei, distributie, fitre............ . Distributia am luat o Contitech (curea Contitech si role Ina), pompa de apa Hepu, uleiul l am luat la sfatuirea mecanicului si cu ajutorul vostru am ales varianta cea mai buna zic eu (Mobil 1 Super 3000 5W-30 XE) din ce am inteles de la mecanic, uleiul asta reduce depunerile de calamina, lichid de frana Febi, iar filtrele, ulei, motorina, aer, polen sunt MANN. In dimineata asta am dus masina la mecanic pentru a face revizia si am ramas putin uimit sa vad ca toate filtrele care le aveam pe ea erau Ford, iar distributia era Gates cu role Ina. Inainte sa plec mecanicul mi a spus ca trebuie sa schimb si kitul de la cureaua cu caneluri si bieletele de suspensie pe fata. Pana acum, la ceea ce am facut la masina cu tot cu mana de lucru ma costat 1500 lei, cam mutl cand ii dai pe toti odata :))), dar s a rezolvat. Mai am un hop si gata. Bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

fordul nu face filtre.

de exemplu : am avut un filtru de ulei original ford(asa scrie pe cutie) ramas prin sertar.am cumparat knecht mahle toate filtrele si le am luat cele 2 de ulei sa le compar.erau identice doar ca pe cel original ford nu scria mahle ci doar made in austria.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Alexandru M ....Mult este putin spus .O fi lucrat la vreo reprezentanta si .. :smile:

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana acum, la ceea ce am facut la masina cu tot cu mana de lucru ma costat 1500 lei, cam mutl cand ii dai pe toti odata :smile:

Să dea Mr. Jesus să dăm toată viața bani doar pe distribuții, filtre și consumabile uzuale... :) N-ar fi o problemă. Mai rău e când deschidem câte un topic care conține cuvintele "Nu pornește". Brrr... Mi se și ridică părul pe mână.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La ce mecanic ai fost frate, este bun ca si eu am nevoie de schimb kit distributie si caut un mecanic meserias care a mai schimbat la volvo. Da-mi si mie nr. de telefon sau adresa ceva de la el. Piesele le-ai cumparat de la el sau de la alte firme, ca ma intereseaza si piesele. Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

fordul nu face filtre.

de exemplu : am avut un filtru de ulei original ford(asa scrie pe cutie) ramas prin sertar.am cumparat knecht mahle toate filtrele si le am luat cele 2 de ulei sa le compar.erau identice doar ca pe cel original ford nu scria mahle ci doar made in austria.

Cred ca nu m am exprimat eu cum trebuie, nu ma refeream la faptul ca sunt facute de ford, ci ca erau facut pentru ford din moment ce aveam emblema pe ele. cum si pe cutia de la rola de intindere pentru cureaua de la agregate scria ca era pentru marcile BMW, FORD, CITROEN, dar nu si VOLVO.

La ce mecanic ai fost frate, este bun ca si eu am nevoie de schimb kit distributie si caut un mecanic meserias care a mai schimbat la volvo. Da-mi si mie nr. de telefon sau adresa ceva de la el. Piesele le-ai cumparat de la el sau de la alte firme, ca ma intereseaza si piesele. Multumesc.

Ai PM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

era emblema ford pe elementul filtrant?aici ma refer la filtre?ca si eu am f ulei original in cutie alba albastru si scrie in franceza :piesa de origine ford.dar cum ziceam mai sus este filtru mahle fara inscriptia mahle.atat.la fel cred si pe restu...doar pe cutii scrie ford dar nu si pe piesa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe unele scrie Ford...nu ca ar avea vreo importanta.

post-2866-0-94857400-1366609521_thumb.jp

Edited by huff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si de fapt e UFI SOFIMA made in China :))

Samsung Galaxy S on JellyBean

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unde ai facut distributia? Am si eu nevoie de un service pt distributie. Multumesc

La ce mecanic ai fost frate, este bun ca si eu am nevoie de schimb kit distributie si caut un mecanic meserias care a mai schimbat la volvo. Da-mi si mie nr. de telefon sau adresa ceva de la el. Piesele le-ai cumparat de la el sau de la alte firme, ca ma intereseaza si piesele. Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu inteleg de ce foloseste lumea Conti cand originalul este Dayco .

Share this post


Link to post
Share on other sites

da e dayco la Volvo vw si altele ala cu Teflon

la vw aleea mai vechi originale au fost conti

eu pe v am avut ina si scria si Volvo pe el

e balamuc :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact iar teflonul ala face toata diferenta, un Conti nu va tine niciodata cat un Dayco cu Teflon .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact iar teflonul ala face toata diferenta, un Conti nu va tine niciodata cat un Dayco cu Teflon .

Doar sa nu fie ca oalele acelea de gatit de la teleshopping care se lauda cu teflon si cica nu se zgarie, pana cand faci prima clatita pe ea :lol:

Glumesc desigur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact iar teflonul ala face toata diferenta, un Conti nu va tine niciodata cat un Dayco cu Teflon .

am prins si kit skf ;cureaua era cu Teflon

rebranduit era made in Italy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am un V50 / 2010 tip motor D4164T, 155.000 Km

Va rog sa ma suportati cu niste intrebari :

1. La citi Km trebuie sa schimb distributia ? 160.000 cit zice Primus, 120.000 (!) cit zice GI Euroserv., 240.000 VIDA, etc.

2. Odata cu distributia trebuie sa schimb si pompa de apa ?

Va multumesc frumos,

Dan Pasarin

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Recomand la cat mai putin din cele 3, in definitiv nu costa o avere si in cati ani vei face tu km aia... macar sa-i faci cu liniste'n suflet. Mai ales daca km aia ii faci mai mult in oras.

2. Unii dau garantie la lucrare doar cu schimbarea pompei de apa. Primus zice ca nu e nevoie sa o schimbi mai devreme de 150.000km (de obicei se schimba la a doua distributie). Alegerea e a ta.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc foarte mult pentru sfaturi / explicatii.

Cind voi aduna banii am sa te contactez pentru un kit OEM, pompa si ce mi-or mai spune cei de la GI Euroservice, pentru ca intentionez sa fac lucrarea cu ei. Oferta lor cu piese procurate de ei este = 1.140 lei (inlocuire distributie cu pompa apa, simeringuri, antigel si manopera), dar imi asum diferenta pentru piese mai bune.

La Primus mi-au facut o factura proforma din care n-am inteles ce-s toate alea (nu pentru ca-i scris in engleza) :

- BELT 212.75 lei +TVA

- BELT TENSIONER 387.51

- TOOTH BELT KIT 1090.00

............................

- Inlocuire curea distributie ( Kit + auxil ) 442.00 +TVA

Multumesc inca o data,

Dan Pasarin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai Primus ti-a facut oferta pt. kit distributie complet (Tooth belt kit - contine curea distributie + rola ghidaj + rola intinzatoare) si pentru cureaua de auxiliare + intinzator.

La mine (informativ) ar fi cam asa (daca tot ai pus ceva preturi)

- BELT 160RON (TVA INCLUS)

- BELT TENSIONER 360RON (TVA INCLUS)

- TOOTH BELT KIT 720RON (TVA INCLUS)

Total - 1240RON

Vorbim de ACELEASI PIESE pe care ti le-a ofertat Primus...

GiEuroservice cu siguranta nu ti-au pus in total si cureaua de auxiliare + intinzator.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc !

Buna treaba asta cu forum-ul !!!

Dan Pasarin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now