nionut76

Radiator AC spart

17 posts in this topic

Salutare. Am fost saptamana trecuta la service si mi-am verificat instalatia AC. Am radiatorul AC spart si din cate am inteles nu poate fi lipit. Cat costa asa ceva si daca gasesc din dezmembrari ...poate ma puteti ajuta. Se potriveste de la S40, V50 si la mine?

Share this post


Link to post
Share on other sites

E acelasi radiator pe care i l-am dat lui "@gordon" de pe forum.

Vrei de la dezmembrari sa-l iei gata gaurit ?:)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

E acelasi radiator pe care i l-am dat lui "@gordon" de pe forum.

Vrei de la dezmembrari sa-l iei gata gaurit ? :smile:

Nu MC, dar nu stiu cat ar fi pe producator. Al nabii ca mi-au luat si bani pentru incarcarea instalatiei care au facut-o dupa cum vad fara sa testeze inainte daca are scapari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E 570RON pe Nissens... Merita SH ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E 570RON pe Nissens... Merita SH ? :smile:

Clar nu. Sa vad ce zis astia in service ca am lasat masina acolo si revin.

Clar nu. Sa vad ce zis astia in service ca am lasat masina acolo si revin.

In cat timp de la comanda il ai? sa am si un termen de livrare

Share this post


Link to post
Share on other sites

1-4 zile lucratoare in functie de cand te hotarasti la comanda (mai e o singura bucata pe stoc).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rezolvarea problemei de mai sus o aveti mai jos :)

''Operatiunea radiatorul''

Dupa cum spuneam pe topicul ''radiator AC spart'', deschis de mine pe sectiunea Volvo C30, acum cateva zile am fost la service in Galati. Am fost la service pentru a verifica nivelul de freon si ulei si de asemenea sa-mi completeze daca era cazul. Se incalzise prea tare afara si se impunea utilizarea AC-ului. Duminica ziua...30 grade la Galati. Am dat drumul la racire si...surpriza. Dupa o zi in care aveam temperaturi de frigider in masina uite-ma clocind de cald in masina. Ce sa fie? Ma duc luni adica ieri la service. Mi-au dat masca fata jos si au verificat instalatia amanuntit. Raspunsul a venit rapid...radiator Ac spart. Cauze...rozatoare...vechime etc. Mi-au spus stati ca va cautam piesa. Zis si facut. Intre timp am intrat si eu pe forum si am dat alarma prin topicul deschis de mine ca am nevoie de radiator Ac nou ori sh. La 1 minut dupa postare primesc raspuns de la colegul MC. Aveam o situatie asemanatoare cu a altui coleg de pe forum. Intreb pretul si mi-l comunica. II zic, stai sa-mi dea si astia de la service un raspuns. Dupa vreo 30 minute obtin si pretul de la service. Era vb de un radiator AC Nissens. Pretul comunicat era cu mult peste ceea ce mi-a oferit colegul MC la acelasi produs. Ca sa detaliez la MC era 570 si la service 700 lei. Am zis ok...cand o fi comand piesa dar deocamdata nu las masina in service ca azi plec si eu ca toata lumea de 1 Mai etc etc. Seara la 22.30 dupa ce am iesit de la fotbal gasesc 3 apeluri nepreluate. Sun si cand colo la capatul firului omul cu vestile bune, colegul MC. Mi-a spus ca are piesa pe stoc si ca este un retur ce are doar un defect legat de estetica si anume cateva spire tesite. Imi zice si oferta lui daca accept acel radiator si mai mult imi trimite si poze sa vad despre ce este vb. Diferenta era substantiala fata de service si fata si de pretul dat de el. 490 lei cu transport inclus. Ba mai mult omul se ofera in afara de garantie daca am vreo problema sa suporte si manopera montat/demontat radiatorul. Am batut palma on line si i-am spus...maine il poti pune la curier. Apoi mi-am amintit ca am un amic la aeroport sa-si astepte prietena. L-am contactat pe MC si i-am spus ce si cum. La aproape 12 noaptea colegul MC livra radiatorul amicului meu. La 05 dimineata aveam radiatorul livrat in fata blocului. Astazi pana sa plec trec o fuga sa-l monteze la service si ...uite asa am rezolvat in cateva ceasuri o problema ce trebuia sa astepte cateva zile.

Multumesc pe aceasta cale pentru implicare si pentru eficienta de care a dat dovada colegul MC. Multumesc si ptr pretul bun cat si pentru deranjul de a-mi raspunde solicitarilor in miez de noapte. Nu-i prima data cand stau cu el pe forum/mess/mail la ore tarzii de genul 12-01 noaptea si ma ajuta sa gasesc anumite repere, coduri, preturi, piese. Tocmai de aceea recomand cu incredere avand experiente proprii foarte placute. Nu in ultimul rand multumesc si forum-ului pentru ca prin el gasesti ajutorul necesar indiferent de natura lui ( sfaturi, pareri, piese, coduri, preturi, poze, schite etc) care ptr o persoana inseamna atat timp castigat cat si bani economisiti.

Toate cele bune

I.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am aceiasi problema dar voi alege un radiator SH pt ca nu am incredere in Nissens . Am vazut prea multe radiatoare fabricate de aceasta firma care au facut poc . MC ti-a dat pret de radiator SH si sper sa-ti functioneze fara probleme.

@MC, majoritatea radiatoarelor SH nu au gauri dar exista si exceptii din cauza transportului, asta se poate intampla si la radiatorul tau .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am aceiasi problema dar voi alege un radiator SH pt ca nu am incredere in Nissens . Am vazut prea multe radiatoare fabricate de aceasta firma care au facut poc . MC ti-a dat pret de radiator SH si sper sa-ti functioneze fara probleme.

@MC, majoritatea radiatoarelor SH nu au gauri dar exista si exceptii din cauza transportului, asta se poate intampla si la radiatorul tau .

Salut G, sper sa nu am probleme. Oricum pretul este f ok si mai ales promptitudinea cu care am fost ajutat. Restul...ca pica ca nu pica...tine de noroc. Eu sper sa nu fie cazul. Oricum am inteles ca are garantie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep... confirm cel de mai sus legate de "platesc eu manopera daca face poc".

Era indoit de la fostul service prin care a trecut doar pe ultimele 2 straifuri de metal de la capetele de sus si jos,prin care nu circcula freon. Probabil mecanicul la care l-a dus @gordon fusese la sala in ziua aia... de la el era returul

La indoituri de genul asta ma refer

5ana3adu.jpg

Samsung Galaxy S on JellyBean

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

Am o si eu o nelamurire in legatura cu Ac-ul: daca e radiatorul fisurat si pierde freon, e normal sa nu mai cupleze compresorul?

Cand pornesc Ac-ul nu simt nimic la pedala de ambreiaj si nici un zgomot suplimentar nu se aude, semn ca nu ar cupla. Ma gandesc sa nu fie si altceva defect, in afara radiatorului spart.

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

E normal sa nu cupleze,protejeaza compresorul sa nu mearga "pe uscat"

Samsung Galaxy S on JellyBean

Share this post


Link to post
Share on other sites

un subiect mai vechi stanga rece dreapta cald .Am constatat ca radiatorul este fisurat.Poate sa influenteze treaba asta functionarea climei ?

Edited by doru marian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Logic .

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK

dar logic vorbind nu ar trebuii sa fie la fel si pe stanga si pe dreapta (adica cald)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie facuta o recalibrare a clapetelor de directionare a aerului,cu un tester dedicat Volvo, VIDA-DICE.

Sunt topice deschise pe forum,trebuie doar sa folosesti functia ''Search''.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@doru, atunci cand ai putin freon este posibil sa ai diferente de temperatura intre stanga si dreapta .

Asta daca nu este o problema electronica si sunt decalibrate motorasele ce regleaza clima .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now