Sign in to follow this  
Followers 0
iontf

probleme dupa schimbarea cauciucurilor de iarna

13 posts in this topic

am schimbat cauciucurile de doua saptamani si nu-mi place deloc cum se comporta masina, parca are un recul directia, am senzatia ca nu raspunde imediat cand misc volanul, eu nu am avut pana acum decat masini cu cauciucuri subtiri, se poate sa fie de la suprafata mare de contact al cauciucului sau .... va rog sa ma ajutati cu niste pareri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce dimensiuni sunt anvelopele?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Dupa parerea mea, ar trebui primul lucru sa verifici daca anvelopele nu lovesc contra-aripile la bracaj maxim, pe sol, nu pe rampa.

Al doilea lucru sa verifici daca nu cumva amortizoarele / aparatoarele lor ating roata.

Daca ambele de sus sunt OK, atunci poate ca este doar efectul suprafetei mai mari de contact - am experimentat si eu asta, trecand de la anvelope 215 la 235.

Edited by maverick

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic ca este de vina presiunea din pneuri. Eu am simtit diferenta de la 2,2 cat o aveam inainte...la 2,6 cat este acum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic ca este de vina presiunea din pneuri. Eu am simtit diferenta de la 2,2 cat o aveam inainte...la 2,6 cat este acum.

De ce ai pus 2.6?

Eu la cealalta masina am 1.2 si parca ar merge mai putin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce ai pus 2.6?

Eu la cealalta masina am 1.2 si parca ar merge mai putin...

1,2 ?! pai pe usita rezervorului (sau pe o usa) sunt scrise valorile MINIME, si sigur nu vei gasi mai putin de 2,2, pt. masina goala si cu viteze mici... Du-te la vulcanizare si intreaba un nene de acolo, sa-ti povesteasca din experienta lui...

Masina mea trebuie sa aiba 2,7 cand e incarcata si la viteze peste 160km/h...

Edited by ovidiu xc 70

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.6 bate mult pea tare in articulatie si simti denivelarile ca si cum ai articulatia varza..Un 2.2 este suficient ,pt 5 pasageri,asta pe talon de 45.La 1.2 trage masina mai greu,consum mai mare,aderenta mai putina.

Edited by Salman

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.2 trage masina mai greu,consum mai mare,aderenta mai putina.

Serios? :smile:

Sa nu se inteleaga gresit. La volvo am 2.1 cu azot.

La cealalta (4x4) am 1.2

Edited by Roskat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu si la xc90 si la s80 am bagat 2.6 . Ca impresii...stau mult mai bine pe curbe, trag ca nebunele. La xc90 cu 2.2 simteam gropile mai tare...cu 2.6 parca preiau altfel amortizoarele. La s80 avand jantele de 18'' si talon de 40....bag presiune pentru a proteja si jantele cand iau gropi mai mari. La presiuni sub 1,6 deja incepe uzura pe lateralul cauciucului si din cate stiu eu se poate ca la o curba luata mai sportiv sa sara cauciucul de pe janta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu la 1-2 persoane si masina goala bag 2.2 pe toate iar cand sunt incarcat 4 si bagaje 2.4 pe toate.asta la anvelopele standard

Edited by thor4ever
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceau.

Verifica daca pe contraaripa ai urme de frecat. Eu la S 80 am avut aceeasi problema cand bracam maxim. De vina au fost limitatoarele - erau pt dimensiuni 215 si le-am inlocuit cu altele pt dimensiunea de 225 si nu mai freaca.Eu in amvelope am presiune aer 2.2.

Edited by cristiann

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa terminam cu off-topicul legat de ce presiune avem in roti - este topic special pentru asta - sa asteptam ca virgula colegul sa ne dea dimensiunile anvelopelor si il putem atunci sfatui de presiune.

Presiunea cu care mergem fiecare are topic dedicat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am constatat ca mi-a imperecheat gresit cauciucurile, si erau si la limita uzurii, drept urmare am cumpart azi 4 cauciucuri (erau in oferta la Metro-Bridgestone195/65r15-266lei bucata) maine le schimb si va dau de stire.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0