alexpopeystar68

Vinerea blestemata

44 posts in this topic

Incepe sa se explice... un motor care se incinge suspect de des, ulei peste nivelul maxim al jojei...o pedala de acceleratie apasata mai tinereste si rezultatul e cel cunoscut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pedala se poate apasa non-stop pana la fund!! Nu are voie sa faca asa ceva. Maine o sa intreb si eu un mecanic si o sa incerc sa vin cu o explicatie.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bogdan G : 14-15 consuma si a mea in oras, cu clima, am mai scris asta, 12 la mers linistit, 50-80/h, nu m-am uitat la turatie ...

nu stiu de ce consideri ca merg subturat, am cutie automata, si merg in functie de trafic, cutia stie ce sa faca ...; in

traficul din Bucale nu stiu unde poti tu sa turezi la 6000, poate 2-3 secunde, dar nici atat, cand ai 50 in 3 secunde

ajungi la 130-140 la ora, si nu prea ai loc unde sa faci asta, sau masina nu avea cutie automata si atunci te cred ...

chestia cu motor distrus la mers subturat mi se pare ciudata, ce se distruge de fapt?

si pe unde putea sa-ti curga ulei, chiar un pic? nu are voie daca motorul e ok! mai ales ca nu sarea joja ... iar ma

omori cu bubele standard, de cand a fost facut motorul, inlocuite furtunele, etc. , nu a curs deloc ulei pe deasupra ....

@marius daniel : e normal sa mearga ventilatorul un minut, doua, asa e facuta masina asta, pentru siguranta motorului care are

multi cai si e normal sa se incalzeasca, nu e ca la 122 cp ... joja a sarit, repet asta, pentru ca nu are oring original

si se misca usor in locasul ei, de aproape 5 ani cauciucul s-a mancat din cauza aburilor de ulei, nici nu e facut

oringul sa reziste la temperatura si ulei de motor, il schimb saptamana asta, dar sa nu uitam ca in toata perioada nu a

sarit deloc, chiar asa fiind ea garnitura de wc, a rezistat un timp suficient ca sa ma declar multumit ..., 2-3 mm de ulei

peste max. nu cred ca e o asa o problema, insa coroborat cu oringul necorespuzator ...., pe un plan orizontal uleiul

masurat la service atunci cand a fost schimbat era la max., nu peste, chiar m-am mirat ca nu au incaput 5,4 L, cat scrie

in cartea masinii, dar baietii au spus ca asa se intampla, pana se baga uleiul in toate cotloanele motorului ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe mine ma pune pe ganduri faptul ca masina lui Alex se incinge mai tot timpul. Mereu cand apare la intalnire ii porneste ventilatorul. Si nu are drum lung de facut pana la Polivalenta. Cat au mers baietii cu ea de a fost nevoie sa ridice capota ca se cam incalzise ? Sa nu fie o problema asta si poate de aici rabufnirea uleiului. In rest, aprob si eu remarca lui Adrian Mangalia.

Si pe mine ma pune pe gand ca porneste ventilatorul la o masina careia apa ii circula si prin turbina .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cu atat mai mult trebuie sa porneasca daca si turbina e racita cu apa,

pentru a prelua o parte din sarcina de racire a huidumei de motor, e clar ca

lumina zilei, antigelul are multe de racit in masina ... oare atat de fraieri sunt

astia de la volvo incat masinile lor sunt pline de buboaie ? asta nu mai pot

s-o cred nici in ruptul capuli

Edited by alexpopeystar68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alex, eu am motor de 2.5, tot turbo, tot 200 de cai, si nu-mi pleaca ventilatorul atat de des. Ventilatorul are doua trepte, la tine nu l-am auzit vreodata sa plece pe treapta 1, ci direct oprit sau MAXIM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie pe caldurile astea si bara la bara pleaca ventilatorul tot timpul (defapt cred ca ambele) . Vineri dupa ce am ajuns acasa ma suna Cip dupa cca 5 min si zice ceva de genul : baaaaaa vezi ca iti urla ventilatorul ala de o garmada de timp si nu se mai opreste :D

La 850 same shit , vara merge non stop , defapt am lasat-o la ralantii cam 20 de min si a plecat ( aici vorbim de luna aprilie ) . AlexPopay cand vine la intalnire vine bara la bara si de aici problema , daca era liber si mergea cu viteza nu era problema ca trecea aerul singur prin el si se racea

Edited by Brava
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar nu pleaca asa des cum spune mariusdaniel, e o parere a lui ... cu treptele nu stiu cum e,

iarna nu prea porneste, doar vara, la peste 25 C, insa nu consider ca e o problema, porneste

2-3 minute isi face treaba si sta; totusi imi aduc aminte ca merge si in treapta I, toamna si primavara,

mai ales, are alta turatie, asa imi aduc aminte ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Popey, ai fost azi la service? Sau macar ai vorbit cu mecanicii? Chiar sunt curios de ce si pe unde pierde ulei!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maine dimineata se ocupa de masina, aveau programari si nu au avut timp; si eu

muream de curiozitate sa stiu, de fapt marti a fost vorba sa repare masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri am luat masina! problema a fost conducta de alimentare cu ulei a turbinei, era fisurata

si probabil ca atunci cand a fost turata mai tare fisura s-a marit, rezultatul e cel cunoscut;

apoi am mai forjat-o si eu cand am fost la Bragadiru (am depasit localitatea din neatentie,

am mers tare, era liber ...) si a inceput sa curga mai bine ... fisura a fost acoperita cu sudura

si e in regula, masina e curata acum sub motor ; am sa incerc sa schimb acea conducta ...

ce nu inteleg e modul in care s-a fisurat, e metal doar, si nu s-a stricat altceva pe acolo ...

oricum asi da-o nu mai pot sa sterg ce am postat la inceput si imi pare foarte rau, imi cer

mii de scuze; sincer, sper sa nu-mi purtati ranchiuna, va multumesc mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ca a fost doar asta Alexpopeystar! Nu s-au suparat baietii, dar pentru linistea dumitale, diseara daca mergi la Sectoriala roaga un baiat sa mearga cu tine pe unde au mers ei in "vinerea blestemata" sa vezi ca nu e nici o bordura sau drum prost.

Totul e bine cand se termina cu bine.

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Popey, te asteptam azi la Penny?

Eu unul nu sunt suparat, nu am de ce sa fiu suparat! Oricine reactiona la fel, cred!

Cam ciudat sa se fisureze conducta de ulei a turbinei, am si eu una acasa si arata destul de teapana! Mai degraba putea sa curga pe la conducta de retur (garnitura de retur care-i din klingherit)!

Popey, dar cu janta deformata cum a ramas?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dinoco : nici nu ma gandesc! ce sa-mi dovedeasca ? sa-mi arate ca am fost un fraier fara discernamant? :crybaby:

@Andu G : pai a fost sudata, am vazut, de unde clingherit ? janta nu e deformata, merge bine pe neted,

am rulat eu noaptea prin locuri cu pietris pe asfalt cred; si eu sunt uluit de aceasta

fisura, mai ales ca nu s-a stricat inainte de asta nimic altceva prin zona ; ma intreb

de ce s-a fisurat? Florin, seful de la Gieuroservice mi-a spus ca a mai sudat si la alte masini

turbo o astfel de conducta ...; MC chiar a zis ca a fost bine, am avut noroc ca s-a intamplat,

fortat, ma rog, pentru ca putea sa ia foc la un alt fortaj, cum i s-a inamplat lui Biri, tot cu T4 ...

am sa ma prezint si io la Penny, cam rusinat, deh, cand dai cu bata-n baltaaaa :evil6: ... dar

imi refaceti iluminarea la schimbator? selectorul de pozitie nu mai comuta, are un tumburus

care intra intro fanta sau furca si aprinde beculetele, sau poate e un singur bec, nu stiu ...

am facut si o lama pentru asta ... cand ii dai unuia ca mine un deget, iti ia mana toata ... :help:

Share this post


Link to post
Share on other sites

... dar imi refaceti iluminarea la schimbator? selectorul de pozitie nu mai comuta, are un tumburus care intra intro fanta sau furca si aprinde beculetele, sau poate e un singur bec, nu stiu ... am facut si o lama pentru asta ... cand ii dai unuia ca mine un deget, iti ia mana toata ... :help:

Pai ai mai umblat pe la masca schimbatorului? Ai vazut ca dupa ce l-am montat am dat o tura prin parcare si am trecut selectorul prin toate pozitiile sa vedem daca merge iluminatul fiecarei pozitii si mergea :D :D :D!!! Mai il desfacem odata ;D ;D ;D!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am umblat neica, nu stiu de ce nu lumineaza, inseamna ca e becu' ars!

nu tineam minte sa aibe lumina, deh, memorie de mambooo! asa ca o sa-l rog

pe MC sa-mi zica ce becuri / bec e pe acolo si umblati dupe ce-l cumpar, altfel

nu ar fi de niciun folos.

mersi mult.

PS or fi beculete din alea numai din sticla si cu terminalele indoite paralel?

Edited by alexpopeystar68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca's d-alea, aduc la intrunire 3 cutii, poate se indura G-u' si doneaza unu' ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa inteleg ca trebe sa aduc trusa de scule....

cine ce mai are de schimbat???

Dinoco, ai cu ce sa ajungi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

OffTopic

@ funkydj85

Da, am cu ce sa ajung, am reparat ieri agregatul dar nu ma prezint azi; plecat din Bucuresti

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now