alexpopeystar68

Vinerea blestemata

44 posts in this topic

Aseara, cam la o ora dupa sosirea de la Penny, am mutat masina intrun loc

unde e umbra aproape toata ziua; cand m-am intors am vazut pete de ulei

in locul unde a stat ... din vinerea trecuta(16 Apr.) am mai vazut de doua ori alte pete

in locul unde a fost parcata, dar nu le-am dat atentie, mi-am zis ca nu sunt de

la masina mea, acum o luna cand am schimbat uleiul si filtrele, fiind pe elevator

m-am uitat sub motor si masina era curata, far pic de ulei ... aseara , dupa

numai o ora era o pata (peste altele mai vechi) cat o farfurie, deci scurgerea

e mare; vineri, 16 Apr. am dat masina, la Penny, sa se faca plimbari cu ea,

blestemata sa-mi fie mana cu care am dat cheia - va amintiti baieti? mi s-a parut

curios ca dupa plimbare ati ridicat capota sa vedeti ce s-a intamplat si m-ati

chemat sa-mi aratati joja iesita de-o palma si ulei imprastiat pe motor, iar explicatia

voastra a fost ca e infundat epuratorul de ulei ... nici vorba de asa ceva, in cateva

minute cat a-ti plimbat-o nu se putea face o presiune de ulei asa de mare, incat sa

arunce ulei pe la joja, mai ales ca sistemul de racire merge bine, ventilatorul intra

cand e comandat ... explicatia e simpla : masina a primit o lovitura puternica in carter

si uleiul a fost aruncat cu viteza in sus, a scos joja si s-a imprastiat ... in mod sigur,

ori s-a fisurat carterul, ori a fost dislocat ... eram fericit, aveam o masina, un T4 destul

de bun (pentru mine), acum ma duc la Gieuroservice sa vad ce e sub masina ...

oricum, va multumesc baieti, m-ati eliminat, nici nu stiu cum si ce sa fac, asta pentru

ca nu am si nu o sa mai am suficienti bani pentru treaba asta, de fapt nici nu stiu daca

mai merita reparata, cei de la Gieuroservice imi vor spune ... Va doresc numai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pff..imi pare sincer rau!dar poare nu e dracu asa drac...sa ne tii la curent cu ce se mai rezolva(sau nu).Pacat!Dar cumva..mi=e greu sa cred ca a reusit cineva sa iti loveasca asa tare carterul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi pare rau nenea Popeye de ce aud dar cu siguranta masina ta are o problema, T4 are obiceiul sa arunce joja in sus atunci cand este PCV-ul blocat.

Nu cred ca ti-a lovit nimeni baia de ulei, daca lovea baia de ulei ramaneai fara ulei si GAME OVER .

Aruncarea jojei in sus este problema la T4 .

http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=92528

http://www.volvotuning.net/topic/1397-couple-of-issues-2001-t4/

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce e carterul? nu radeti, dar nu stiu.

Daca era sa fie lovita baia de ulei, in mod sigur ramaneai fara ulei pana vinerea asta. in plus se poate vedea daca baia a fost sau nu lovita. Desi pe drum drept , cum este soseaua Buc Noi nu ai unde sa lovesti baia.

Fa ceva poze la ce gasesti sub masina sa vada si ochiu' nostru.

P.S nu trebe neaparat sa mergi la service sa vezi ce are masina, poti apela cu incredere la unii specialisti de pe forum. piesa sa nu coste foarte mult ca in rest te putem ajuta cu schimbatul fara sa dai dai juma din pensie(cat banuiesc ca ai da la service)!

Tine-ne la curent si daca ai nevoie de ajutor da un tzar. 0756.097.984

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi pare rau sa aud asta. Nici eu nu cred ca este vorba de o lovitura. Alex....sunt fiare. Oricand si orice masina te poate lasa in drum. Vezi ca iti dau un pm.

ps: Roaga-te sa fie baia de ulei!!! Aia se SUDEAZA !!! E cea mai ieftina varianta Alex. Bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se spune ca masina si femeia NU SE IMPRUMUTA PUNCT.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.Tehnic vorbind , oricat de tare ai lovi baia de ulei , uleiul nu are cum sa faca presiune ca sa-l arunce pe joja . sunt cam minim 30 de cm de urcat pe teava dar ca sa urce pe teava trebuie sa se umple si diferenta din baie , ea nu este plina 100 %

2.Daca se loveste baia tare , avand in vedere ca este de aluminiu ea va crapa in 2 .

3.Mai mult ca sigur are pcv-ul infundat sau baga compresie in motor .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e posibil sa se scurga din uleiul care a sarit pe la joja?, intreb si eu ca Bula....era destul de mult ulei sarit pe motor.

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand am ajuns la Gieuroservice lasa o dara de ulei, deci curgea continuu ...

e ceva cu conducta de alimentare care duce la turbina, am lasat masina

in service, nu mai puteam merge cu dara de ulei dupa mine; referitor la joja

nu mi-a sarit niciodata dupa ce i-am pus un oring de calorifer ( a sarit inainte

de asta dar nu avea oring! )

Bogdan G ai dedus din doua exemple cu T4 ca ar fi boala la masina asta ... cred

ca e cam superflua afirmatia

Vadime : nu stiu ce e PCV-ul, baietii de la service au gasit conducta aia, nu se

stie daca a fost lovita sau nu, ramane sa vada Luni ...

compresie in baia de ulei ar fi daca nu ar functiona epuratorul de ulei, dar mi-au

spus ca nu e cazul ...

cand e cald uleiul e ca apa si la un soc poate prinde viteza suficienta sa scoata joja

din locasul ei, nu trebuie sa fie plina ochi baia de ulei ...

m-am uitat si eu sub masina, nu se vede ca ar fi lovita dar eu cred in continuare

ca tocmai asta s-a intamplat - o lovitura in sasiu sau ceva de genul ...

funkydj : nu asi mai apela la specialistii de pe forum, e prea tarziu ..

Dinoco.: pai curge non stop, lasa dara, baietii ma programasera pentru Marti

la tel., azi m-am dus doar sa vada, dar cand au vazut dara lasata pe asfalt, au

oprit masina sa vada ce e cu ea Luni dimineata, asta pentru ca ma cunosc ...

adrian mangalia :

ai suta la suta dreptate, nu le-am dat masina fetelor mele, nici macar neamtu'

fiemii nu a pus mana pe volanul lui T4 ; dar m-am invatat minte;

oare trebuia sa trec si prin asta ? se pare ca da.

Edited by alexpopeystar68

Share this post


Link to post
Share on other sites

PCV=epurator

Compresie in baia de ulei ar fii daca sunt dusi segmentii de compresie . In alta ordine de idei daca e conducta iesita de ce curge uleiul pe la joja ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu ai citit cu atentie : joja a sarit in timpul plimbarii si tot atunci

si-a pierdut brusc etansarea conducta de alimentare, nu este iesita;

segmentarea a fost facuta acum doi ani deci nu se pune problema,

daca facea presiune in baia de ulei, se intampla de mult ...

baietii de la Gieuroservice au refacut motorul exemplar , a fost o

bucurie pentru mine masina asta ... pe de alta parte cred ca dupa

acea plimbare masina merge ca si pe un drum de tara, e posibil sa

fie o janta deformata, sau si alte belele, asta ramane sa verific ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@alexpopeystar

Don`t worry be happy....

Aseara in drum spre Sectoriala mi-a bubuit galeria de admisie, cand merg cu masina zici ca merg cu tractorul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Popey,

Imi pare rau sa aud una ca asta!

Eu am fost unul din baietii care s-a plimbat cu masina lui Popey. Atat eu cat si celalalt coleg am calcat putin acceleratia, maxim 500 m dus, 500 m intors. Nu am dat cu ea in nici o bordura si nu am luat nici o piatra sau groapa de pe drum! Cand am ajuns in parcare am ridicat capota ca se incinsese motorul (afara fiind foarte cald), nimic mai mult. Poate sa-ti confirme si cei doi colegi care s-au urcat cu mine in masina!

Share this post


Link to post
Share on other sites

"m-am uitat si eu sub masina, nu se vede ca ar fi lovita dar eu cred in continuare

ca tocmai asta s-a intamplat - o lovitura in sasiu sau ceva de genul ..."

Popey, da-o in ma-sa de treaba. crezi ca nu-ti spuneam daca ti-o lovea vreunu din noi, cei care am condus-o? sincer ma asteptam sa fii mai cerebral, dar se pare ca nu esti asa .

te invit pe traseu sa vezi strada. Daca gasesti vreo groapa eu ma duc si dau cu a mea in ea sa vedem daca pateste ceva.

Poti sa zici ce vrei dar nu fa afirmatii de acest gen. Amandoi (eu si Andu)suntem posesori de volvo de mult timp, amandoi avem grija de ele ca de ochii din cap, nu ar fi avut nici unul nici un interes sa-ti buleasca masina.

Plus ca la tura 2 si Dinoco a fost cu noi si poate confirma cum s-a mers cu masina si daca s-a dat macar in vreo groapa/denivelare etc.

In alta ordine de idei conducta de retur de la turbo este mult mai sus decat baia de ulei si daca iti curge este din alta cauze, nu pt ca ti-ar fi lovit-o cineva .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai baieti, va cred, dar ma luat apa cand am vazut cum curge uleiul de sub masina, brusc,

iar azi lasa dare in mers cand am ajuns la Gieuroservice ... am mai dat eu cu bata-n balta

si alta data, am imbatranit rau, deh, nu stiam ce sa mai cred ... imi cer scuze si promit

sa ma abtin alta data de la comentarii in mod presupus ... ba chiar asi dori sa se stearga

topicul daca e posibil, ma face de rusine, multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Popey, ne cunoastem de atata vreme si daca s-ar fi intamplat ceva pe parcursul plimbarii cu masina, iti spuneam, ca doar nu mai suntem copii sa ne ascundem cand facem o boacana! E dreptul tau sa fii suparat (oricine ar fi), dar mai intai vezi ce-ti spun baietii de la service si pe urma poti sa ne tragi de urechi!

Sper ca cei de la service sa nu infloreasca treaba (gen sa rupa sau sa strice ceva pe la motor sa fie nota cat mai mare)!

Pana la proba contrarie sunt vinovat ca am apasat pedala de acceleratie!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lasa-l deschis, zi-ne ce are masinuta si cum te putem ajuta, restu' e cancan.

:beertogether:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Popeye, nu am dedus din doua exemple am dedus din experienta pt ca nu esti singurul cu T4 de pe forum, chiar si eu am avut un S40 care avea tot 200cp si culmea cutie automata . Mie nu mi-a sarit joja niciodata si a primit forje masina la greu, insa nu a reparat nimeni motorul ca la tine fiind un motor original .

Eu am pus doua topice cu mai multe exemple, multa lume se plange de problema asta iar daca dumneata pui la joja oring de WC este cam clara problema, WC e una iar motorul este alta, WC-ul nu ajunge la 120C iar motorul ajunge vara la 120C .

@Adi Mangalia, in general iti dau dreptate DAR o masina trebuie sa suporte turatia maxima si viteza maxima. Acum ce facem ne temem sa mai apasam acceleratia ca poate poate se rupe ceva?

Acum m-am intors de la Ploiesti, pot spune doar ca Cobaiul a atins turatia maxima @ viteza maxima.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am apasat si eu acceleratia si nu a patit nimic de la asta, nu stiu ce sa zic ...

E ceva la conducta de alimentare, s-a pierdut etansarea si curge uleiul ...

luni o sa afluu mai multe ...

chiar si asa de doi ani joja nu a sarit niciodata, dar dupa doi ani are si ea

destule indurate, mai ales ca in calorifere temperatura nu trece de 80 C ..

in ce priveste motorul s-ar putea sa ai dreptate ; dar chiar la 120 C nu e

prea mult, cum ramane cu sistemul de racire ?

... dar vreau sa inchid topicul ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa-l sterg am voit sa zic, rog moderatorii, multumesc.

Nea' Alex , am incercat pe cat am putut de elegant sa ascund ceea ce in primul post suna a acuza , sper ca am reusit ; cat despre stergerea postului este o hotarare care trebuie luata de majoritatea moderatorilor.

Edited by Danyx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca chiar ai pus oring de calorifer, schimbal ca este un cauciuc care nu rezista in timp la carburanti, uleiuri, ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru mine e clara problema, am avut si eu aceiasi masina ca si a lui Popeye singura diferenta este ca a mea consuma intre 16 si 18% iar cand il intrebam pe Popeye imi spunea ca 12% iar asta in conditiile in care Volvo anunta entuziast un 14.2% pt aceasta masina . Atunci mi-am dat seama de stilul de condus al d-lui Popeye. Adica un consum mai mic decat cel dat de producator inseamna clar ca masina este condusa cu maxim 2000rpm iar la turatia asta numai bine nu-i face motorului DAR normal ca nu sare joja cu oring de WC .

Eu in schimb ii dadeam zilnic pana in 6000rpm pt ca pt asta a fost facut un motor de 200cp turbo benzina si culmea nu a sarit nimic, nu curgea ulei decat un pic de ulei sus pe chiulasa (buba standard la 2.0 benzina) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe mine ma pune pe ganduri faptul ca masina lui Alex se incinge mai tot timpul. Mereu cand apare la intalnire ii porneste ventilatorul. Si nu are drum lung de facut pana la Polivalenta. Cat au mers baietii cu ea de a fost nevoie sa ridice capota ca se cam incalzise ? Sa nu fie o problema asta si poate de aici rabufnirea uleiului. In rest, aprob si eu remarca lui Adrian Mangalia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu avea cumva a avut prea mult ulei in motor?

Edited by zack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu avea cumva a avut prea mult ulei in motor?

Inainte sa plece baietii cu ea, erau vreo 3-4mm ulei peste maximul jojei dar s-a pus asta pe faptul ca masina era inclina... cat de inclinata poate fi parcarea aia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now