Sergiu s60

problema la acceleratie

17 posts in this topic

Buna tuturor,

sunt un nou posesor de volvo s60 2.0t benzina,din anul 2004 cu cutie automata,

am citit si eu mai multe pagini pe forum dar nu am gasit un raspuns concret la problema mea,care ar fi:

masina porneste sta la relanti dar in momentul in care accelerez mi se opreste motorul,acum am patit-o pentru prima oara si nu stiu de unde sa incep sa caut solutia...

v-as fi recunoscator pentru niste sfaturi

va multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Clapeta de acceleraţie i-ai curaţat-o vreodată?

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am masina de aprox o luna, mi ai putea explica unde gasesc clapeta si cum sa o curat??

iti multumesc frumos de sfat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uita-te la nr.6,aceea este clapeta si se curata dand jos admisia .Este ceva de munca si de murdarit (foloseste manusi chirurgicale),se curata cu orice spray de curatat carburatoare pret de la 20 ron in sus.Spor la treaba :)

post-4299-0-89916300-1366154913_thumb.jp

http://www.volvopartswebstore.com/showAssembly.aspx?ukey_product=8412735&ukey_assembly=242255&ukey_make=865&ukey_model=12009&ukey_driveline=453&ukey_trimlevel=0&modelYear=2004

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uita-te la nr.6,aceea este clapeta si se curata dand jos admisia .Este ceva de munca si de murdarit (foloseste manusi chirurgicale),se curata cu orice spray de curatat carburatoare pret de la 20 ron in sus.Spor la treaba :smile:

post-4299-0-89916300-1366154913_thumb.jp

http://www.volvopart...&modelYear=2004

Se poate curata si fara sa dai jos admisia, este putin mai grau dar mult mai rapid. Trebuie desfacute cele 4 suruburi care tin corpul clapetei de galeria de admisie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine la T6 ,mai multe furtunase si mai multe mufe a durat apoximativ 3 ore (pentru prima data) .Iti mai trebuie si un tub de silicon pt. temperatura in loc ge garnitura,sau poti da peste pe ambele parti ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

iti recomand sa folosesti aceeasi garnitura, fara silicon. Merge fara probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar pt 25 de ron ,esti mai sigur de lucrare!Se recomanda pt. o etanseitate mai ridicata,la mecanica orice este imprevizibil,poate este ciupita,sau o ciupeste din greseala si ea oricum este deformata din cauza amprentei.Mai nasol este cand ai desfacut si vz. ca nu ai ce-ti trebuie si la magazin este inchis,sau departe :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sergiu, ai cumva eroare in bord ? Ceva legat de cutia de viteze ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

va multumesc frumos pentru sfaturi toate sunt foarte utile...

dar am fost azi la service si in final au descoperit ca este pompa de benzina din rezervor...

va tin la curent cu ce mai zic mecanicii...

@Sergiu, ai cumva eroare in bord ? Ceva legat de cutia de viteze ?

nu Bogdi nu imi apare...ms frumos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu ce tester a facut diagnoza? Este prima data cand aud pe pompa de benzina defecta la S60

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cati km arata masina? Oricum,vorba lui Ionut.....Curios!

Cumva ai luat masina de la Cluj?

Edited by Vita_Fresh

Share this post


Link to post
Share on other sites

da,am luato de la cj si imi arata pe bord 223000km...

de unde stiai masina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avea număr CNT?

;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

da da ... aia e :smile:

de ce?

Edited by Sergiu s60
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now